http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 15 de juliol del 2009

Les fotos que faltaven del Nomenament.

Ara si que ja estan totes, de moment. Si n'envieu mes, més que en ficarem.

Nomenament 2009-2010
(d'esta Fins el Final)

10 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!

Pareix que tot el món està de vacances,que no hi ha ningú per la web???
La gent no te ganes de escriure...
Bé xiquetes vaig a proposar una coseta,voleu que fem un soparet estigüenc,de solo xicas???
La veritat es que ja fa molt de temps que no ens ajuntem totes,si no m´anganye,desde sopar de play-backs,no hi ha que pedre la costum,que despues els homes s´acostumbren.jejejeje

La Nere ha dit...

jajajaja. Ok Natalia ves ficant en marcha eixe soparet de "only girls".
Per cert, hui es la Mare de Deu del Carmen així que felicidades a totes les Carmens de la falla, en especial a Carmineta i a la nana.

Sandra ha dit...

Natalia m´has llegit el pensament anava a dir-te si feiem un sopar com el que ferem d´utonomes a t´acasa que mes val ni comentar, ja ja ja, ja xarrarem prou ixe dia i damunt una es queda sense coxe.
Ale aixi que conteu en mi que tinc que tirar el xupinaso,fiquem fexa ja.

mamixula ha dit...

Bueno,bueno,que tenemos aqui!!jajajja
ha!!!!pero que esteu totes deacuerdo,
pues ala a ficar fecha...

Que vos pareix este disabte no al atre,que estariem a...24 de juliol??
Digaume algo i aixi anem avisant a la gent..
Pero quina idea teniu??
anar a sopar per ahi?o anar a alguna casa o caseta,que fara mes fresqueta a agarrar-la,jejeje

mamixula ha dit...

Jo si voleu en agost eu tinc més complicat,tinc 2 batejos,1 despedida i 1 boda,ala a vore qui me supera..

Cris ha dit...

Colla Natalia eres poc envejosa, ala tot per a tu, jejeje
Com esteu xicones?????

Sandra ha dit...

Ehhh Natalia el 25 es dissabte pero jo, Carmina, Almu i Vane tenim boda aixina que cambio de dia.

mamixula ha dit...

Podriem quedar un dia i ficar fecha,esta vesprada que feu??? no hi ha cerveseta???

Sandra ha dit...

Si, si podriem quedar i despre a la reu.

deme ha dit...

Hola, acabe de vore a Sandra i m´h comentat lo del sopar.
Colli Flaki justetament alo disabte tinc despe i l´atre boda, casi que millor si ho deiem per a altre disabte?
Aneu a fer cerveseta esta vesprada? jo anire ala reu, pero si esteu per Sueca abans d´anar cap a la mar pasea per on estigau¡¡¡