http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 30 de març del 2011

Fotos del 16 de Març

Ara ja va el que es bo, les fotos dels dies (millor dit les nits) de falles. Comencem pel primer que tinc. La nit del 16, la nit de les disfresses.




5 comentaris (Afegix el teu):

marieta ha dit...

Molt bones, les fotos, encara que algunes mes que altres, jejeje... jo tb me'n vaig fer alguna que altra ixa nit pero no estic! n'has censurat alguna Carlos? jejeje...

SPIELBERG ha dit...

Com pots preguntar-me això després de l'article que fiquí el dia 22?
Per suposat que no les he ficat totes. Ni d'eixe dia ni de la resta que em queda.

marieta ha dit...

Ja ho se, ho deia de conya!! encara que en les que jo estic tampoc estaran per a censurar, no? jajajaja

Amparo ha dit...

Molt bona la foto del monstre i l'alcalde.El monstre o Batman és Blai??.Bones dents tenen els dos!

SPIELBERG ha dit...

Ni es un mostre ni es Batman, es Gene Simmons, Cantant i baixista del grup KISS, solen vestir-se i maquillar-se així per als concerts.

I si, es Blay.