http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 5 d’octubre del 2007

Ja estic ací de nou.

Realment no se per que li fi que aquest títol a l'entrada ja que supose que ningú s'haurà donat compte que porte una setmana sense aparéixer per ací, per si de cas. Pel que he vist açò ha anat millor que mai, cada dia som més gent i amb més ganes de participar, serà qüestió que torne a desaparéixer uns dies a vore si seguim creixent.

I per si algú s'havia preguntat que havia sigut de mi sols he de confirmar que no estava borratxo qual dia de falles ni hi hanat anat de viatge (altra vegada), estava segant. Se que pot semblar un poc estrany ja que l'arròs no té cables ni botons però vaig haver d'anar.

Abans d'aquest parada se'm va quedar pendent contar-vos com quedà la nostra falla en el campionat de raspall, si, això que jugàrem fa tant de temps. Tal vegada recordeu que teníem dos parelles formades una pel Batiato i el Xuso i l'altra per Jorge Delgado i Agustí Marí, les quals a la primera jornada no varen tindre sort i perderen les seues respectives partides. Nosaltres ho enfocarem amb el motiu que feia molts anys que no feien aquesta classe d'esport i a la falta de compenetració en les parelles, degut que no havien jugat mai entre ells.

I en la segona ronda, en la qual la parella de Xuso i Bati jugaven en la fase de Consolació, mentre que Jorge i Agustí ho feren en l'Absoluta, ja que foren repescats, tampoc tingueren la sort de cara i tornaren a perdre els dos. Una llàstima. Esperem que l'any que ve tingem més sort en aquest campionat.

I parlant de Campionats. La Junta Local ha organitzat una marató de parxís al qual no ens hem inscrit per no tindre paralles disponibles, no passa res. On si ens hem d'apuntar es en els campionats de Truc, Dominó i Parxís que organitza. La data tope d'inscripció és d'ací 14 dies, i ens farien falta 2 parelles per modalitat. Animeu-vos i ja voreu que ve s'ho passeu.

També comentar, refererent a la Junta, que ja s'ha decidit la temàtica d'aquest any en el Ral·li Humoristic, tractarà sobre "El Circ". Ja podem anar pensant com disfressem la furgoneta.

He modificat les dues fotos que estaven molt obscures de la correguda de bous en la Boda de Jose i Pepa, les podeu vore en la carpeta d'Actes Socials, i també hem afegit una en la que apareixen alguns fallers baix d'una figura que representa Sant Josep.

Si no passa res, dilluns ficarem les fotos que el nostre Secretari, entre festa i festa, ens ha enviat de l'evolució del monument.

I ja per acabar, que hui estic pesa't, vos deixe una foto. Crec que recordareu que en fiquí una farà dues setmanes on vos preguntava que no hi era a la foto. Aquesta la vaig fer a continuació de l'anterior, a vore si ara ho descobriu.

14 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

SPIELBERG JO VOLDRIA QUE TU COM A REPRESENTANT DE LA J.L.F DEMANARES UNA EXPO DE BOCETOS DE LES FALLES DE SUECA PER A QUE TOTS ELS FALLERS VEGEREN ELS MONUMENTS ABANS DE PLANTARSE I SABER QUIN SON ESL SEUS ARTISTES FALLERS JO VOLIA QUE ESTA EXPO SAVERA FET PER A LA FESTA DE LA GERMANOR PERO SE MA PASAT ESPERA VOREM COMPLIT EN EIXA ILUSIO

Anònim ha dit...

TU OER DEMANAR UE NO FALTE, PEP!!! AHI, AHI, AL SPIELBERG AL FINAL EN LA JUNTA L'AGARRARAN PEL PITO DEL SERENO... ARA CONCURS DE MONUMENT, ARA CONCURS D'ABANDERAOS....

Xuso ha dit...

jo seguixc sense vore res... bueno sense saber que és!!!!! no serà una aparició?????

si que eres rollero, spielbreg, si. I no vullgues tapar als del raspall, el bati i jo el problema que tenim és que no li ancarem a la piloteta i ja està... jajajaja

SPIELBERG ha dit...

Jo ho volia dir de manera bonica per a que no es notara tant.

Pep, els bocetos de totes les falles apareixen al llibre col·lectiu que (en teoria) les falles reparteixen abans de plantar els monuments.

Ara està portant-se la documentació de totes les falles per al llibre. És podria vore.

Ja ho parlem més tranquil·lament a la nit.

Amic fep ha dit...

Amic Pep, molt bona idea eixa de l'exposicio de bocetos. M'has donat una molt bona idea, i com la festa d'agermanats ja esta encarrilada, el meu cap no para i estic pensant que es podria fer en eixa proposta que llances... Espere que la Junta Local acepte el repte, i si fa falta, al meu xicotet cervell ja hi han un fum d'idees.

Anònim ha dit...

Jo tampoc veig res a la foto carlos, espere que prompte reveles el misteri.
Ehhhhhhhhh!!!!sols falta una setmeta per al gran dia!!!!
Ja ha començat el compte enrrere!
A possar-se les piles que aixó ja està ahí!
Petxis i si pot ser duracell perquè vaja cap de setmanaamb despedida de Ángeles Vivas incluïda

San Karrega ha dit...

Je en serio... Dis-me lo que fumes!!!!....

Anònim ha dit...

Ja es nota que s´acosten dies de festa i per alguns de pont.
Uns s´en van cap ací i altres cap alla!
Però jo he de dir que estaré molt vinculada amb la falla, ja que estaré a la "setmana Cervantina"
que es celebra al poble natal de Cervantes:Alcalá de Henares.
Carlos a mi també me passa el mateix,en uns dies que no entres apareixen nous personatges que ens tenen a tots intrigats per ocultar la seua identitat,però la veritat és que col.laboren a mantindre viva la web.

Anònim ha dit...

SPIELBERG JO SE QUE EN EL LLIBRET VAN LES FALLES PERO SI CONSEGIREM MAQUETES DE LES FALLES JO CREC QUE LI DONARIEM MES INPORTANCIA ALA NOSTRA FESTA QUE ES LO QUE SE TRATA FER LO QUE NO FA NINGU GRACIES CARLOS SE QUE TU ME COMPRENS

Anònim ha dit...

CARLOS EL ANONIM SOC JO PEP PERDONA ADEMES SAPS QUE EL DILLUNS ES SANT DONIS I PODRIEM CELEBRAR LA FESTA ELS QUE NO TENIM UN DURO PA IXIR DE VIATJE PERQUE NO FEM LA MOCAORA

Anònim ha dit...

CARLOS TU DE SEGAR ARRÒS RES DE RES, PORTAVES UN SÚPER TRACTOR, NOVET I AMB UN MUNTÓ DE CAVALLS. AIXÒ SÍ QUE ET PEGAVES UN MUNTÓ D'HORES I DE BONA FONT SÉ QUE TORNAVES MÒLT TART A CASA AIXÒ DE LES ONZE DE LA NIT, PERÒ TOT PASSA, JA ESTES DE NOU AMB NOSALTRES.
XUSO EL TEU NO ÉS EL RASPALL, EL TEU HES JUGAR A FUTBOL. ET VAIG VORE JUGAR UN PARTIT QUAN ERES ALEVÍ CONTRA EL DON BOSCO, L'ENTRANADOR ERA UN TAL VICENTE SEGUI, LI POSAVES ÀNIMA I COS. AIXÒ ERA JUGAR PERÒ AL RASPALL I AMB BATI DE COMPANY, ELL POC POT AJUDAR-TE SEMPRE ESTA ... COC I PIU O DE BAIXA.
PEP MENYS DONAR ORDENES I MES FER-NOS MANTECADO, AIXÒ A TU ET SURT ESPECIAL, MÉS D'UNA VEGADA TE LO HE PROVAT, PODRÀ SER PER A LA FESTA DEL 12?. JA ESTIC FENT SALIVA.
BO I ESTA NIT BALL, DE SEGUR QUE ALGUNA COSA ESPECIAL PREPARARÀ EL TIO DEL PURET PER A SOPAR, POCA REUNIÓ, PARXÍS I A SALAMANCA..... VAJA VIDA QUE VOS MAMEU.

Anònim ha dit...

Amic Rabosot:
En este article,has donat masa pistes de la teua vida.
Perquè jo també he vist jugar a l'aleví del Sueca contra El Don Bosco"Què partits més bons "Els xiquets jugàven en cor i fetge,però els pares...
Bueno ja no puc seguir més que m'en vaig al casal ...a Ballar!.

SPIELBERG ha dit...

Amic Rabosot, gratament em sorprens amb les teues paraules, no sabia que em tenies tant control·lat.

Tot el que dius és cert, encara també em tocà segar algun cantó que altre on la màquina no podia arribar.

Amparo, el que ens has dit aquesta nit a Xuso i a mi sobre qui podria ser el Rabosot crec que ho has errat ja que eixe faller no és normal que sabera aquestes d'ades dels últims dies.

Anònim ha dit...

Hola a tots des de Salamanca.
Estem al mig de la plaça Major, i aprofitant que n'hi ha una carpa instalada amb ordinadors,aprofitem l'ocasió per enviar-vos salutacions i besets a tots.