http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 21 de maig del 2008

El millor article de la història del mon mundial.

Revisant els vídeos que em passà Miliot em vaig trobar aquesta sorpresa que em va omplir d'alegria ja que tots conegueu la devoció que li tinc a aquesta persona. Vaig a convertir-la en politono per al mòbil.

Per si algú no coneix a aquesta persona (algú pot haver) és el nostre Abanderao Alfredo, i està cantant una vesió de la cançò la Maredeueta.



11 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

MIRA QUE ENS FA RRIURE ESTE ALFREDO¡ I AGUSAES QUE XAMARRUSCA I PAREIX QUE NO¡¡¡

SPIELBERG TU QUE ENTENS DEL TEMPS, AL DISABTE COM ESTARÀ L'ASUNT?

YO ESTIC CAGÀ PERQUE SEGONS EL TELEDIARI EN VES DE ARREPLEGAR CARAMELOS ARREPLEGAREM PEDREGÀ

SPIELBERG ha dit...

Copia este link i pega'l en la barra de direccions.

Diu que nuvol amb un poc de sol i un 30% de probablilitats que ploga

http://www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/localidades?l=46705

Anònim ha dit...

que canya este Alfredo es masa i tu tambe spielbeer,el que no et pasara a tu per la ment.Carmineitor estas prepara per al disabte?

Anònim ha dit...

SIIIII QUE ESTIC PREPARADA¡¡¡¡ I AMADEO YA TE EL PARAIGUES APUNT PER A RREPLEGAR CARAMELOS?

SPIELBERG GRASIETES¡¡ ARA YA SE COM MIRAR EL TEMPS¡¡ AHH¡ A LA VESPRADA TENVIARÉ UNES FOTOS DEL NOU NEBODET DE LA SEVI QUE VA NAIXER EL DISABTE I UN ESCRIT PER A QUE EL CONEGUEN TOTES LES PETXIS¡¡

SPIELBERG ha dit...

Si l'envies prompte encara el ficarem hui i si no ja el pengem demà.

Anònim ha dit...

val¡

Anònim ha dit...

que canya Carlos, si es que tenim un abanderao de bandera (mai millor dit).
I lo ben cuidat que el tenim a la falla, que no li falta de res¡
Ye Carmen no et preocupes que no ploura, i si plou pues... la deixarem caure que no passa res.
Ye flaki a treballar que li ho dire a Armando i te pegara un puro de por¡¡¡

Anònim ha dit...

Que cabrona que eres Deme,calla que encara liu dire jo a la teua jefa,jajaja. prepareuse que tinc que deixarvos sense un caramelo tots per a la meua nana

Anònim ha dit...

no mes vos demane que no el deixeu beure tant que a ell no li senta be i vos pot donar mes de un sustet i despres en casa es fica un poc violent , grasies

Anònim ha dit...

PETXIS YA HE ENVIAT LA FOTO DE ELOY PER A QUE EL CONEGUEU. ARA FALTA SABER SI LA TIA SEVI EL APUNTA DE FALLERO. JAJAJA

Anònim ha dit...

Petxis k hui ya estic un poc millor pal disabte ya estare mol mes millor,tan de temps asperant pa ixir y sempre me ix rana,yo anire dema a coneixer a Eloy,mandit k es molt guapet.