http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 30 de gener del 2009

Feliç Aniversari Xuso

per Mari Sales


Si, si!! tal dia com hui ,30 de gener - però de l´any 1980- va vindre al món la persona més especial que he conegut en la meua vida; venint de mi es podeu imaginar massa de qui es tracta.


Jo per aquell temps no estava ni tan sols en projecte, però uns anys després el destí el posà en el meu camí. Des d’aquell moment només puc que donar gràcies per la seua existència.


Xuso sempre fa igual, s’acosta discreta i silenciosament, pareix que no alça pols ni remolí i quan et dones compte està ahí, simplement seguent una peça fonamental allà on se ho proposa: família, amics, faena, FALLA, agermanats, futbol… ell és d´eixes persones que tenen “algo” que els els fa irresistiblement atractius i fàcils d’estimar. Per esta raó de segur huí hi haurà molta gent que vullga felicitar-te al espai que tu mateixa (amb la companyia d´un gran amic i faller teu) has creat.


M´agradaria més que mai poder dedicar-te algo màgic, especial, -encara que no puga arribar a ser ni la meitat d´especial del que et mereixes o em fas sentir tu a mi cada dia -. Aixi que em quedaré sols en dir-te que t´estime, que la teua felicitat és la meua, que al teu costat els moments amargs són més fàcils de portar i que no deixes mai de somriure perque la teua alegria contàgia a tot el que t´estima.


FELIÇ ANIVERSARI XUSO, COMPLEIX MOLTS ANYS MÉS AL NOSTRE COSTAT ¡!


Article enviat per Mari Sales Soldado a Fpcervantes07@hotmail.com

53 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS XUSO !!!! .
Per l'aniversari i per eixa felicitació tan emotiva que ha fet MºSales.
Veritablement és la carta d'una dona ENAMORADA.

San-vala ha dit...

Moltes felicitats amic Xuso per ser un any més major, ja ves felicitar-te per fer-te major, jejejejeje

Ara en serio eres un crack en totes les facetes que el conec, però sobretot com a faller eres únic però com a persona encara eres més gran. Nosaltres ens coneguem de fa poc però en tú es fàcil congeniar, així que en poc de temps put dir que la nostra amistat ha sigut i serà intensa. Una abraçada amic i no canvies perquè eres un Mestre.

Com no enhorabona a la teua senyora Mari Sales ja que ha escrit el que senc en el cor a la mà i m'he emocionat lleguint-lo.

Per cert Xuso pega-li una ullada al blog de l'Avinguda que un gran amic teu tambè s'ha enrecordat de tú...

Amic fep ha dit...

Mare meua!!!!! Amic, es veritat, al costat d'un gran home, una gran dona... i cuanto rao tenen els que ho diuen!!!! Enhorabona Mari Sales!!!

Amic, apoye al 100% tot el que s'ha dit aci, jo no puc dir res mes que no se sapiga, en fi eres com eres, i aixo et fa molt especial a tots els llocs. Continua igual, continua fen-te vell molts, molts, molts anys mes i
se segur que continuares sent eixa gran persona, eixe gran marit, eixe gran amic, eixe gran company, i eixe gran... jejejejejejejeje (ja saps per on vaig, que et cau la baba quan parles de la teua neboda).

Xuso, no queda res mes que dir, la teua senyora ho ha dit tot.

MOLTES FELICITATS GRANDISSIM AMIC!!!!!!

Una molt forta abrasada i mots bessos. Jose, Eva i LLuna

Amic fep ha dit...

Almorsaret, almorsaret!!!! Qui pagara? El cumpleanyero o el bunyolero...

Anònim ha dit...

Moltes feliçitats xuso que ne cumplixques molts mes i que seguixques hay sina no cambies mai moltes feliçitats besets

Anònim ha dit...

Moltissimes felicitats, Xuso!
Tenen moltissima raó en el que diuen de tu, i encara ens quedariem curts en tot el que podriem dir. Eres una persona que et fas voler allà on vas i aixó et fa ser moolt especial.

Espere que disfrutes molt este dia al costat de les persones que t'estimem.
Avore si ho podem celebrar a la reunió, no?
20 i uns quants besets.... jajaja...

Sandra ha dit...

Maremeua quina felicitacio mes emocionant se m´han ficat els pels de punta, la veritat Sales que tens molta rao, es una gran persona i persones aixi hi han mol poquetes.

Xuso espere que pases un feliç dia, moltes felicitats i que tinges molts regalets, no canvies mai.

Crec que aquesta nit tindrem champanyet i doset, no Xuso??

mamixula ha dit...

Moltissimes feliçitats crac!!!!que callaet teu tenies....
La veritat es que Sales t´ha descrit tal com eres,inclus jo diria que de vegades millor,no et molesta fer res per ningú,i la veritat es que al teu costat ens fas sentir agust.

No cambies mai,eres una persona genial i te volem aixi de per vida.

Besets de Amadeo,Alex,Khoto i per supost meus muakkk!!!

San Karrega ha dit...

Jeeee "Jutsumatjú"!!! (ell ja ho enten)... Moltes felicitats...

Ja se que t'he felicitat al blog, però no he pogut resistir-me després de llegir l'article de la teua dona... Bueno no cal que et diga el que pense, no?!!...

Espere que tingues un dia espcial...

Anònim ha dit...

moltes felicitats josep , per el teu aniversari , i tambe per la dona que tens.... m´ha fet plorar d´emocio...que bonico ...tot el que t´ha dit es veritat , la teva familia t´estima molt.
besets..

deme ha dit...

Bueno bueno bueno, la Sales ens ha emocionat a tots¡¡¡ menuda felicitacio li has preparat al teu marit, i es que no es per a menys. es nota que sou una parella que s´estimeu i s´apolleu un en l´altre i això no ho podeu amagar.

I es que tot el que Sales ha dit es veritat, despres de tot el que he llegit, ja no se que dir, sols que sobren les paraules, i es que quan algu es tan tan bona persona, tot el demes sobra. Per a mi ja per ser com eres et mereixes el millor. La veritat que la cosa ja va per bon cami, perque entre la dona que tens, la neboda que ja ha naixcut i la cantitat d´amics que t´estimem, que mes pots demanar?

Que tingues un dia molt feliç i avore si aquesta nit t´estires un poquet i ho celebrem amb una botelleta de cava, no?
Moltes felicitats Xuso i ja t´estirare les orelles¡¡¡

Percert... hui tambe teniu esmorçaret? ei colli, que be s´ho monteu¡¡¡ si no tinguera açí a la jefa hui anava, pero...

Anònim ha dit...

Felicitats Xuso!!!! i q en cumplixques molts mes!!!!!

rocio ha dit...

Xuso quin rollet es porteu tu i Sanka: ell ja m'enten... no cal que el digua el que pense...
aixi no hi ha qui s'entere¡¡¡

Bromes a part, m'unix a les paraules de Sales , que per cert està molt xulo l'article, i com ella di per molt anys. Felicitats¡¡¡

Gracies per penjar el cartell, encara que se que teniu festa al vostre cau. Pot ser alguna visita puga caure, no?

Cris ha dit...

Bueno, bueno, bueno, açò no ho sabia jo.
MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!!
Sales t´has lluït, menudo article que li has escrit. Enhorabona.
Hui Xuso t´esperem per a la cerveseta?? Jo aniré al casal per a vore la coreografía i després anirem a la cerveseta, si algú vol vindre, Xuso va i aixina esta semana pagues tu.
I si no, fem una escapadeta al pimwis quan acabem la reunió. jeje.

Gemmeta ha dit...

Xuso, MOLTISSIMES FELICITATS!!!

Anònim ha dit...

moltes felicitats xuso i q en fases molt mes!! no cambies mai!!!! ole a la sales!!!

Anònim ha dit...

Moltes fel.licitats Xuso!!!!!!!bueno i a tú mªSales tmb xq maedeu q article!q bonic!
Weno xla q disfrutes molt el dia del teu aniversari i q en complisques moltisims més!

Ah! fel.licitats tmb d part d noel.

un besot!

Cris ha dit...

Xuso, Xuso, llamando a Xuso, disnos alguna coseta home.

Marieta estas per ahí. Hui sei que he quedat a les 19:30h, per a vore la coreo.

Confirmat, hui estaran les disfreses de la cavalgata al casal per a vore-les i confirmar talles. No falteu que demà de matí hi ha que confirmar quantitats

Anònim ha dit...

Xuso feliç aniversari!!!
Eres una persona de lujo,no cambies mai.Un beset molt fort i que pases un dia molt especial.
Sales un 10 sou els dos de bandera.

Xuso ha dit...

Bueno, bueno, bueno... que voleu que vos diga... la veritat és que em quede bobo mirant la pantalla i llegint els vostres comentaris...

A Sales dir-li que m'ha sorprés molt aquesta felicitació i que en tot el que diu "exagera" je, je... però la veritat és que m'ha emocionat molt, jo no seria res sense tu al meu costat!!

I a tots els que s'heu llevat uns segons vostres per a dedicar-me a mi unes paraules de felicitació, sols vos puc dir que per a mi això és lo més gran, que per a mi és tot un honor coneixer-vos i que estic encantat de contar amb la vostra amistat.

M'heu fet feliç... (plorant un poquet, però molt felç, jejeje)

Esta nit en la reunió ho celebrem...

gràcies a tots de tot cor, sou genials!!!

Anònim ha dit...

Hola Cris, estic per ací...!! Esta vesprà tinc examen pero quan torne et cride ok? si encara estas al casal em pase a ajudar-te i sino acudiré a la cerveseta d'abans de la reu, val? Muuaaaa...

Vaaaa Xus, dismos algo que ens tens abandonades... jejeje...

Anònim ha dit...

Ho senc, no havia vist encara el comentari de Xuso... jejeje..

SPIELBERG ha dit...

Aquest any m'he lliurat de fer l'article i vist el resultat crec que ha sigut millor ja que les paraules que expressa Mari Sales mai poden ser comparades en res del que jo et puga dir.

I poc o res hi ha que afegir a tot el que ella t'ha dit, així que

¡FELIÇ ANIVERSARI!, que passes un gran dia i a la nit ens veiem.

Xuso ha dit...

I jo que ahir de nit entrava al blog a l'apartat d'edició d'articles x vore si hi havia algo preparat i no hi havia res, i jo deia, este cabron del Spielberg s'ha oblidat!!! jajajajaja (que callaet ho tenies)

eres gran amic, mil gràcies x ser com eres, sempre estàs ahi per a tot!!!

SPIELBERG ha dit...

Si hi ha que gitar-se tard per a una bona causa, es gita. Sabia que ho miraries, fins una hora prudencial.

A manar.

sambori ha dit...

Moltes felicitats Xuso en un dia tan especial!!!
Vaja felicitació que t´ha fet Sales, a mi també m´ha emocionat.
T´aprecie com amic,com a persona i com a faller.Sempre estàs disposat per a tot i el que més he de resaltar és eixa simpatia que te caracteritza.
Espere que continues així i que pugam celebrar molts més aniversaris des d´ací el blog.
Moltes felicitats!!!!!!!!!!!

Per cert ,fa uns dies que no he pogut fer cap comentari, així que aprofite per a donar la més sincera enhorabona a els futurs papis: Desi i Blay per eixa criatura que els ve de camí!!!!

La veritat es que me vaig precipitar en avançar un poc la notícia Deme, però també és veritat que al meu comentari no deia res del tema ni dels interessats en qüestió.
Sols aquells que la sabíen podíen intuir al que me referia,però ni molt meys pretenia fer-me el interessant com va comentar Cris.
La notícia va còrrer com la pòlvora i en arribar a mi em va plenar d´alegria, així com que estime molt a estos dos grans fallers no vaig poder resistir comentar-la, però no pretenia ofendre a ningú.
Per aixó demane disculpes si algú s´ha sentit ofés i continúe reiterant que no es desprén res al meu comentari i ja vaig intentar mesurar les paraules.

I felicite al Bou per eixe gran article que ha escrit als seus cunyats, i com bé diu ell: serà joneguet o vedella?????????

deme ha dit...

La veritat es que desde el dimarts que no sabem res de tu, Sambori, igual estas en tot, que igual no et vegem el pel en temps.

Igual es que aquesta setmana a tu se te presenta mogudeta, per algun aconteciment social a la teua familia. Jo al igual que tu tampoc dic noms ni vullc revetlar res, pero se que dema putser un dia molt especial per a tu. Així que disfrutal al maxim¡¡¡

Tin per asegurat que en ningun moment em vaig sentir ofesa en res, que ens coneguem de fa molts anys.

Per cert Creis, que es això de la cervesseta? a quina hora i on?

sales ha dit...

yeeh jo també m´apunte a la cervesseta, a vore si puc arreglar-me la faeneta i arribe a hora!!!

Gràcies per les felicitacions a Xuso, sou grans, moooolt grans!!!!

SPIELBERG ha dit...

Que bonic es treballar en el poble.

Xuso ha dit...

Hi haurà prou Cervessa en este poble per a tots??? jajajajaja

podriem deixar la cervessa i passar directe a la casalla!!! a vore si l¡únic dissabte que tenim per a descansar, va i l'agarrem el divendres!!!! sempre esteu a punt xe!!! a cavar hort també?? jajaja

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Xuso!!!
I es que com ja han dit tots, la teua dona t'ha descrit perfectament, pero es veritat, encara que et conega poc, es desprén algo especial que fa que se te tinga carinyo rapid, segueix cultivant-ho, encara que segur que això es innat i no canviarà.
Un bessot molt fort, i altre per a Sales, que ha escrit un article emocionant!!!

mamixula ha dit...

Jo també bullc anar a la cerveseta!!!
digueume hora i tot aixó...
Deme esta nit vaig al casal,per fi ja era hora,en lo que m´agrada a mi el(jorgorio).

Xuso tu no saps massa bé que a nosaltres ens dona igual que siga divendres,disabte,o no as apres res cuant anaven a asajar??

Xuso ha dit...

yeeee Deme, si que t'apreta la jefa, si!!!! jajajajaj que no pots dir res?? jajaja
per cert, quan fem eixe soparet de les sobres del xaparral????

ara si que no hi han dates!!!!!

La Nere ha dit...

FELICIDADES XUSO!!!!!!!!!!!!
29 ja????? Que fort!!! Que majors que ens fem eeeeeee peró d´esperit sempre jove!!!! jajajjaja.
Bueno Xuso aixo felicitarte i que passes un bon dia junt als teus i beset molt regran i una super abraçada.

deme ha dit...

XUSO ERES UN GANDUL. aRA VOLS FER EL SOPAR AL XAPARRAL ? ARA QUE NO HI HAN DIES? MIRA QUE NOSALTRES TROBEM UN HUECO ENSEGUIDA, DESPRES NO VAL ANARTE´N D´SPA NI NA¡¡¡¡

VALE FLAKI JO TAMBE VAIG A LA REU. ANIRE CAP A LES 22H

rojuel ha dit...

Moltissimes felicitats, Xuso!! Estic totalment d'acord en tot el que he llegit fins ara, eres una gran persona i és cert que eres molt fàcil d'estimar, per molts anys!!

Anònim ha dit...

QUINA SORPRESA¡¡¡¡¡ FELICITATS XUSO¡¡¡¡ ERES EL MILLOR. QUE AGARREN EXEMPLE ELS XICONS DE LA FALLA¡¡¡
SALES QUINA SORPRESA LI HAS SONAT A XUSO, ARA FALTA CELEBRARO¡¡¡ A PER EL CIGRONITOOOOOO.

Anònim ha dit...

Despres de tot el que he llegit Xuso, sols puc desitjar-te un feliç dia! Moltes FELICITATS!!!Bessets!!!

Anònim ha dit...

bueno XUSO estaras content colli quin article paio, esta nit segur que toca algo ja,ja,ja. be que en cumplixques molts mes i que ja anem cara los 30 per lo menos jo enguany si, i tu l'any que be. bueno un abraç del teu amic carboneti. adeu FELICITATS

Anònim ha dit...

Xuso, moltes felicitats en el teu aniversari, i que sigues molt FELIÇ!!

sambori ha dit...

Vaja temps que està fent!!!Un altre diumenge passat per aigua!!!!

Deme la veritat és que este ha segut un cap de setmana mogudet i es que ha segut passar Nadal i no parem:si festa del 50 aniversari, falers d´honor,altra festa del bou ,paelles, cabalcada ninot,....tenim tots els caps de setmana ocupats.

Ahir va ser la presentació de la falla Bernat Alinyo i es va quedar de categoria, felicitar a les seues Falleres Majors i en especial a Ruth que estava molt guapa.

Deme , jo també m´he enterat que aquest cap de setmana hem tingut a molts fallers ocupats en aniversaris i a més alguns han anat de bateig.Així que a vore si algú ens ensenya alguna foto, eh????

deme ha dit...

si si Sambori i tu tambe has anat de bateig¡¡¡ així que qui millor per a contar-ho que tu mateix...
Així que esperarem a que ens passes les fotos i ens ho contes tot, així com sols tu saps fer-ho

deme ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

jeeeeeeeeee perres
jo crec que a este pas algu no arrivara a falles

Anònim ha dit...

es la primera volta que escric algo, no m´agrada molt entrar en internet, pero aço no pot ser.
este fin de que no teniem res, alaaaaaaaaaa.
Xuso supose que t´agrada la celebracio del cumple. jo hem xití encara riguentme.
sou unes perres.
vaig a vore com me les ingenie per a que deixeu de parlarme.je,je,je
crec que es la unica solucio

deme ha dit...

pero que faries tu sense nosaltres¡¡¡ ja ja ja... si al disabte ja estem buscantmos mutuamente ( i lo be que ens ho passem )

Ves acostumante a entrar un poc mes que açí ens ho passem d´allò mes be ( has llegit lo que ha dit Sambori? ) pero ara ja l´hem pillat eh Jessi...

Anònim ha dit...

no vullc fer comentaris al respecte.no estic a favor de intentar jugar amb la gent, amb anonims i seudonims. jo el que tinc que dir ho dic a la cara i no m´agraden els joguets tontos e infantils, encara que puc dir que amb nosaltres no ha jugat gens, desde el principi saviem qui era.

Anònim ha dit...

FELICITATS XUSo!!!!! Que en cumplixques molts mes.

Anònim ha dit...

FELICITATS XUSo!!!!! Que en cumplixques molts mes.

mamixula ha dit...

Eres mal crak Jessi!!!encara que volgueres no podries separarte mai de nosaltres,jejeje.

Eres una perra callejera,i soles te tinc que dir:dios las cria i ellas se ajuntan........

Espere que entres més a menut,no pots viure sense nosaltres,pero nosaltres sense tú tampoc.

Eres la millor...

Anònim ha dit...

nata, espere poder entrar mes ara que estic cara el ordenador fent el proyecte. no m´agrada molt entrar a internet, pero si es per a parlar amb vosaltres............

cris si estas per ahi, tocam a casa i parlarem de quedar a la vespra per anar mirant lo de les boles de la cavalcada abans del asaig

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATAS JOSEP, AUNQUE UN POC TART PERO... FA UN RATO LA MEUA MAMI HA ENTRAT A LAWEB I ENS HA INFORMAT DEL TEU ANIVERSARI.
EL MEU GERMÀ VICENT I JO (EL TEU TOCAIO) VOLEM ENVIARTE MOLS....BESSETS EN EL DIA DEL TEU ANIVERSARI.
DONARLI TAMBÉ L'ENORABONA A SALES ES GENIAL.

FELICITATS XUSO DE LA FAMILIA NICOLAS MARTI!!!!!!

Xuso ha dit...

Moltes gràcies a Vicent i a l'artiste del meu tocaiet!!! un besot molt gran, perles!!!