http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 17 d’agost del 2007

Els 2 possibles fallers nous

Mireu que el Spielberg este és bo, fins quan està en Granada deixà la faena feta i manà, be doncs ahí vos deixe el seu llegat....:
Ja se que vos he dit a tots que estic a Granada, i així és (hui dec visitar l'Alhambra, i portar la camiseta de la falla) però abans de marxar he deixat aquest article confiant en que Xuso el publique hui divendres. Dubte que a l'hotel tinga ordinador amb internet (encara que pensant-ho be a Madrid si que en tenia), però si en té tal vegada el penje jo.

Al sopar del nomenament vingueren dos persones que tal vegada podrien ser dos fallers nous, vaig ficar la foto tapant les cares per a donar-li un poc més d'intriga però vist que heu passat el tema, he decidit ficar ací la foto i que vegau qui son els futuribles o no.


8 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

NO TINC EL GUST DE CONEIXER A ESTES PERSONES PER FAVOR DIGEUMOS QUI SON O PER LO MENOS EL NOM O APODO

Xuso ha dit...

no se, no se Pep, no ho tinc massa clar però el de la dreta pense que és el fill de Sean Connery, no?? i el de l'esquerre li te un aire a Fraga... tu que dius??

Anònim ha dit...

qui son estos dos figures? este Spielberg ens fara tornar locos atots, jo no els vaig ni vore el dia del nomenament.
Pero be de totes les maneres si s´apunten a la falla, pues benvinguts als dos i si al final decidixen no ser fallers, pues... ells s´ho perden.
Xuso crec que els unics pringaets en esta ultima quincena d´agost som tu i jo, que rollo, necesite que la web comenÇe a tindre la marxa normal en comentaris i escrits per a poder opinar de tot el que passa

Xuso ha dit...

A pues jo a tu et feia de vacances, això pot ser, el dia del gos i ací currant!!!!
en serio que no conegueu a estos dos figures... el Spielberg crec que li ha fet alguns retocs a les fotos originals... però fixeu-se bé i voreu com si que els conegueu!!!!!

Anònim ha dit...

EL QUE MES I EL QUE MENOS TAMBE ACUDIX AL TREBALL PERO AL DILLUNS ENTOCA AMI NO ALSARME PA CURRAR HASTA DESPUES DE La MARE DE DEU

Xuso ha dit...

Va Pep no mos faces enveja, que acabes hui??
que sort... veus Deme un altre que ens deixarà!!
Pues vaig a tirar la persiana del blog i cerrado por vacaciones!!

Per cert, alguna anima caritativa podria dir-me quan és la próxima reunió de falla?? si es que n'hi ha !!!

Anònim ha dit...

Xuso crec que mon tio em va comentar que fina a principis de Setembre no volia ferne altra, perque com ara estan queasi tots de viatge millor deixaro per a Setembre.
Bo, no se si vaig a clavar la pata pero crec que el posible futur faller, just el de l´esquerra de l´imatge... es Arturo? crec que li han afegit un poc de papà i unes quantes arrugues de mes, pero em sembla que els ulls son els de Arturo, no se igual ma rallat jo sola.
El de la dreta em sona molt la cara pero no ho tinc massa clar, ho tornare a intentar un poc mes tard

Anònim ha dit...

Hola bona vespra! Jo crec que el de l´esquerre es Arturo i el de la dreta es Vernia, Que no els conegueu?