http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 23 d’abril del 2009

La nova Junta i coses de la Xuqer.

En l'ultim comentari de l'article d'ahir, San Casalla preguntava que com s'havia quedat la reunió passada. Jo no ho se ja que no vaig poder anar, i crec que Ivana tampoc, però m'ha passat la llista dels principals càrrecs de la nova junta, son estos:
  • President: Blai Serra
  • Vicepresident 1er: Vicent Delgado
  • Vicepresident 2on: Paco Hermida
  • Vicepresidenta 3era: Demelsa Martí
  • Viceprsident 4rt: Amadeo Serra
  • Vicepresident 5é: Lucas Vivas
  • Vicepresident 6é: Jesús Moncholiu
  • Vicepresident 7é: Salvador Colechà
  • Secretaria: Ivana Lledó
  • Tressorer: Ignacio Rocher
  • Comptador: Enrique Simeón
  • JLF: Juan Nicolas i Carlos Granell

En altre ordre de coses dir que la falla Xuquer ens ha enviat el cartell i el tríptic del que serà la seua 1 era setmana cultural. Ací vos ho deixe.

(si feu click es fa mes gran)
Programa

8 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

ICOLLI DEMELSA, VICEPRECIDENTE TERCERA¡¡¡ AIXO S'HA DE CELEBRAR¡¡ VINGA PETXIS FEM UN SOPARET I MOS CONTEM LES PASQUES I DE PASO CELEBREM LO DE DEME.
BUENO ENHORBONA A TOTA LA JUNTA EN ESPECIAL A BLAY I ARA A DISFRUTAR D'ESTE ANY I AJUDAR EN TOT EL POSIBLE A LA JUNTA I PRESIDENT, AUNQUE A LA MAJORIA DE LA FALLA LI AGRADA QUE LI HO DONEN TOT FETET.

LA TORA ha dit...

HOLA A TOTS I BON DIA, ESTE MATÍ M'HE DESPERTAT MOL CONTENTA....JA QUE AIR DE VESPRÀ M'AMARE EM VA COMNICAR UNA NOTICIA MOL BONA I DE LA CUAL M'ENALEGE MOLTISSIM.
CARMINETA, NO SOLS TENIU QUE CELEBRAR LA VICEPRESIDÈNCIA DE LA DEME, TAMBÈ HA TROBAT FEINA,QUE CREC ES MOL MÉS IMPORTANT...COMENçA AL DILLUNS SI NO M'ANGANY I ESPERE QUE A PARTIR DE ARA TOT VAJA MILLOR....
AIXINA QUE VOS TÉ QUE PORTAR RACIÒ DOBLE DE CAVA I CELEBRARO BEN CELEBRAET.
UN BESSOT A TOTS DE LA TORA.

Cris ha dit...

Deme, m´alegre molt, ara te fas una arrplegadeta et compres un ordinador per a casa, que pareix que hem perdut el contacte.
Enhorabona a la junta i si necesiteu alguna cosa no dubteu en dir-ho.

rocio ha dit...

Gracies Spielberg per la publicacio, si podeu ja sabeu...vos esperem¡¡¡

La Nere ha dit...

Per a quant el soparet????
Deme fesli cas a Cris i fes una arreplegaeta i et fas un ordinador per a casa que fa un fum de temps que no el vegem per la web.

Sandra ha dit...

Enhorabona a tota la junta i en espcial a Deme per ixa vicepresidencia i sobretot per la feina, veus com sepre tot no es mal i tu t´ho mereixes, a vore si ja xarrem mes per aci.

mamixula ha dit...

Ahi Deme!!!mira que tens categoria,jejeje..
Jo ja tinc mono de soparet,perfavorrrrrrrr aneu diguent fecha,a poder ser divendres...

SPIELBERG ha dit...

De res Rocio, saps que estem per al que faça falta.