http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 7 de desembre del 2007

50000, a pesar de tot.




A pesar de tot, ho heu aconseguit. A pesar de tot, heu fet realitat un somni que no creia possible. A pesar de tot. GRÀCIES.

En aquestos moments estic embargat d'un fum de sensacions. Estic content però també estic trist, estic emocionat però també estic decebut, estic sorprés per a be i sorprés per a mal, realment no se com estic.

I és degut a tot el viscut i vist durant els últims dies, he vist coses que molts no creuríeu, he vist coses que molts taxeu d'impensables, he vist coses fora de tota lògica. Però açò que heu aconseguint hui m'ha alegrat, m'ha donat moral i esperances i se que no tot està perdut. Se que hi ha algú a l'altra part.

I a pesar de tot ho heu aconseguit molt abans del que jo creia, a pesar de tot. A pesar de tindre els comentaris moderats - censurats - bloquejats (com vullgeu dir-ho) per ordre del Secretari de la falla, el qual em digué que fins que és reestablira la normalitat (supose que serà una vegada facen les eleccions) i degut a les dimissions, ell era qui manava i em va ordenar que els moderara per a evitar problemes i aldarulls.

I a pesar de tot ja estic escrivint aquest article. Sabem que açò li ha donat un cop mortal al bloc, el fet que els comentaris passen primer pels web-masters abans que és publiquen resulta incomode per a tots, per a vosaltres ja que no és publiquen immediatament (poden arribar a passar hores) i per a nosaltres per que ens obliga a fer més feina, ens obliga a estar pendents constantment del correu per a acceptar els comentaris que ens envieu i que no és desanimeu (com ja li ha passat a més de u) i deixeu d'entrar al bloc. Per si fora poc, el servici de moderació de vegades falla i no ens envia els missatges al correu.

Des de fa onze dies les visites i comentaris al bloc han baixat de manera considerable, el bloc està pràcticament mort, i a pesar d'això hui , 7 de Desembre de 2007, escric aquest article. No fa ni més i mig, li demaní al president de la falla en eixe monent, Andrés, que si podria fer-nos una article d'agraïment per les 50000 visites, a l'igual que ho feu Sambori en les 40000, que el nessesitaríem per a Nadal (data en què pensàvem arribar) però degut a tot el que ha passat durant els últims dies no l'ha pogut fer i l'estic fent jo ara. Pensavem a Nadal i a pesar de tot estic fent-lo en el pont de la Puríssima.

A pesar que els últims dies açò a decaigut, ja hem arribat, i ja hem arribat gràcies a vosaltres, gràcies al temps que invertiu visitant-nos, ja siga per a comentar o simplement per a pegar una mirada, gràcies a tot això ja ho hem aconseguit. Gràcies. Recorde al principi da'quest camí, que ens alegràvem cada cop que sumàvem mil visites, si algú ens haguera dit açò a nosaltres que hui faríem 50000 li haguérem dit que estava boig, però a pesar de tot hauria tingut raó. A pesar de tot. Espere que quan tot es reestableixca sigueu amb la mateixa marxa que dúiem abans, seria meravellós. Intentem fer les 100 mil? Abans de l'estiu? Vosaltres direu.

Per a commemorar aquest dia tant especial, li hem llavat la cara al bloc (amb l'ajuda indespensable del web master de Casa d'Alonso, David Peirò) espere que vos agrade. Recordeu que podeu dir-nos tot el que vos agradaria que apareguera en el bloc o el que no vos agrada.


"Y a pesar de todo sigo siendo heterosexual..."
-Def Con Dos

"He visto cosas que vosotros no podrias creer,
naves de ataques ardiendiendo más allà de Orión,
he visto Rayos-C brillando cerca de la Puerta de Tannhäuser..."
- Roy Batty (Rutger Hauer) en Blade Runner

23 comentaris (Afegix el teu):

Lidia ha dit...

50000 visites!!! aixó es molt!! d'ací que nosaltres arrivem a eixe punt...encara te que ploure molt...si de moment sols tenim 8460.
Supose que vosaltres fa temps també pensarieu el mateix que jo pense ara.
Enhorabona i espere que el vostre blog continue igual d'actiu, i ara que ja ens acostem a falles que es veja més moviment per les webs falleres, que ja comença tot.
El que no me pareix vore en el blog es el numero de visites que hi ha en aquests moments,a vore si t'ho has deixat?? així com vols arrivar a les 100mil??

www.fallacasadalonso.com

SPIELBERG ha dit...

Gràcies. Transformar i adecuar tota la web costa un poc i tot no pot apareixer immediatament. Un poc de paciència.

Lidia ha dit...

Te pillat en les mans en la massa, je je je.

www.fallacasadalonso.com

DPeiro ha dit...

Hola amic. El bloc està quedant d'allò més bé! Enhorabona a tots els Fallers de la Plaça Cervantes i especialment als seus Webmasters per eixes 50000 visites. De segur que seràn moltes més (quasi compartim aniversari)

Un abraç molt molt gran des de la Falla Casa d'Alonso.

DPeiro.-
Webmaster www.fallacasadalonso.com

SPIELBERG ha dit...

Gràcies. Jo tenia l'esperança de fer açò ahir però no poguer ser, i no tenia massa clar que ho fera hui.

DPeiro ha dit...

Jo hui també li he dedicat unes horetes a pegar-li una llavadeta de cara a la de la Falla Casa d'Alonso. La Web de la Plaça Cervantes s'ha quedat molt xula, recorda que encara deus d'ajustar algunes cosetes (com els apòstrofs ' en lloc de " que genera el codi XML)

Un abraç Spielberg, si necessites qualsevol cosa ja saps on estic.

Anònim ha dit...

Enhorabona per la feina que haveu fet i lo xula que ha quedat la web¡¡¡ i es que que menys que cambiar l´imatge de la web i al mateix temps celebrar les 50.000 visites...
Jo pense que de segur que apleguem a les 100.000 visites i molt abans de l´estiu de segur, si que es veritat que fa quasi dues setmanes que es nota a la web una disminució de comentaris de tota la gent que dia rere dia no pot passar sense escriure a la nostra falla, pero així i tot, la cosa continua anant molt bé i ho continuara fent, perque per a això mateix estem tots els que estem "enganxats" i es sagrat per a nosaltres entrar i comentar el que fatja falta.
Enhorabona per la gran feina que esteu fent tant Carlos com Xuso i als amics d´Oliva per ajudar a que haja quedat tant be la nova imatge de la nostra web fallera¡¡¡

Anònim ha dit...

Des de Guardamar del Segura , Moltes Felicitats als Webmasters i a tota la Comissió per tot el que s'ha aconseguit a pesar de sorgir tantes incidències i tot això gràcies també a tots els amics que ens acompanyen diariament.
Gràcies a tots els que heu fet possible que hagem arribat a les 50000!!!!!!.A seguir així!!!!!!

Anònim ha dit...

Jo també des de Guardamar vos envie 50.000 felicitacions per aconseguir arribar fins esta gran nombre de visites que he de dir que també m´he sorprés igual que Spilberg.
Estem emocionats i ja que esperàven aquest esdeveniment no hem pogut resistir-nos i fins i tot estem enganxats al blog des de l´hotel.
Felicitats i a seguir endavant que molt prompte estem a les 100.000!!!!

Anònim ha dit...

Moatros tb estem en Guardamar i estem molt emocionats per les 50.000 entraes a la web!!!!!!!!!!!
A vore si a partir d´ara tenim més temps i vos visitem més...(com diu Mariam)a per les 100.000!!!!!!!!!!!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Gracies a tots quatre i tots els que feu possible açò. A tots els que encara que estigueu fora busque un ordinador per a poder vore el bloc. Gràcies.

Ja ens passareu les fotos del viatge, no?

Anònim ha dit...

Enhorabona a Xuso i Spilberg, i a tota la comissio, clar que si, perque açó ho hem lograt tots junts, fent falla, i tots els que ens visiten. Enhorabona per a tots.

Anònim ha dit...

ESTEM DE CELEBRACIÓ¡¡¡ grasies a SPIELBERG i al XUSO per estar ahi. Y a tots els falleros perque sense tots no s'aguera conseguit¡
Collí els de guardamar del segura? no paren en torreta¡¡ que se pase d'allò mes be. Ahhh Amparo espere que cervantes estiga en tu per a fer fotos i voreles al blog¡¡

sambori ha dit...

Acó es per a celebarar-ho!!! Ni més ni menys que 50.000!!!mare meua qui ens ho haguera dit fa tan sols uns mesos enrere!
Jo també vull agraïr esta gesta tant als webmasters com a tots aquells que han fet que siga posible i de segur que arribarem a moltes visites més.
Spilberg a mi al igual que tú m´agradaria arribar molt lluny amb el blog i sé que també ha decaigut un poc al restringir els comentaris.
No sé de qui haurà segut la idea i segurament no és vostra però hem de conseguir altra fórmula per tal de no parar tot acó que vos ha costat tant de possar en marxa i ara ja no pot parar.
Si la pega està en noms ocults ,anónims,pseudònims o com vullgau dir-li jo m´oferisc en primer lloc a donar la cara amb l´única finalitat de que el blog vaja endavant!
Enhorabona i a per les 100.000!!!!

SPIELBERG ha dit...

Sambori, la idea va ser del secretari, ho fique a l'article.

I no te res a vore amb els pseudonims, sempre estarà el "anonim".

Gràcies per la proposta que fas però no és precís, pots mantindre la teua identitat oculta.

Anònim ha dit...

Sambori ,
jo crec que la censura del blog no va per tú i pense que estàs donant-li molta vida a la web .Ara , si ens enterem de la teua identitat eixirem de dubtes i així veurem satisfeta la nostra curiositat.
Jo també pense que no està gens bé censurar els comentaris ,cadascú ha de ser conscient de saber escriure sense ofendre a ningú.

Spielberg ja veig que has canviat de look la pàgina.Eres un crack.M'ha agradat molt.

Lidia ha dit...

Spielberg t'has oblidat de nosaltres :-(
No ens has possat l'enllaç de la nostra falla en la teua web.

www.fallacasadalonso.com

Xuso ha dit...

Enhorabona Spielberg pel curro que t'has pegat al tranformar la web. Gràcies també als amics d'oliva per la tasca realitzada.
La veritat és que ha quedat genial, molt impactant.

Les 50000 visites?? ne se que dir-vos impresionant. Segur que arrivem a les 100.000 i més enllà!!!

GRàcies a tots!!!

SPIELBERG ha dit...

Lidia, no m'he oblidat de vosaltres, com et vaig dir, el canvi costa un poc i encara em queden coses per ficar que poc a poc aniran apareguent.

Vaig liat amb la feina i no he pogut fer-ho tot, un poquet de paciència, per favor.

Amic fep ha dit...

Be amics, moltes felicitats per eixos 50.000, tranquils aneu a aplegar a molts mes!!!!

Sr. Secretari de la Falla Cervantes, amb tot el respecte del mon, soc seguidor d'aquest blog desde el seu començament, i soc persona que casi sempre fa algun comentari.
Trobe que el tema de la moderacio de comentaris es un poc excesiva, no es un blog conflictiu, i sols han aparegut en un moment determinat una serie de comentaris un poc fora de lloc, pero pense de seguida en la reaccio de la gent que normalment entra a este blog...

La tasca de la moderacio es molt dura i costasa de dur, tindria que pensar tambe en els dos websmaster que porten el blog d'una manera vocacional, no profesional, ells tenen les seues tasques profesionals i aço sols es un hobbi per a ells.

Crec que es un poc excesiu arrivar a aquest punt. Es una opinio.

sambori ha dit...

Jo estic d´acord amb tú amic Fep,pense que és una mesura excesiva i com bé diu Amparo cadascú ha de ser el seu propi crític i ha de pensar en escriure sense ofendre a ningú.
Ara si que té força el secretari,je,je!!
Sé que tractant-se de Pep recapacitarà i al igual que tots voldrà el bon funcionament del blog i al mateix temps vorà que és una àrdua tasca per als webmasters i entre tots aconseguirem eliminar la moderació dels comentaris.
Per cert a mi també m´ha agradat molt el canvi d´imatge del blog!!!

rocio ha dit...

hola fallers de la Cervantes, MOLTES FELICITATS PER LES 50000 VISITES¡¡¡¡¡ especialment als webmasters Spielberg i Xuso.
M'agrada molt el nou diseny del blog.
Esperem que este "nuvol negre pasajer" pase pronte, temporades com estes em tenim tots, cadascu les te que agarrar quant li venen.

San-vala ha dit...

Enhorabona amics arremullats de la Cervantes, no es fàcil arrivar a 50.000 visites i vos ho dit per experiència...

M'alegre molt i ho saveu, QUE EL RULO NO POT PARAR!!!!

En quant al diseny ha quedat molt i molt xulo.

La moderació estic en la línea del que ha dit el meu amic fep, avanç de fer aquestes coses s'ha de tindre en conter que la falla es un hobby no una obligació i amb açò esta gent té més feina de la que es tocava i no seu mereixen...

Ànims amics i a seguir avant...