http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 26 de setembre del 2007

El mig any faller.

Jo sabia qui ningú anava a dir la resposta correcta, la que buscàvem. Ja se que foren els que anàrem a l'acte del mig any faller, però en paraules d'un dels que apareix en la foto son: ELS MÉS IMBÉCILS DE LA FALLA (sense ofendre). Adivineu qui ho ha pogut dir?

Evidentment ha sigut el Droga, tot aquell que haja pensat algú altre és per que no el coneix.

I després d'aquesta introducció (previament demanada) anem a contar un poc l'acte en si de la nit del dissabte. Sobre les 21:30 hores anà apareixent la gent, pese al mal temps que havia fet durant tot el dia i seguia fent eixa nit, els fallers no va defraudar. Va ser un dels anys on va acudir més gent.

Una vegada tots seguts, entraren la Fallera Major i la seua cort d'honor acompanyats per la regidora de festes, Marga Piqueres. L'alcalde vingué més tard. Soparem el que havia preparat la Junta i després començà l'acte.

Pujaren a l'escenari la representació oficial en aquestos casos (Alcalde-President nat de la JLF, Regidora de Festes, Fallera Major de Sueca i la seua Cort d'Honor, President Executiu de la JLF i Secretari de la Junta), i després de fer els parlaments protocol·laris, durant els quals l'alcalde va dir que l'any que ve volia involucrar a les falles en les Festes de Setembre, es donà lloc a l'entrega de guardons.

Una a una foren cridades totes les falles, i una vegada dalt la representació de la mateixa passaven a anomenar a les persones que rebien l'Espiga d'Or, sempre que estigueren allí.

Una vegada finalitzat el protocol, és donà pas a una disco mòbil fins les tantes del matí.

I fins ací l'acte en si, ara be l'altra part.

Jo se que tots tenim obligacions, i que tots tenim coses millor que fer, però el que no és massa correcte es que en un acte així sols hi hagueren quatre fallers de la falla, si , quatre. En les fotos en voreu més però tingeu en conter que ni els membres de la JLF (i acompanyant) ni els pares dels Infantils conten ja que ells estan allí per que toca estar. Sols eren 4. I a la matinada en vingueren 4 més, Noelia i Raquel per una banda i el Choco i el Picaño per una altra, encara que hauríem de suposar que aquestos dos no conten ja que la festa és festa feia al casal de la Ronda i la dona del Choco és fallera d'allí (i futura fallera Major al 2009), i ell em comentà que havia anat a vore-la.

I això no deuria ser així, ja no som bons ni per a anar de festa? La Junta convida a les falles a un sopar amb ball, i a més atorga un cert nombre de distincions a fallers de la nostra falla, i sols erem quatre. És impossible que tota la nostra comissió tinguera obligacions que li impediren acudir a eixe acte. Després es diu que la Junta Local no fa res i que tot el que fa ho fa mal... però si nosaltres no anem a allò que organitza després no podem tindre la gosadia de queixar-nos. I ho dic com a membre de la falla, no com a part de la Junta.

A mi em va saber molt mal estar allí i vore la poca gent que erem. Deuriem de mentalitzar-nos un poc més que les falles no son els quatre dies de Març i que hauríem de canviar alguna cosa.
Sols espere que l'any que ve siguem més gent.

I no vull seguir més per que no val la pena, ja està tot massa dit. Sols una pregunta. Per què a una festa que ens conviden, en la que ens donen sopar i ball i li fan un homenatge a membres de la nostra comissió no anem i si que anirem a la festa d'Agermanats a la que hem de pagar? És per que els Agermanats tenim caràcter solidari? És pel Passacarrer? O és per la samarreta? Digueu-m'ho i així l'any que ve ho canviarem.

34 comentaris (Afegix el teu):

Amic fep ha dit...

Spilberg!!!! Tira el freno!!!!!!

Amic, aixo ha passat, passa i passara... enguany a tocat a la teua comissio, tal volta, el proper any siga la meua, pero... aixo tambe es Falla.

Pensa, amic, que la Falla es una devocio, no una obligacio, mal argument, perque el que no es obligacio pels demes, es per a quatre "imbecils" com molt be diu el nostre amic (ja que tinc el gust de coneixer-lo) el "droga". Desde aci un abraç per a ell.

Estic totalment d'acord amb les teues paraules. No podem criticar a una gent que no para de treballar per a que les falles siguen tot un any, si, al menys, no participem en les activitats que aquestos, amb tot el sacrifici del mon, monten per a tots els fallers.

Aquest any, per diverses causes, ha sigut el primer que he pogut gaudir d'aquesta festa, i pense que no sera el ultim. A vore si als que no van a aquestos actes els pica un poc el "gusanillo", i ja sabeu, com molt be diu la canço... "el que lo prueba repite, y yo no se porque sera".

I per ultim, Spilberg cabro!!!! el ultim parraf sobra!!!!! Que vols que no s'apunten a agermanats???!!! jajajajajajajajajajajajajaja.

Xuso ha dit...

Tens tota la rao Spielberg i jo, si havera estat, també hauria sentit vergonya de vore persones a la falla cervantes. P

Des d'ací donar unes paraules d'agraïment a les persones que anaren en representació de la falla...

Però Spielberg, jo crec que a la nostra falla tampoc s'ha venut massa be, ehh?? perquè sols es va dir a una reunió del 50 aniversari no de la comissió) i menys d'una setmana abans, la gent te plans.

A l'any que ve, si ho programem millor, esperem tindre més participació...

I..., CABRONCETE, LA FESTA AGERMANATS NO LI HA FET RES DE MAL AL MIG ANY FALLER, JA SE QUE NO VOLS DIR AIXÒ, PERÒ AMB L'ÚLTIM PARRAF L'UNIC QUE POTS CONSEGUIR ES QUE ES CALFEN ELS ÀNIMS. NO M'AGRADA L'ULTIM PARAGRAF, PEL DEMÉS ET DONE LA RAO EN TOT

SPIELBERG ha dit...

No agafeu amb mala intenció l'últim paràgraf, sabeu al que em refereix. És una forma de motivar a la gent per vore si el proper any venen al mig any faller.

No vull llevar-lo sempre i quan serveixca per a que l'any vinent vinga més gent, aguantaré que cadascun dels agermanats em tire el puro.

I des d'ací recorde a tota la gent que sols queden dos dies per a inscriure-vos en la macrofesta d'Agermants, no s'ho podreu, veritat?

Amic fep ha dit...

Ostia, crec que eixe dia tinc un compromis... no se si anire.

Anònim ha dit...

Jo crec que Carlos no pretén perjudicar la festa dels agermanats,simplement vol fer una reflexió dels motius que mouen a la gent per anar o no a una festa.
Xuso tens raó, no es va nomenar a la reunió,però a més este cap de setmana hem de pensar que han hagut moltes bodes,bous a Algemesí,concert de Miguel Bosé,...i molts més actes als que han acudit els nostres fallers i pot ser que eixe siga part del motiu al que es deu la poca assistència,encara que no es escusa.

Anònim ha dit...

Spielberg tens molta rraó, pero no pots comparar la festa de l'agermanor a la festa del mix any faller per el motiu que porteu mes de dos mesos fent propaganda de l'agermanor i sin embargo al mig any faller no li dedicareu ni un tros escrit a la web. Per aquest motiu molta gent no sabia res i els que sabien la mitat no podia anar.

Xuso ha dit...

Fep, si no vens a agermanats, millor... no és per res, però m'ha dit un pardalet que eres una esponjeta... i jo també vull fer-me encara que siga un cubatilla, home!!!

jajajajajajajajajaja
Si no vens els talle el coll

Xuso ha dit...

MOlt be San Casalla, això vol dir que el departament de màrketing i publicitat de agermanats està funcionant, no??

jejeje

Amic fep ha dit...

Jo??!! Esponxeta???!!! No home, no... t'ha informat mal eixe pardalet... ara, si agafe l'escopeta, vorem, vorem.

SPIELBERG ha dit...

Les finalitats d'una festa i de l'altra son totalment diferents. Jo si que he comentat quan es feia la festa i hi ha molta gent que ho sabia.

L'any que ve ho direm a la web de manera reiterada per a vore si la nostra comissió és la que més destaca en eixa festa.

Fep, després de que Xuso et talle el coll jo li botaré foc al teu cos.

Anònim ha dit...

Si¡ el màrketing un 10 i la festa segur que ix bé, perque vosaltres hau fet un esforç molt gran i la organisació es molt bona, i apart la gent que participa també te ganes de ue ixca bé i sobretot va a pasaro bé¡

Anònim ha dit...

pobre amic fep. jo d'ell no anava a la festa¡ van a fer-se en tu¡¡

Xuso ha dit...

Spielberg, no el cremes que igual algún òrgan podrem donar... ara que el fetge, no crec, els renyons tampoc, el cor, no se no se, després de tant d'estrés i... cper a aprofitar sols els pulmons... sí crémalo, que collons!!!!!!

jajajajaja

Amic fep ha dit...

San Casalla, tranquila, jo en necessite sis (tres per barba) com estos dos per desfer-se de mi... jajajajajajajajajaja, xulo!!!!!! mes que un 8!!!!!!!

Xuso, quina impressio estas donant de mi???!!!! En lo bon xiquet que soc!!!!!

Xuso ha dit...

És per ficar gresca més que res... si que eres bon xiquet de veritat!!!

li ho preguntarem a Rodabars, que et coneix millor que jo, a vore si apareix per ací... que ja fa mesos que no ens visita!!!
RODABARS?????

Amic fep ha dit...

S'ha quedat enganxat a una persiana, segur... jo fa un huevo de temps que no el veig.

Anònim ha dit...

No sé que li passa a Rodabars però la veritat és que se li tira a faltar per ací.
On estàaaaaaaaaas??????

Anònim ha dit...

I em dol però estic un poc liat,tranquils a vore si es tranquilitzen un poquet les coses i torne amb més força.........

AGERMANATS donará molt que parlar.......encara que Spielberg fins i tot ser membre de l'organització vol boicotejar-mos,EEHHH!!!???

En referencies de l'amic Fep dir-vos que els bars no és rode jo a soles,vamos que el malnom el tinc jo però sóm varios,VARIOS.

Salutacions per tots els meus amics de Cervantes!!!

Amic fep ha dit...

Cabron!!!! Ja has aparegut!!!!!

I als demes que???!!! Lo minim que haveres pogut fer es donar senyals de vida avans...

SPIELBERG ha dit...

Farà falta que ens calvem en la gent per a que apareguen? Serà qüestió de provar-ho. Anem a pensar en tots aquells que fa temps que no apareixen.

I jo no vull boicotejar res, al contrari, vull mes gent en la festa i més festes per a dur a més gent.

Xuso ha dit...

Que algú li diga a alfredo el abanderao el correu de la falla, a vore si ens envia un article!!!!

Salutacions Rodabars, sols hi ha que nomenar-te una vegada i apareixes, a Bitteljuice hi havia que nomenar-lo tres vegades!!

SPIELBERG ha dit...

A tu quin mal t'ha fet ara BittelJuice?

Xuso ha dit...

Si el tornara a nombrar, ja serien tres, i apareixeria (que és el que tu vols) i a mi em fa por... Vaig a nombrar tres vegades a Pep el cabut, Pep el Cabut, Pep el cabut... a vore si ens envia alguna endevinalla o alguna foto històrica de la falla.....

SPIELBERG ha dit...

Molt bo

Anònim ha dit...

Que bo eres xuso¡ en lo tranquil que estarà el pobre alfredo¡

Anònim ha dit...

ye, pero aÇò quin caxondeo es?desde luego s´ho passeu d´allò mes be eh¡
Este amic Fep es un figura mundial, no s´en pert una, vaig estar parlant amb ell el dilluns a primer hora, quan encara portavem els dos les lleganyes als ulls, abans d´entrar a currar i em va que ES VA ACABAR TOTES LES EXISTENCIES DE CERVERÓ (del dissabte en la festa del mitg any faller) ja ja ja ja viciosillo¡¡¡
Respecte a l´article de Carlos, pues bueno, no estic d´acord en moltes de les coses que he llegit, pero be... pense que res te que veure una festa com la dels AGERMANATS, en el mitj any faller, i si be ho mires, sempre passa igual en tot,en realitat no es pot obligar a la gent a anar a un lloc, molta gent ni es va enterar, ara jo vaig estar a la reunió del divendres i si que se va dir, perque volien saber mes o menys la cantitat de fallers que acudirien de la nostra falla.Jo en el seu moment, vaig acudir quan vaig ser FM pense que almenys els representants de la falla tindrien que estar allí, pero al fi i al cap no se pot obligar a ningú

Anònim ha dit...

YE ESTIC ASI

Anònim ha dit...

DEME SOC EL INVISIBLE UN DELS INVECILS QUE VA ANAR AL MIG ANY FALLER ASPERE QUE ESTIGUES PREPARA
PSICOLOGICAMENT PA PEDRE UNS CUANS
EURETS EL DIVENDRES
ANTRENAT ENTRE SEMANA Y FES FORSA MENTAL

San-vala ha dit...

Amic Spilberg, menejes part de raó, però no pasa sols en la teua falla sinó en moltes altres comisions. A la gent no li llama molt anar i ¿per què pot ser?, crec que els membres de la Junta deurieu reflexionar sobre això, es dir canviar la forma de vendre la festa i el format de la festa...

Entent l'últim pàrraf, es una forma de picar a la gent i com a membre del Comité Organitzador d'Agermanats no he vist ninguna comparativa. El que pasa es que en Agermanats encara que pagues es una festa nova, solidaria i pionera en quant a la Festa Fallera a Sueca i això vullgau o no llama a la gent i el Mig Any necesita un canvi per a què la gent tinga curiositat per anar...

Recordeu es l'opinió d'un húmil seguidor i sense ànims d'ofendre a ningú...

Salutacions als cervantins i cervantines...

Anònim ha dit...

A mi no m´ha contestat ningú al que vaig pregunrar a l´article anterior:
Qui han segut les persones que han obtés enguany recompensa?
Deme és al que jo hem referia quan dic que jo no ho vaig escoltar a la reunió.
Pense que a l´article del Mig any faller a més de comentar la festa (si van anar o no fallers),també ens podríeu informar als que no ho sabem de les persones que enguany han rebut distinció per part de la Junta Local Fallera.

Anònim ha dit...

Ey anonim, que ja se qui eres... mecaguen la mar que calenteta em vaig quedar el divendres per culpa teua, eres mal llanut, pero no te preocupes que la vengansa será terrible¡¡¡¡

Anònim ha dit...

ANONIM JO TAMBE SE QUI ERES. EN ELS TRES CALIFICATIUS QUE T`HAS POSAT: ANONIM,INVISIBLE I IMBECIL JA T`HAS DELATAT, SOLS FALTA QUE ENS RECOMANES "TORTILLA DE GUSANITOS". JO TAMBE JA.JA.JA.

Anònim ha dit...

Et conteste les persones que enguany tenen les recompenses són com majors de 60 anys la sra. Gumer Gonzalez Mañas, Andrés Espasa Muñoz, i les altres dos són Vanesa Pan Marti i Gema Miralles Laguna, com voràs hi ha una molt acostada a tú

Anònim ha dit...

Enhora bona a Andres i a Gumer i en especial a la vane i gema que ben merescut seu tenen¡
Que callaet heu tenies vane¡¡ Això vol dir que a les petxis ens tens que convidar pero Gema també¡.