http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 24 d’agost del 2007

TOT EL MON QUIET, RECANVIEM LES PAELLES

No em feu cas del que he ficat abans respecte a les paelles nocturnes. Hi ha hagut un altre canvi, és veu que la informació que ens dona la regidora no era del tot correcta. La gent que anava a organitzar-ho si que ho va a fer, el que passa és que si hi havien tres ara sols queden dos i es on s'ha armat el folló.

Per tant, LES PAELLES NOCTURNES ES QUEDEN COM DEIA EN EL LLIBRET, de moment, es faran al POLIGON, i els tiquets és podran comprar al Nano's, al Poligon.

Pedoneu el mareig. I no estic fent açò per no ficar les fotos de Granada, no penseu mal, que en açò no tinc res a vore.

10 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

aleh va!!! ara contan una de vaqueros!!!

Xiquets les paelles nocturnes es faran anant a la montanyeta dels sants!! si, si, al costat de les vaques de gregorio de jesus!!!!

SPIELBERG ha dit...

Xuso, va en serio. M'ha tocat Kiko i m'ho ha dit. És part del que m'has preguntat per correu abans.

Anònim ha dit...

Ai Xarli!!!q vols maretjar-nos???aiiiii!!!tot per no ensenyar-nos les fotos, segur!!!
Aleshores al poligon???pues vale
Per cert qui ho organitza???

SPIELBERG ha dit...

Heu organitcen part de les discoteques del poligon.

Ultima Hora: Les entrades és venen en el NAnos.

San Karrega ha dit...

Te voy a rebanar el pescueso!!!....

SPIELBERG ha dit...

Vas perseguint-me? Estàs asustant-me.

Xuso ha dit...

ye que passa!! divendres dia 24 d'agost i mercat i som 5 a la web?? no teniu res millor que fer???

Xarly on els venen les entrades? al nano, pero quins els enanos de Sueca?? els torontos?? veus com si que es faran en la quadra de gregorio de jesus!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Ara em son 7. Supose que és al Bar del Poligon,.

Anònim ha dit...

Ye, això si que estaria be de veritat, paelles, torontos, vaques, i tot en un dia,!!che quines festes¡¡. L'únic problema que treballe i de nit.
Xuso, ja em guardaras un plateret, encara que no sé si serà paella, arròs sequet o caldoset, tot bó.

Xuso ha dit...

Jejeje, Javi, jo enguany no se si faré paella, però si en faig faré arròs del senyoret i el convidaré a un plateret, va!!

val la pena tindre a la policia de cara, no? jejejeje

SPIELBERG NO TE FOTOS DE GRANADA!!!