http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 16 d’abril del 2009

Spielberg contra Youtube

Mes vídeos de la desfilada del Ninot.

Supose que recordareu com l'altre dia vaig ficar vídeos de la desfilada del Ninot al Youtube i com aquest em va renegar per que estava ficant cançons als vídeos de les quals es suposava que no tenia els drets de reproducció, i per aquest motiu les va deixar sense so. (Article al que em refereix).

Doncs be, això no es podia quedar així. No anava a ser el Youtube mes que jo. Per això el vídeo en qüestió el vaig separar i el torni a a fer, el pugí i no em donava só. Vaig montar els cinc últims i el pugí i en tres no em ficava la música, serà cabró, amb el que em costa fer això.

Però jo tenia que ficar els vídeos a Internet per a que els véreu i els escoltareu i Youtube no em deixava, pareixia que ja estava tot clar, que Youtube anava a guanyar aquesta partida degut a que ja no tenia es formes de pujar els vídeos, ja ho havia intentat tot i res. Youtube havia guanyat. Així que vaig canviar de portal de vídeos, que es pensava el Youtube, que era l'únic, pos va ser que no.

Vaig optar per Megavideo, a un problema una solució. Els tres vídeos que els de Youtube no em deixaven reproduir els he ficat ahí i problema solucionat. Ací es teniu tots, que els disfruteu.

















7 comentaris (Afegix el teu):

Amparo ha dit...

OLÉ,OLÉ i OLÉ !!!!!
Carlos eres un campió!!!.
Veges si has pogut en YOUTUBE!!!

Gràcies a tu hem pogut tornar a vore la desfilada del Ninot.Per a mí ereu els millors!!!.

SPIELBERG ha dit...

Saps que per la falla el que faça falta.

La Nere ha dit...

Que guay!!! Colli que siguen altra vegada falles!!!!
Ningu te fotos de falles???? va envieu-les a la web i les vorem.

SPIELBERG ha dit...

Fotos ja n'han enviat, no moltes però ja hi han. Poc a poc anirem ficant-les. Un poquet de paciència.

sambori ha dit...

Que bo eres Spilberg!!!Sabia que açó no es quedaria per resoldre!

Com va la pasqua??? Tenim fallers a Luxemburgo,a Benidorm, ...altres han estat a les festes del Mareny, al Bioparc, a Terra Natura, Terra Mítica,... i es que els nostres fallers no paren.
Fins i tot una fallera a concursat al Picú de Maria Abradelo:Deme, que ho ha fet molt bé però li han posat un superpot molt difícil.
Ella sí que és un tot terreny i per aixó felicitats per eixa participació a Canal 9!!!!!

Cris ha dit...

Spielberg, tu cabudet hasta que no ho has aconseguit no has parat, un 10.
Deme, te he vist al Picú esta vesprada, has estat molt bé. Felicitats.

SPIELBERG ha dit...

Quan se'm clava una cosa en el cap...