http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 30 de juliol del 2009

Inauguració de Disco Aire

Ahir em tocá Arturo i estigueren parlant de la nova re-apertura del que fins ara era la Discoteca Static, em digué que tenen un socis i que han canviat l'aspecte, la gestió, l'ambient, etc... Dalt o baix ho podríem resumir així.

Huí, Dijous 30 de Juliol a les 00:00 (bàsicament després de sopar)
gran Inauguració de la nova discoteca DISCO-AIRE (antiga Static).

Esta nova etapa pren forma amb una nova direcció del local que ha creat nous ambients, nova decoració i nova música.

Per a celebrar aquesta nou pas hi hauran molts regals i sorpreses, entre elles Strippers i fins i tot es contarà amb la presència de convidats estel·lars, en aquest cas ve un important concursant de Gran Hermano.

L'entrada segueix sent gratuïta, i anem a mantindre la inaguració durant els tres díes (djous, divendres i dissabte), més diversió inclosa si encara es podia.

Jo aniré, i vosaltres?

5 comentaris (Afegix el teu):

TOMASA ha dit...

Jo clar que també estaré per allí per vore l'ambient i espere que els que podau de vosaltres també vingau, sino hui, demà o al dissabte. Com tu ve dius, Spielberg, pues si, ara es dirà DISCO AIRE, esperem que agarre un poc més d'aire que abans i funcione millor. Fòra, el que era el xiringuito, ens trobarem en una hamburgueseria si no m'enganye i dins està algo diferent de pintura... Pues hui hi haurà degustació de canapés, aigua de valència, stripers,,,, Demà divendres està la Festa PLAYBOY en regalets i en el primer cubata et regalen el segon i al Disabte hi hauran xics i xiques algo destapaets....el mateix en el primer cubata q el regalen el segon i ve JULITO el del Gran Hermano. Pues això, molta festa si podeu i teniu ganes alli ens vorem.

La Nere ha dit...

Yeeeeeee xicones anem algun dia d´aquest cap de setmana a DISCO AIRE???? Venga que ja fa temps que no ens reunim totes!!!!!!

Per cert Spielberg ja he enviat un correu a la falla amb les fotos de Lucia i sobre les fotos del basket no anares un dia al camp de Carmina i te les gravares?

SPIELBERG ha dit...

El dia del nomenament vaig anar a muntar la discomòbil (per cet,algú sap per a on para?) i de forma rapida li expliquí com es feia i o deixí gravant a l'espera de rebre eixe cd algun dia...

SAN CASALLA ha dit...

COLLI NERE SEMPRE ESTAS APUNT¡¡¡ VA JO SOLS PUC EL DIVENDRES. YA ME DIGUEU ALGO PER TELFON Q A LA WEB NO ENTRARE.

deme ha dit...

xiquetes jo aques cap de setmana el tinc ben complet, dema tinc bodorrio i dema pel mati tinc que currar... així que com emconc i no se eixir un ratet i cap a casa, millor em quede tranquileta que dema estaria feta pols¡¡¡

La veritat es que la pinta que te es molt bona. No ho pasariem be ni res eh xicons¡¡¡ pero ho podem deixar per a altre dia, que vos pareix?