http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

diumenge, 5 d’agost del 2007

Els diumenges també escrivim.

Encara que també sabem que ningú ho llegirà, o si algú ho fa dubte que fique algun comentari. Demostreu que m'equivoque i em donaríeu una gran alegria ja que sinó pareix que escriga per a ningú. I això no es agradable. Però realement qui va a estar cara l'ordinador un diumenge poguent estar en llocs millors? Jo no conte.

Doncs be, hui fa dos dies del nomenament de Maria Juan, però hui no parlaré d'això, ho parlaré demà, o esperaré que alguna fallera escriga un gran article (he escoltat rumors sobre el tema) el dilluns. Hui sols escric per dir que una amiga meu i fallera d'aquesta falla fa 27 anyets, ella és Gina Monton. De part dels webmasters d'açò ¡FELIÇ ANIVERSARI!.

Des d'ací expresse la voluntat que tenim com a servici públic de felicitar a tota la gent de la falla que puguem, lamentablement no em se les dates de ningú. Si algú te interés en felicitar a algun membre d'aquesta comissió, o d'alguna altra per algun motiu concret sols ens ho ha de dir.

7 comentaris (Afegix el teu):

Gemmeta ha dit...

Bon dia Spilberg!!!

Jo els diumenges també estic per ací, poquet però estic, jejeje

I no teu creuras però jo també me ficat al ordinar per vore si escric alguna cosa per al blog de la xuquer, encara que siga diumenge, jajajaja

SPIELBERG ha dit...

Gracies per estar ahi. ja m'has alegrat el dia.

Anònim ha dit...

Bon dia Spelberg, jo els diumenges no me solc ficar cara el ordinador, perquè acabe d´ell fins al gorro en la faena, i els caps de setmana mel´s agafe molt enserio, però hui seré la mes matinera, d´això estic quasi segura. Al menys açí tens una persona que encara estarà per açí tota la semaneta, fins el divendres que agafe les vacances, i espere no tindre que enxufar el ordinador al menys en dos semanetes, ja ja ja (alguna visiteta ràpida segur).
Felicitats a Gina!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a Gina pel seu aniversari ,i que en complixques molts més!!!!!
Ara ens agradaria que escriguera alguna coseta al blog.

Hui no és diumenge,és dilluns,però m'alegre de que Carlos haja trobat gent que també li fa costat encara que siga diumenge.

Carlos,això vol dir que no estàs sol,sempre llig i contesta algú,encara que com Gemmeta siga d'altra falla.Ahi està el mèrit de la web ,té una gran capacitat sociabilitzadora i aconseguix que els fallers i falleres estem més units que mai.

rocio ha dit...

Hola¡¡¡
Estic de tour bloger i aprofite per saludar-vos.
i Xuso ja ha tornat de vacances?
Bo, fins altre dia¡¡
FELICITATS GINA¡¡

Anònim ha dit...

FELICITATS GINA¡¡¡¡ESPERE QUE PASARES UN DIA MOLT FELIÇ JUNT A LA FAMILIA I AMICS¡¡¡ AUNQUE CREC QUE ESTAS PER ELS PIRINEUS, NO?
BONDIA SPIELBERG¡¡¡ COM VOLS QUE ET DEIXEM ASOLES? NO POSARAS EL VIDEO QUE TE PASAREN EN EL ANOMENAMENT? SI, SI EL QUE TU JA SAPS¡¡¡ JAJAJA

SPIELBERG ha dit...

Gràcistes Rocio per fer-nos una agradabñle visita. El Xuso ja ha tornat però esta perdut pel seu piso.

La Gina està en la mar.

M'han dit que hi ha un video millor en l'Internet, estic buscant-lo i quan puga el passaré.