http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 30 d’abril del 2007

Nou Escut V1

Hola a tots. Tal i com vàrem dir ja hem canviat el faller de l'escut de la falla, per votacions populars aquesta setmana li tocava al Bou (i si no hi han canvis la setmana que ve li toca a Amparo de conilleta). La foto que teníem d'ell no era massa bona, si algú en te una millor que no dubte en enviar-nos-la i la canviarem. Si està disfressat d'alguna cosa no passa res.

I ja sabeu, podeu seguir votant per a vore qui és el pròxim. Serà Amparo?

32 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Fotos compromeses també valen?

SPIELBERG ha dit...

Aci val tot. Però que se li vega la cara.

Xuso ha dit...

La veritat es que queda molt bé el Bou dins l'escut!!!
Li falta un poquet de barbeta, però be!! jejeje

Anònim ha dit...

Que llàstima no tindre cap foto de Vicent el dia del concurs de barrets,perque vaja que va ser original ,inclús quan se liva pegar foc.Gràcies que tot quedà en un esglai.
Jo continue insistint en que la pròxima siga Amparo de conilleta,encara que no sé si algú pot tindre una foto seua.
Té raó Rodabars:Amparo a l´escut!!!

Xuso ha dit...

La veritat és que tinc curiositat per saber la identitat de sambori, podries donar alguna pisteta!!!
De moment, sols sabem de tu que escrius un valencià normatiu perfecte, i que vols ficar a Amparo a l'escut vestida de conilleta!!!! jejejeje

Anònim ha dit...

No tinc interés en posar a Amparo a l´escut,simplement curiositat,i a més la idea inicial no és meua.
També tinc un altre candidat:Blay,ja que encara que enguany no el tingam com a president no vol dir que ens hem oblidat d´ell.
Pot ser que genere curiositat pel fet d´haber-me posat un nick,però pense que així sempre estaré a l´anonimat com un simple comentariste més.

Anònim ha dit...

Benvolgut amic o amiga sambori:
La veritat és que ens agrada com escrius , però ja estem com en rodabars..., qui eres??????això de comentar i no saber en qui comentes....i més tractant-se d'una persona de la nostra comissió.El divendres en la reunió tots voliem saber qui és sambori.Jo sols vull fer-te una pregunta:Saps alguna coseta de la nostra amiga Ivana????.Ja saben que ha tingut molt que fer aquestos dies.No serà que s'ha posat un nick , perquè a ella li encanta tot el que tinga relació en la falla i m'extranya molt que estiga de vacances falleres.
Tornant al tema del nou escut trobe molt graciós a Vicent el Bou ,m'agradaria que el seu xiquet JOSEP fera algun comentari (encara que sé que és xicotet i no sap escriure encara).Però pot ser la seua tia Deme li ajudara.
Jo vote per a que la pròxima persona siga Blay.Li done el vot a Blay-Blay-Blay! i més ara que han inaugurat la tenda de roba AÑIL. MOLTES FELICITATS A ELL I A DESI!

Anònim ha dit...

Querida amiga Amparo,
Senc decepcionar-te però jo no soc Sambori.
Es veritat que he estat molt ocupada i no he escrit res, però de veres que jo no escric amb ningún nick.
Senc la decepció.
Per cert jo també done un vot a Blay per a que siga el següent en l'escut.
Per cert quan vega a Josep li ensenyaré al papi en la web i transcriure el que diu, que segur que no te desperdici.

Anònim ha dit...

krek, que la millor foto que tenim per posar en l'escut es la d' el net de paco hermida fent cara de conill el dia de la presentasio de la falla, aixo es una foto grasiosa. haaaaaa lo que mola es no saber qui es el que escriu i no dir la hidentitat i tanpoc preguntaro( que sou unes marujes.)

Anònim ha dit...

per fabor podieu posar el escut de la falla en diferents colors i no sols en blanc i negre, per ixample com el que poseu en el fons de cervantes al mon.

Xuso ha dit...

en blanc i negre, pixarroglets? tu el veus en blanc i negre? jo el veig en color!!

Anònim ha dit...

Xuso, jo també veig l'escut de Cervantes de color.M'extranya molt que pixarroglets diga que el veu en blanc i negre.Però la veritat és que cadascú veu les coses desde un punt de vista diferent.Pense que els comentaris de la web , són per a pasar-ho bé i la curiositat que tenim per a saber qui són certes persones ,és perquè la seua manera d'escriure ,destaca , o bé per la seua simpatia o bé per ser divertit ,o per escriure molt bé en valencià.Cosa que estic admirada perquè veig que n'hi ha molta gent que domina una correcta normalització lingüística.

Anònim ha dit...

Bo amics ja estic per aci!

Dir-vos que a mi em pareix perfecte que la gent vullga amagar la seua identitat sempre que es fagen comentaris correctes i amb el sentit de l'humor per davant de tot,en algo es delatareu i si no una nit de garrofa......ja eixira ja!

Animar a tot el mon que escriga tinga o no coneiximents de valenciá acadèmic,nadie es perfecto!!!

Amparo ja se jo per que escrius el valencia tan be,ja !!!jeje

SPIELBERG ha dit...

Volem agrair a Mariam que ens haja enviat una foto del bou millor que la que teniem. Si la fiquen sencera quasi no es veu el bou,raó per la quan hem ficat baix de l'escut un link on podrem contemplar a Vicent en tot el seu màxim esplendor.

Anònim ha dit...

Vaja que teniu curiositat?No pensava que causaria tanta intirga,però ho senc i continue permanèixer a l´anonimat.Crec que és una manera d´animar a tot aquell que li faça falta una espenteta per a començar a escriure les seues primeres paraules al blog ,ja que al igual que jo no cal que done la cara,i no és imprescindible escriure perfecte ja que no és requisit imprescindible tindre el grau superior de la junta qualificadora.
Aixó sí,Rodabars té molta raó quan diu que el importa és escriure sense ofendre amb l´única finalitat de passar-ho bé.

Anònim ha dit...

Açó pareix endevina endevinalla!!!
Avore si tenim que anar pel casal pensant qui és cadascú.
Està guai la foto de Vicent!!!
Carlos tinc moltes fotos,si te fa falta alguna de qui li toque pròximament estar a l´escut sols has de dir-ho ,bé siga Amparo,Blay,...o ja vorem.

Xuso ha dit...

Che Bou, tú no tens res que dir???
no et piten les orelles??
Algú pot confirmar que el Bou es veu a internet? Noelia si que va ficar algún comentari que altre ja fa temps, no??
Familia Nicolàs-Martí!! animeu a Josepet a comentar sobre son pare!!!!!!!

Anònim ha dit...

Estic totalment d'acord en els comentaris que han fet Sambori i el meu amic Rodabars.
Rodabars sempre dona bons consells i li fica un poc de bon humor.Ell va seguir molt bé el joc de les pistes que li preguntàvem.
A Sambori anem a respectar la seua voluntat i no li preguntàrem cap pista per a que resulte més divertit.

A tots els amics de la falla que entren a la web a llegir ,dir-los que s'animen a escriure.
Animeu-se!!!!.
Vos agradarà !!!!!!!

Anònim ha dit...

Escolteu la proxima foto podria ser la de marieta ja que al any que ve es la fallera major i ahir anarem a s'ha casa per a fer-ho de forma oficial, estaria be que fora de les proximes. maria no em mates per aço, pero ahir ja t'ho vaig dir. A més aso no conta com a un vot, sino com mes o menys uns 12 vots. de cadasquna de les amigues

Xuso ha dit...

Xarly, pren nota: 12 vots per a Marieta FM 2008.
Marieta, deuries enviar una foto que t'agrade, perquè el Spielberg a saber quina penja, jajajajaja!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Penjaré la que penjaré que alguna en tinc d'ella, però si demà va a la reunió li en faré una a proposit per a ficar-la.

I ja vorem on la fique, a l'escut o en .........

Anònim ha dit...

PERFECTE !!!.Ara ja està clar ,Spielberg.Ara la protagonista ha de ser Marieta.Es precís posar-la en la web sense cap dubte.No sols per a les amigues,sino per a tota la falla.
Que ben segur serà que a Sacra i a Ricardo, els caurà la bava de veure a la seua xiqueta xicoteta de Fallera Major de Cervantes.ENHORABONA!!!!!

Anònim ha dit...

ye, parlant de tot un poc, jo crec que podriem començar per dir quin és el sexe de Sambori i jo crec que és DONA.

Anònim ha dit...

Per fí m'he decidit. D'açí en avant un membre més dins d'esta gran familia q cada día creix i creix més. M'agrada el bon rotllo q hi hà entre tots. Felicite a tots, als impulsors de la idea del blog i a tots els q participen, i d'ara en davant participem en ella. Salu2.

Xuso ha dit...

Ahi, ahi xurre te, que no se diga!!!!!

Anònim ha dit...

XUSO NO ME REFERIA AL ESCUT DE CERVANTES AL MON , EIXE SI KE EL VEC EN COLOR, VULL QUE´L POSEU EN EL DEPARTAMENT DE ELS ESCUTS DE CERVANTES , ALLI NO ESTA , GRASIES AMICS FALLERS I XAFAETS DE LA INFORMATICA.PIXARROGLETS TANVE ES UN DE VOSATROS. HAAAAAAAA ESCRIC EN VALENCIA DE SUECA.

Anònim ha dit...

Que guay e intrigant es açò. Amparo ja te presentare jo a l´amic rodabars que he descubert qui és i encara que ja m´ho imaginaba, ell mateix me ho ha confirmat.
Tranquils tots que els anònims poc a poc anirem averiguant qui són.
Jo també vaig a votar a Maria per al escut, per ser la nostra fallera major i a més li vull donar l´enhorabona a ella i a la seua família ja que no vaig poder anar a sa casa. Segur que tindrem temps de sobra per cel.lebrar-ho.

Anònim ha dit...

Cris,moltes gràcies per la bona idea que has tingut,jo conec a rodabars per referències,però no el conec personalment.
Ara, pense que encara que ell és d'una altra falla ,el seu pensament està ací en Cervantes,ja que està la meitat de la seua família.
Podria vindre a classes de ball però en la seua parella.
Tú que dius???.

Anònim ha dit...

SOC JOSEP NICOLAS MARTI, AL FIANL M´HE ANIMAT A ESCRIURE PER A TOTS. HEU VIST QUE PAPI MES XULO QUE TINC? DE TAL PALO... MA MARE JA NO SAP QUE FER ENTRE MON PARE I JO... LA FAREM TORNAR TURURÚ.JO TAMBE VULLC EIXIR A L´ESCUT DE LA FALLA SEGUR QUE ALGUNA TIA MEUA TE ALGUNA BONA FOTO PER A ENVIAR,DE ZIPI O ZAPE, DE FALLER, BALLANT AMB REBOMBORI, QUE ENCARA QUE SOC MENUT... JA ME VA LA MARXA MOGOLLÓ...SERA QUE HEU DUC EN LA SANG, ENTRE MON PARE, MA MARE I ELS MEUS TIOS I TIES, COM VOLEU QUE IXCA JO?

SPIELBERG ha dit...

Amb tu podriem fer una exepció, no crec que a nigú li molestara molt. Però de moment hauràs d'esperar ja que no tenim fotos teues en condicions i suposem que abans es ficarà a Maria.

Xuso ha dit...

Ole Josepet, tocayet meu!! per fi t'has decidit a participar a la web. Per supost que acabaràs eixint a l'escut de Cervantes, per fotos no serà ja que com tu molt bé has dit, te va la marxa mogolló i de segur que ens arrivaràn imatges de lo més gracioses.
Molts besets Josepet!!!

Anònim ha dit...

Què alegria ens has donat Josep !.
Per fi tenim notícies teues !.Jo li enviaré fotos teues de zipi zape a Carlos per a que també aparegues a l'escut, després de Marieta o quan Carlos crega convenient.No estaria mal que tu fores el primer xiquet a l'escut.
Adéu "coetet".