http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 8 d’abril del 2009

Cevantes a l'Alqueria Blanca

per Cris

El dia 19, varem posar fi a les nostres benvolgudes festes josefines, era dijous, i jo personalment em vaig tirar al sofà dos diez sencers, no se que fereu vosaltres, però imagine que els que haguereu pogut haguereu fet igual.

Dissabte de nit, ja me va entrar l´aburriment i ferem un soparet a casa la meua amiga Paula, ella és molt fan de la serie l´Alqueria Blanca igual que Jose, i com que qui no te faena Deu li´n dona, es comboiaren en moure a buscar el poble on es roda la famosa serie.

Ens va costar un poc de trovar, ja que el poble ni per espillera s´anomena així. Guiant-nos per els agraïments del final de la serie, deduïrem que estaba prop de Sax i Villena, i res cap allí que varem anar.

Al final trobarem el poblet que per intuició creguerem que era, s´anomena Santa Eulalia i efectivament está entre Sax i Villena, jo dubte fins que aparega al mapa, ja que són quatre carrers, és més gran la plaça o l a famosa pedrera que apareix a la serie que tot el poble.

Una vegada entrarem al poblet, quina sorpresa ens enduguerem de vore la quantitat de gent que hi había allí sols per xafar els carrers on es roda la seua serie prerferida. Una llàstima que molts dels edificis permaneixen tancats, sols graben les escenes exteriors, de la casa de Blanca sols es pot vora la façana o el ajuntament que está en ruines, o el bar de Sento que sols és l´escala que apareix de tant en tant. Però al menys entrarem al bar del poble on tenen un foto de tots els actors com si d´una gran familia es tractara. Ah i la plaça per la cual poguerem passejar i fer una cerveseta entre rises recordant algunes de les frases de la serie que més ens fan riure a tots.

Carpeta amb les fotos

Article i fotos enviat per Cristina Cebolla a fpcevantes07@hotmail.com

El poblet de Santa Eulàlia si que està al mapa, per coses de la vida el passat divendres vaig passar per ell direcció a Elda. He ficat tres fotos del Google maps per a que vos pugue situar. I per si algú mes, apart de jo, no veu la serie vos fique la sintonia amb fotos de la grabació.



15 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

QUE TAL¡ QUE NO PENSAVA JO QUE SE RODAVA EN ALACANT EL LO DE LES LLUMS?
MARIETA, MAR AHI TENIM QUE FER UNA EXCURCIO TOTES LES SEGUIDORES DE LA FALLA.
CRIS ESQUE LO QUE NO PENSES TU....
SPIELBERG MAS ALEGRAT EL DIA EN LA CANSONETA.

Cris ha dit...

No estaria mal, i no esta gens lluny, jo no la seguixc molt sols quan no fan re o en les publicitats del que estic veguent, però la meua amiga Paula i Jose són super seguidors. Quan vaig arribar i vaig vore la de gent que hi havia visitant el poble, va ser pa morirse, vaig flipar en colors de sentir els comentaris.
Carmina organitzem un picnic a la pedrera de l´Alqueria Blanca, però de pas aprofitem utilitzem un dia que vagen a rodar i així veguem als actors.

SAN CASALLA ha dit...

AIXO YA SERIA PA MORIR-SE¡¡¡ JAJAJAJA.
EL CULE TAMPOC LA SEGUIA, PERO DESDE LA TEMPORA PASA QUE LA SEGUIX I ES LA UNICA SERIE QUE NO S'HA DORM.
VINGA VA¡¡¡ QUE MONANEM DE PICNIC A LA PEDRERA

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!
Jo no soc seguidora de la serie,pero m´apunte per anar a l´excursió...
A tot aço,carmi cuant pegues a fujir cap ala muntanya???
Nosaltres volem parlar,per a dema fer una paelleta,hi ha algu que s´apunte???

SAN CASALLA ha dit...

MIRA ARA ESTAVA MIRANT EN EL MAPA QUE HA POSAT CARLOS PER ON PARA LA ALQUERIA I HAVIST QUE TAMBE IX TERESA DE COFRENTES. QUE NO FAJA UNA ESCURCIONETA ESTA PASQUA¡¡¡ JAJAJA
NATA MEN VULLC ANAR DEMA, AIXINA AL DUMENGE MENTORNE, QUE VAIG A DINAR A CASA EL BOLA I DE AHI ANEM A LO DE LA XARANGA AL MARENY. A TOT AÇO DEMA TINC ESMORSAR EN EL REDO EN LA PILAR, EL BOLA, LA NOELIA I LA PICANYA. I TU? QUE VAS A FER? PERQUE NO TEN VENS A LA MONTANYA? AIXO LI VINDRIA BE A ALEX.

SPIELBERG ha dit...

Si aneu emporteu-se l'escut....

SAN CASALLA ha dit...

CLAR HOME, CLAR...

Cris ha dit...

Ja sabeu, aquestes Pasqües encara que siga per a anar al cantó, tenim que traure a passejar a Cervantes, jejejeje. Que si no el pobre s´aburrix un any tancat al caixó.

SAN CASALLA ha dit...

AIXO, AIXO. MIRA SI ES QUE ESTA VESPRADA MEL ENDUC A MEJARMOS LA MONA DE PASCUA A CHIQUITIN.
DEME ESTA VESPRA ENS VEGUEM EN CHIQUITIN, NO?
CUNYAETA YA PASES TU A PER MI. A QUE ESTA CHULA LA MONA DE PASQUA DE SALES? QUAN ME LA VA DUR MENTRA UNA COSA....MENRECORDI DE LA TIA MARI.

mamixula ha dit...

Pues no se que fare carmi,jo li preguntare a Amadeo si vol que anem el divendres i tornar el diumenge,perque jo també tinc dinar i despues e quedat en Rhut pa anar a la xaranga a agarrarla ben agarra..
Ja te dic algo val??
La veritat es que a Alex li fa falta anar a puestos aixi,que el metxe meu a dit.

deme ha dit...

hola bon dia a tots¡¡¡ si Carmi esta vesprada quant arreplege a Josep a les 5 vaig cap a xiquiti i allí ens vegem.
Entonces Carmi dema t´envas a la montanya? de lujo.Jo no fare res d´especial, entre que Javi curra totes les pasques de 6 a 14h i conforme estan les coses em pareix que la mona me la menjes a casa, perque tambe cada una fara una marxa, així que...

Cris, eres poc forta¡¡¡ les fotots estan super xules, i ja et dic jo la seguixc de fa poc, pero no puc passar un diumenge sense vorela. No hi ha millor manera que acabar la setmana que vegent l´Alqueria Blanca. Vinga va l´excursio per a quant?

Cris ha dit...

Va fiqueu dia, quan voleu????

SAN CASALLA ha dit...

ARA NOMES PASE PASQUA ANEM, PERO EN AUTOBUSA¡¡¡¡

almu ha dit...

jo tambe m'apunte per anar a vore l'alqueria, la questió es eixir de casa. Mira que ens agrada a totes el "potreo".

Cris ha dit...

Almu tens tota la raó, pareguem potros corredors, jeje.
Tu per así també, m´alegre estaba pensant que sols estabem san casalla, mamixula, Spielberg i jo, i la pobra Deme que va a la botiga per a vore la web, ah i que no falla un dia la tia. I Jessi, que comença a se asidua també.
Per aon la para el resto de la gent???? Esteu ja de Pasqüa?????