http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 28 de maig del 2008

Els Ultims Vídeos

Així es, ja son els últims de tots els que em passà Miliot (bueno, em queda un, je jeee), així que disfruteu-los que fins l'any que ve ja no en toquen mes.










73 comentaris (Afegix el teu):

sambori ha dit...

Este Mililot s´ha passat les falles enganxat al mòvil!!
Però gràcies a ell podem tornar a reviure molts dels moments que hem passat.
Natalia ja veig que me vas tancant el cercle!!però,....pot ser no siga qui penses encara que alguns motius tindràs,....ja m´ho diràs.
La veritat és que quan ens veguem sempre pense que sospites de mi.

Anònim ha dit...

Estas emocionant l´asunt eh sambori!!
que guay" quant et veja,jo crec que en una mira ja sabras que se qui eres.Si eres qui pense eres de luxe,a mi i a Amadeo ens caus de p... mare, no cambies mai.

Anònim ha dit...

Ye despres del moviment d´ahir, açò no te emoció, pero la veritat que preferixc sentir aquestos comentaris que no els de l´article passat.
Que passa Flaki, respecte a lo de Sambori, ahir estaguerem la Natalia i jo traguent conclusions... i crec que Natalia no va mal encaminada.Flaki jo tambe li puc pegar una mira d´eixes fulminants? si per favor que si es qui tu me digueres molarà mogolló.
Jo estic d´acord amb tu i si es eixa persona que parlarem ahir, puc asegurar que es una de les millors persones que conec en quant a bon/a amic/ga, divetit/a, treballa a mes no poder per la falla.Sambori te volem i no canvies mai (si eres qui pensem) si no ... a simple llegir pareixes molt enroollat/ada, pero a eixe cas ... ja no se que dir.
Que guay Natalia ja tinc ganes que siga divendres, ho farem a duo les dos juntes, vale?

SPIELBERG ha dit...

Sambori, estan acorralant-te? Ara que ja pareixia quasi oblidat el tema de la teua identitat va Natalia i ho torna a traure.

Si les coses segueixen així hauràs de pensar-te seriosament allò que un dia diguérem mig en broma mig en serio: A les 100 mil visites dir qui eres.

Per mi no ho faces però es veu que algú et te ganes...

Anònim ha dit...

Bona vespra a tots¡¡ yo ya se qui es Sambori¡¡ i la veritat que no me imaginava que era.....¡¡¡
Natalia yo ya dorc tranquila¡¡ però li vaig jurar a la parella que no diria qui es¡¡"aunque no se si senrrecorda perque anava marejat/da. jajaja. LES COSES D'EIXE MOMENT¡¡¡ Conque al tria tria la maria......
Yo no se si sera el que man dit, aunque no meu creuia, pero ara ya mesenanat de la olla el estar patint avore que era....

Anònim ha dit...

Natalia crec que no vas mal encaminada en el nom que barallarem ahir, crec que el comentari de Carmineta ens ha pogut donar alguna pista per a podero ratificarn tu que dius?
Ye Carmen ho tenies poc amagat?
Potser que t´enterares un divendres, d´aquestos últims?

Anònim ha dit...

ay se me n´ha anat la pinsa i se m´oblidat ficar el nom¡¡¡¡perdon

Anònim ha dit...

Quant de temps fa que no te pregunte per sambori, Deme? Pues tot ixe temps fa que heu sé. PERRRAAAAA.

Que mort esta hui el blog. Dema vos pasaré mes fotos del bateig i del cumple avore si s'anima com ahir¡¡¡ jajjajaa

sambori ha dit...

Ay!! Açó pareix que es posa negre!
Spilberg algo prepararé per a les 100 mil,encara que no tinc clar del tot el descobrir-me.
San Casalla me sorprens jo no he parlat en tú del tema,però pot ser,...siga qui penses.
La veritat és que no sabeu com de complicat resulta medir les paraules als comentaris per tal de que no me seguiu la pista.
Però sé que més tard o més prompte pot ser se m´escape algo que acabe delatant-me.
Fins el moment que continúe la intriga!!!!

Anònim ha dit...

VISCA SAMBORIIII¡¡¡

Anònim ha dit...

Pues yo ara vaig a dirme..... SIN ALCOHOL.
Deme qui soc¡¡¡¡ yo te conec molt¡¡¡ i a la sifernatalón tambe¡¡¡
Seré petxinola?
Ai no ho sé.

Casi la cage¡¡ anava a posar el nik de antes¡

Anònim ha dit...

DEME NO HE POGUT PASAR HUI LES FOTOS DEMA INTENTE PASARLES. AU HASTA DEMÀ¡

Anònim ha dit...

ye estic rallantme un poc, crec que ja abandone per a hui,dema mes.
San Casalla tu si que eres una perra¡¡¡¡ ja t´apanyare jo a tu el saquet.
Fins a dema

Anònim ha dit...

ye estic rallantme un poc, crec que ja abandone per a hui,dema mes.
San Casalla tu si que eres una perra¡¡¡¡ ja t´apanyare jo a tu el saquet.
Fins a dema

Anònim ha dit...

ye estic rallantme un poc, crec que ja abandone per a hui,dema mes.
San Casalla tu si que eres una perra¡¡¡¡ ja t´apanyare jo a tu el saquet.
Fins a dema

Anònim ha dit...

HOLA A TOTS? COM VA? ARA ESTEM LA NERE I JO MIRANT TOT EL QUE ES VA DIR AHIR. ME PAREIX SUPERFORT I CADA VEGADA PENSE MES QUE ES ALGU DE FORA, JO HO TINC BEN CLAR QUE AQUESTOS COMENTARIS NO HEN VA A FER PENSAR MAL DE NINGUAN PEXINOLA I PESE A QUI LI PESE SEMPRE SEREM AMIGUES ENCARA QUE ALGU VUIGA POSAR MAL PEL MIG.
UN BESSET A TOTES LES PEXIS, JA QUE NO SE QUAN HEM PODRE TORNAR A CONECTAR.

Anònim ha dit...

MIRA LA ALMU PER LA WEB¡¡¡ MALEGRE DE VORET PER ASÍ¡
VINGA VA QUE YA ES DIJOUS¡¡¡ VEGUEREU AHIR EL INTERNADO? QUE FORT¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Demelsa Martí el repetixes mes que el alioli¡¡
San Casalla no tenies que pasar hui unes fotos o no se que?
Nere quant de temps sense voret?

Anònim ha dit...

Cuans dies sense poder escriure entre la faena i la nana maleta he anat de cap, colli quin rebombori s´ha armat pero no val la pena fer cas a eixes persones ¡VIVA LES PEXINOLES QUE SOM LES MILLORS!

Aixo de ficarse un altre nom mola ara este "sin alchol" tambe ens portara de cap, esta intriga fara que encara ens enganxem mes.

Anònim ha dit...

Perdones que se m´ha oblidat ficar el nom soc Sandra.

Anònim ha dit...

CUNYAETA¡¡¡ QUE SI TU NO TENS EL MESENGER CONECTAT NO ME POTS PASAR LES FOTOS¡

SAN CASALLA ha dit...

VAIG A PROVAR UNA COSA

SAN CASALLA ha dit...

SPIELBERG PERQUE LA MEUA FOTO NO IX?

SAN CASALLA ha dit...

YA SOC BLAVETA¡¡¡¡

Xuso ha dit...

Enhorabona San Casalla, per aixa "ascens de rango" i la foto de Carmen està molt xula!!! jajaja

Estàs feta un as de la informàtica!!!!!

SAN CASALLA ha dit...

XUSO I PERQUE NO IX LA FOTO?

Anònim ha dit...

Que pasa per ahi!!!!!!!!!! ja es dijous,encara no m´he recuperat de la setmana pasada i ja estem a dijous,mare meua i al disabte tenim el cumple de mar,que el ritmo no pare.ie san casalla que no ens fiques les fotos del disabte?

Xuso ha dit...

San casalla, en els teus 4 últims comentaris jo SI que veig la foto de carmen i el teu nom en blau!!! que tu no veus la foto??

Anònim ha dit...

NO XUSO, NO VEC LA FOTO DE LA MEUA CARMEN¡ PQ?

NATALIA ESTE DIVENDRES FEM ALGO? DESPUES DE PASAR CARTONS, CLARRRR¡

SR SIN ALCOHOL ENCARA NO HE POGUT PASAR LES FOTOS PQ EL LECTOR DE TARJETES NO ME LA LLIG. QUAN ARRIBE A CASA HO FARÉ ALLÍ.

Anònim ha dit...

XUSO ARA NO SE COM TORNAR A ESCRIURE EN BLAVET¡¡¡
COM ?

sambori ha dit...

Progresem San Casalla, serà qüestió de posar-me foto jo també!
Sin alcohol benvingut encara que sospite que no eres nou per ací,je,je!
Xuso hui tú per ací????
I Sales ja fa dies que no ens comenta res,serà que està molt afaenada.
La que també està prou desapareguda és Cris, sabeu algo d´ella???

Anònim ha dit...

La Cris ara te lios unes quantes semanes, supose que dasí no res estará jugant al parxis¡¡

Deme que hui no te se veu el pel¡¡ La natalia ya está robant-li hores al jefe

Anònim ha dit...

Holaaaaaaaaaaa
sin alcohol
jajaja

Anònim ha dit...

San Casalla i Natalia, jo vaig també demá a passar cartons quan acabem podriem quedar totes per a fer-mos algun refresquet no?

Anònim ha dit...

Per cert Carmi, saps qui es aquest tal sin alcohol? crec q aquest també ens coneix prou bé.
Será qüestio de ficarme jo també un nom d´ixos jajajaja

Anònim ha dit...

VAL NERE¡¡ QUEDEM PACA LES 8.30.
EL GAMBRINUS ESTARÁ PLE "COM SEMPRE" PQ NO ANEM AL NUI D'OR QUE EL TENIM TOT PA NOSALTRES?

JAJAJAJJAJAJA

Anònim ha dit...

Ye xiquetes que jo també vullc fer cervesota demà¡¡¡¡¡
Carmen jo acabe a les 8 de currar, dissabte tinc bodorria e matí, pero demà paixissà sense falta¡¡¡¡
Ye Sin alcohol, això de que em repetixc mes que l´alli oli? ho vaig triplicar sense donarme conter¡¡¡ i a tu Sambori dema ens vegem en la reunió, te vaig a guanyar al parxis¡¡¡¡¡
Ye Carmen explicam com has fet això de la foto, eres una maquina de la informatica...jo també vullc ser blaveta¡¡¡¡

Anònim ha dit...

ok pues dema a les 8:30 ens vegem, peró al final a on? en el Gambri o en el Niu?

Xuso ha dit...

que has fet san casalla per què no pots eixir en blau??? si has tancat la pàgina web i l'has tornat a obrir, has de tornar a ficar el nom d'usuari (e-mail) i la contrasenya que t'hajes possat...

Però sempre elegint LA IDENTITAT: "google/blogger" no "Nm/URL"

Anònim ha dit...

Carmi i Deme, en el Niu millor no?

Anònim ha dit...

en el niu? bo jo tinc igual, avore la Carmen que diu?
ye tia explicam com ho has fet¡¡¡ o tu Xuso, jo també vullc foto¡¡¡¡

sambori ha dit...

Deme demà ens veguem però ,...si no jo jugue a parxís?????
Res si t´empenyes encara fem una partideta.
Spilberg com està l´oratge per al dissabte???El tir i arrosegament és al costat del casal i en plutja seria un desastre!

Xuso ha dit...

Dema sols has de fer click on diu: "No teniu cap conter google? Inscriviu-vos aquí" (baix d'este requadre)

I a partir d'ahí et demanarà uns datos, vais seguint tots els passos i te crearà un perfil amb un nom d'usuari (un correu que tu has triat) i una contrasenya que és la que deuràs ficar en cada comentari.

I després si entres al teu perfil (que ja has creat) podràs afegir una foto...

Anònim ha dit...

Ye dema en el niu k ami y a la carmi mos ve millor k mosatros pasem els cartons en ixe carrer,guai cerveseta pero estic en antibiotic pk el metge ma canviat la medicina ye deme quant de temps sense voret,churris vos tire de menos que guai dema atra vega totes juntes atra volta ye natalia al disabte cumple a natalia tenim k traure 3euros de bote pa la beguda ya teu dic dema xao petxis

Anònim ha dit...

ie perres dema de cervesota,pues jo també vaig! a quin hora? i en quin bar?ie picanya me tens que contar aixo dels 3€ val?Es la la Nere oe!que pasa Nere estas per ahi?

SAN CASALLA ha dit...

QUEDEM EN EL GAMBRINUS I SI ESTÀ PLE ANEM A LA PLAÇA L'ANJUNTAMENT¡¡

DEME ES COM TEU EXPLICA XUSO.

SAN CASALLA ha dit...

SAMBORI TANTICIPE QUE EL ORATGE PER A ESTE CAP DE SEMANA ESTA FPTUT¡¡ TENIM UN 90% DE POSIBILITATS PER A QUE PLOGA¡
PERÒ CONEGUENT ALS CARRETERS HEU SOLUCIONARAN¡¡
YO YA TINC LA MEUA PREPARADA¡¡¡ ARREEEEE PELUSAAAA¡ SERÀ LA CAMPEONA¡¡ O SI NOS EL NANIN "QUE ES EL DE MAMARE"
PETXIS NO MOS COMBOLLEM PER AL ALMORSAR DEL DISABTE? YO SI QUE ESTARÉ PER ALLÍ¡¡

Anònim ha dit...

Ale, ale desfaenaes¡¡¡ serveseta i tot¡¡ a la Picanya no lin doneu que després pasa el que pasa¡¡¡ bueno a totes vos pasa....jajaja

Jo no podré anar a la reunió pero de algo manterare per ahí, pq la señora secretaria te molta feina i no escriu res per al webers.....

Nerea tu que eres xiquet o xiqueta? jajajaja

SAN CASALLA ha dit...

SIN ALCOHOL DE DESFAENAES RES¡¡ QUE YO CREC QUE A LES 8.30 DE LA VESPRA LA FAENA YA ESTÁ FETA¡¡¡

Anònim ha dit...

ie Carnina,com has ficat el nom en blau jo també bullc?

Anònim ha dit...

AQUESTOS VIDEOS FIQUEN ELS PELS DE PUNTA...QUE BONIC, LA VERITAT!

SALUTACIONS DESDE UNA FALLA VEINA!

Anònim ha dit...

ye este sense alcohol, es una de les nostres,segur¡
Ye Carmen no m´aclarixc, comho has feeeeeeeeeeeeettttttttttt¡¡¡¡¡AYUDAAAAAAAAA......
Jo al dissabte men vaig de bodorrio a mitg dia, així que olvideuse de mi Petxis, la meua part de Casalleta te la veus tu Carmen¡¡¡¡
Entonces dema quan acabe de currar vos toque avore per on pareu¡
Picanya estic tocante al movil i se me fica el buzon, cridam quant pugues perfavor

Anònim ha dit...

crec que ja ho tinc

deme ha dit...

ye pues no puc, a fer la u....

deme ha dit...

ostras ara si¡¡¡¡
entonces no tinc que ficar el meu nom, directament ja apareix?
i per a ficar la foto que? altre lio mes¡
carmen jo tambe soc blaveta¡¡¡

Agustí ha dit...

yo buic ficaR el nom en blau en roig,verd morat en tots alhora com se fa e com,com,com?

Agustí ha dit...

yo buic ficaR el nom en blau en roig,verd morat en tots alhora com se fa e com,com,com?

Agustí ha dit...

yo buic ficaR el nom en blau en roig,verd morat en tots alhora com se fa e com,com,com?

Anònim ha dit...

ye Sugus no et burles de mi, que jo soc molt curteta en aÇò de l´informatica

Anònim ha dit...

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE petxis vodaltres si que sabeu quina manera mes economica de quedar . Ara que despres venen les consecuençies , convideu a tots cuan quedeu si no la gent s,enfada xatis um beset

deme ha dit...

ye aÇo es un caxondeo, ara voras com torne a eixir en color blau

deme ha dit...

ostras ara si que m´ha quedat a cuadros, en foto i tot, beno mini foto.
Algu em pot dir com puc canviar la foto, es que es massa menuda

deme ha dit...

ye Carmen per on pares.
Desi estic possantme negra, no m´aclarixc, crec que ara al final he canviat la foto

deme ha dit...

a pues si, ja ficare una foto desde el meu ordinador, es que en la feina no en tinc moltes, de moment deixe esta que me mola mogolló, no se veu massa perque en som molts a la foto, pero es el meu nebot vicent a l´hospital amb les meues germanes, com a mi m´agrada molt la foto, de moment la deixe¡¡

Anònim ha dit...

Hay desi dema pasare a voret,quant torne de valencia o si nos per la vespra antes de anar a pasr cartons,hui a cabe a les 8 pk tinc k fer presupostos si nos pasaria a voret cari vols vindre dema a ferte la cerveseta en mosatros k fa temps k no tanjuntes en mosatros cari xao besets

Anònim ha dit...

Hay desi dema pasare a voret,quant torne de valencia o si nos per la vespra antes de anar a pasr cartons,hui a cabe a les 8 pk tinc k fer presupostos si nos pasaria a voret cari vols vindre dema a ferte la cerveseta en mosatros k fa temps k no tanjuntes en mosatros cari xao besets

Anònim ha dit...

Desi ma caba de pasar lo mateix k latre dia en la botiga ara maixit doble y latre dia me va ixir triple xao amor

Anònim ha dit...

graçies EVA per convidarme al evento pero no podre anar un altra volta sera.Si que es de veres que fa molt de temps que no em fet una xarla amb les petxis pero dema en la reu podem parlar un rato, val ens vegem dema.

Anònim ha dit...

qUE PASA PER AHI?Deci tu por estos barrios?la veritat es que no entres molt no?pues entra més que es lo que toca.
Llamando a Deme,llamando a Deme!estas per açi loca dels paperets o ja no estas?estas en Pepin liria?jajajaja

Anònim ha dit...

ok dema a les 8:30 en el Gambrinus o sino ens vegem en la plaça ok?

I per supost al dissapte d´esmorçar per apollar a la Carmineta i la Pelusaaaaaaaaaaa, jajaja

Ye sin alcohol qui eres q saps aixó de lo de xiquet o xiqueta? jajaja

Eres algú q ens coneix a la perfecció, QUI ERES???????????

Xuso ha dit...

Yeee, Deme, estas feta una fenomena... has vist ja eixes en blavet i en foto i tot... muy bien muy bien!!!

San Casalla!! ja tens a la pelusa apreparà!?????

Anònim ha dit...

Ye que pasa per ahí, Sambori diu que estic despareguda, però es que no puc acudir a tot, he tingut dos semanes a tope i encara me´n queden dos, i jo tinc moltes ganes de tornar a la normalitat, la semana pasada boda i despedida, esta semana a vore el trage de la novia que és d´Alzira i sopar allí, la semana que be la boda i a l´altra si no me ix res tornaré a la normalitat que tinc moltes ganes de fer reunió i parxisà, aneu preparant-se que tornaré amb les piles posades i vos tinc que collir tots els euros, jejeje.

Anònim ha dit...

Ie bon dia a tots!no podeu ni imaginarse la nit que e pasat,"de perros"a la meua fiila li feia mal la boqueta i no parava de plorar i ahi ens veus a Amadeo i a mi a les 4 del mati pasejant-la en el cotxe,palmeretes amunt,palmeretes aball,com quant era nana.
Petxis esteu per ahi? o esteu més mortes que jo?