http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 17 d’abril del 2009

La samarreta corredora arriba a Carles.

per Sandra

Hola, son Carles, pe rfi m´ha arribat a mi la samarreta, dic "per fi" perque els meus papis (Jordi i Ana) s´han fet d´esperar un poquet, mira si es que hem tocava a mi abans que a Abel i primer li la tingueren que dur a ell i després a mi, però ja la tinc.

El passat dia 1 d´Abril les amigues de la meua mami vingueren a dur-me la samarreta junt al meu nou amiget Abel, estic molt content de poder lluir la samarreta de la falla ja que le meua família es molt fallera, si no que liu pregunten als meus iaios Fermin i Consuelo o al meu tio David, que ja m´he enterat que viuen la falla molt intensament.

Be! pues alli estagerm un rater fent-nos fotos a mi i Abel, que si per aci, ara aixin ara en les mamis, que si tambe una foto en el papi, pero ens portarem super be i no varem ni plorar, ara hem toca a mi junt als meus pares portarli-la a Martina la filla de Kiko i Gloria, que se, que estan impacients per tindrela.

Mare meua quina cuadrilla serem l´any que be, aixi que aneu pensant en fer-nos un tancaet per poder jugar tots junts per que si no mes d´un es pedrá per alli el casal.
Ens vegem a casa Martina!!!!!




Article i fotos enviats per Sandra Llopis a fpcervantes07@hotmail.com

4 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!!
Que reboniquets que estan els meus xiquets,esque estan ben parirts....
Jo eixe dia no vaig poder anar,pero ja me digueren que es va quedar deluxe,coneguent a les mamis,no cal dir mes.
Ie petxis,per aón pareu??

Cris ha dit...

Si que estan guapos tots els nanos de esta falla. Són una canya, ja voldrien tindre un futur com el nostre. Bones pasqües a tots.

ANDREA SERRA ha dit...

PER FÍ ARRIVAT LA SAMARRETA A CARLES, MIRA QUE VAIG INSISTIR PER PORTARLO JO, PERO NIAVA COLA DE XIQUETS QUE VOLIEN LA SAMARRETA PER FERSE LA FOTO I NO PODIEN ESPERAR, MOLT BE ARA JA LI TOCA A LA MEUA AMIGETA MARTINA QUE SEGUR QUE ESTARA NERVIOSA PER FERSE LA FOTO EN ELLA.

La Nere ha dit...

Que regraciosos!!!!!
Mare meua a les falles de l´any que ve, tindrem un fum de nanos i nanes pel casal.