http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 30 de maig del 2008

I l'últim video... je jeee

Un dia que no estic davant l'ordinador i passa de tot, apareix gent nova, els de sempre van progressant i ficant-se coloret i fotos i fins i tot ja han aprés a llegir el temps. M'alegre per tot. Pense que hauré de desaparèixer més dies a vore que passa.

Hui es un dia extrany, estem tots a l'espectativa del temps per demà, ja siga per la festa del Tir-i-Arrosegament (feu moltes fotos i farem un gran article) o per que molts tenim boda, per a variar. I de moment plou.

Per a passar millor aquest dia ací vos deixe l'últim vídeo de Miliot. Es de la nit dels Play-backs, i fins ací puc dir. Mireu-lo, rigueu-vos, alegreu-vos el dia i el dilluns ens vegem. Bon cap de setmana.

Jonathan, no te metas pa lo ondo...


25 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

SPIELBERG TU SI QUE SAPS¡¡ HAS DEIXAT EL MILLOR PER AL ÚLTIM¡¡ MIRA QUE EN VAIG RRIURE ENTRE ESTE
I EL DEL BOU, QUE AGUSAES¡¡

XUSO YA TINC APREPARÀ A LA PELUSA¡¡ ESTA VESPRÀ A LES 5 PESEN EN EL CASAL¡
AVORE SI AL DUMENGE ESCRIC TOT LO DEL TIR I EXPLIQUE UN POC EN QUE CONSISTEIX, PER A LA GENT QUE NO HO SAP, I POSARÉ LES FOTOS QUE FARÉ¡

DEME QUE AHIR DEVESPRA NO ESTAVA CONECTÀ¡ PERO A VIST QUE T'HAS APANYAT MOLT BÉ¡

NATALIA DISLI A LA XATETA QUE AHIR PER LA VESPRA ANÍ A VORELA I NO ESTAVA EN EL FORN."FUGINERA"¡¡

BUENO PETXIS HUI AL FINAL ANIREM AL NUI D'OR, NO SIGUA COSA QUE ESTIGUAM EN MIG LA PLAÇA I ES POSE A PLOURE.

PD: A LES 8.30 EN EL NUI D'OR.

Anònim ha dit...

Ye cunya jo tambe anire que aço dels bodorrios mos a dut de cap i no he pogut anar ningun divendres.

Xuso, Carlos crec que tindreu que anar pensant en ficar un foro perque aço va quedanse xicotet sobre tot per a les pexis.

¡VOLEM UN FORO!

Anònim ha dit...

Yeee!!!!!!! Que pasa per ahí??????

Perfecte doncs ens vegem a les 8:30 al Niu d´Or ok?

Esteu ja preparades q hui es divendres!!!!!!!!!!!! jajaja

Carmi estás prepará per al parchis?

Anònim ha dit...

Colli! com es nota que hui es divendres que no hi ha moviment a la web.
Alé pues d´aci 10 minuts jo també men vaig al mercat, jajaja

Anònim ha dit...

Nerea pues també he sentit per ahi que tens un pretendient q te du cubates de petxe en taronja¡¡

SAN CASALLA ha dit...

AVORE, AVORE, SIN ALCOHOL¡¡ YO TE DEC DE CONEIXER PERQUE AIXÒ MEU ABRAS SENTIT DIR A MI¡
SEGUR QUE ERES O DEME O LA PICANYA¡

NATALIA QUE HUI TOTES LES CULLEROTES EN TAN ASI EN SUECA EN EL MERCAT¡¡ ESTARAS CONTANT MOSQUES¡¡ QUE FAS QUE NO ENTRES?

CLAR¡¡ DEMELSA YA TE PROU CARA LA FINESTRA VEGENT QUI PASA I QUI TORNA¡¡, PER AIXÒ NO ENTRA¡

PICANYETA¡¡¡ QUE YA ES DIVENDRES¡¡¡ A QUINA HORA QUEDEM PER A PASAR CARTONS? A LES 7.30 TE VA BE?

NERE: QUI COLLONS SERÁ ESTE SIN ALCOHOL¡¡ ARA QUE YA DORMIA PER LO DE SAMBORI VA I IX UN ALTRE TOCA PELOTES¡¡¡ AÇO NO POT SER¡¡
AHHHHH¡ YA TINC EL CAMVIT PA XUGAR A LA NIT AL PARXIS¡¡¡ HUI PORTE RRELICARI, CIRIS I ESTAMPETES¡¡¡ JAJAJAJA

SAN CASALLA ha dit...

AI SANDRA¡¡¡ COM QUEDÀ AHIR LA MENUDA? DURIA ARENA HASTA PER EL PAQUETÓN¡¡
ESQUE AHIR AINA YA ES VA ENCARREGAR DE ESCAMPAR L'ARENA DE LA PASARELA DE LES AQUES¡¡

SAN CASALLA ha dit...

DESI¡¡¡ SI VOLS VINDRE A LA XARRAETA YA HEU SAPS A LES 8.30 EN EL NIU¡¡ QUE GANES DE VORET ESCRIURE PER LA WEB¡¡ MOS TENS AVANDONAES¡¡
DISLI A BLAI SI YA TE AL ROSI APUNT PA ESTA VESPRÁ¡¡ DISLI QUE LI DONE AMUNTO DE AIGUA I MENJAR, PER A QUE PESE UNS QUANTS KILETS MES¡¡ JAJAJA

Anònim ha dit...

No vas mal encamina¡¡ ten vas pel mareny¡¡jajajaja

Anònim ha dit...

Ye carmi ya estic asi a les 7:30 pasare a per tu que guai es divendres pero hui de tranki k estic en antiviotic carmi liu digem a pili a vore si vol vindre als cartons pk estara asperant a vore si liu digem carmi preparat k es divendres,carmi k la pli no ve li a cabe de tocar k te a pilarin mala pero ma dit k mos preparem pa dema hasta la vespra besets

Anònim ha dit...

Sin alcohol, eres Petxinola veritat?
jajaja
xq aixó del pretendient ho saben poquetes persones, o siga q eres Petxi!!!

I sols un pretendent? en tinc més!!
jajaja, es broma.

Bueno sin alcohol estas convidada hui a la cerveseta, a les 8:30 en el Niu val?

Carmi, investiga a vore qui es sin alcohol q em te molt intrigá

Anònim ha dit...

Chafaetes cuant acabeu de pasar cartons pegeu un aguait a casa de mauela que jo estare alli, aixina pasarem al niu a fermos algo.

I si carmi portava arena hasta en les orelles, no m´aclaria, ara a les 8:30 ja estaba dormint mira si estava reventa.

Anònim ha dit...

hola CARMI no podre anar segurament pero si puc me pase graçies per invitarme. Resprecte a l,aca podreu estar tranquils BLAI no la trau . Ella eix en tiros de mes categoria jaaaaaaaaaaaaaa es broma CARMI .El seu amo no te tems de rodarla la feina el te moly ocupat.Esperem que a l,altre si que puga ser.

Anònim ha dit...

Desi no digues tonteries. La que no te categoria per a eixir en el tiro es l'aca, perque la falla de Cervantes te molt de glamur¡

Anònim ha dit...

hola a tots, hui no e tingut ni temps per a entrar en la web¡¡¡
Ye Carmen jo no soc sin alcohol, xafa¡¡¡ ja tinc jo prou, si no m´aclarixc en el nom en blau, negre, la foto...
ye Nere esta sap mes de lo que ens pensem eh¡¡¡¡
hui ens vegem en el niu

Anònim ha dit...

Carmi me cagen tot hui tambe mos vañarem pasant cartons,estem gafaes pero y lo guai que mos seu pasem pujant y avaixant,ye cris tinc ganes de voret que fa temps que no ta vist el disabte vaix vore al teu novio en keepers y li pregunti per tu y estabes de despedida ganduleta va quant tornem a fer una xarraeta cari besets

Anònim ha dit...

SR O SRA GLAMOUR QUE PER CERT EN TENS VEN POC NO DONANT LA CARA EN NINGUN MOMENT ESTABA REFERINME A LA FALLA SI NO AL TIRO , NO CREC QUE SIGUES TU PROU PER DIRME EL GLAMOUR QUE TE LA MEUA FALLA A Y PER CERT SI L,ACA TE CATEGORIA O NO NE TE VAS I PARLES EN EL SEU AMO NO MEU DIGUES A MI NO ENTENC DE TOT AÇO .I DEIXANT A BANDA TU QUE TENS QUE BORE EN LA CONVERSA MEUA Y DE CARMINETA .CREC QUE DEIXE BEN CLAR QUE NO ME AGRADEN ES MAL ROLLOS EN LA WEB ES PREFEREIX A LA CARA ARA QUE CREC QUE NO PODRIES DIRMEU.

Anònim ha dit...

ye que fort, no podriem no publicar tots els comentaris d´esta gent que gasta l´anonim per a poder dir lo que no s´atreviria a dir en la cara?
em pareix guapa que t´has equivocat de persona, en això de donar a entendre i desmereixer l´aca del meu cunyat... i de tot el que tinga que vore amb ell i la meua germana...
Sorteta tens que la meua germana abanda de tindre mes glamour que tu, te molta educació... perque si no anaves apanyà,no et claves en lo que no t´importa perque saps massa be que tens totes les de perdre, nomes llegint el comentari se sap qui eres.Sols t´heu dic pel teu be, si no vols que et coloretgen la cara intenta comportarte com les persones... t´ho dic sincerament¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

desi no ho havia vist, pero bueno ...sobren les paraules¡¡¡¡

Anònim ha dit...

per supost que sobren en eixa clase de gent

Anònim ha dit...

Aspereuse!!!!!!!!!!que a aplegat el glamour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que poca feina que te eixe anonim,que es para a mirar el que diuen les demes i desegur que te el glamour en els peus.

Anònim ha dit...

Eixa Deci,eixa Deci e oe!!!!!!!!!

SAN CASALLA ha dit...

Bon dia a tots¡¡¡ Desi no fem cas a eixos comentaris, perque no val la pena acalorar-se i posar-se a la seua altura¡
NO VOLEM MAL ROLLOS EN LA WEB¡¡ LA GENT SOBRA¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Hei coiooooo��� Desi que el escrit que et vaig fer, era de caxondeo. Mira si es que quan el vega no et dir� qui soc, perque he vist que no t'ha sentat be, lo mes segur culpa meua perque no et vaig escriure que era broma, per� dona igual, hi ha que tinbre bon companyerisme entre les falles ve�nes.
Tranquila que jo no m'enfadat�� perque s� masa com tens el genit i com eres. booo ja vorem si em faig el an�m de tornar a esccriure perque per a una volta que ho faig clave la pata.
Adeu fallers de Cervantes�

Anònim ha dit...

Bon día! ningú ho ha demanat peró fa bon día, després........... jajaja, es que m´agrada aquesta canço, jajaja