http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 8 de juliol del 2009

EL NOMENAMENT D´ARANTXA I CARMINA

per Nerea

Com tots sabeu el passat dissabte 4 de juliol es va realitzar l´acte del Nomenament de les Falleres Major de l´exercici 2009-2010.

La cita tingué lloc al camp de la família Cañavera - Blay on tot estava ja preparat i on Carmina i Arantxa (Fallera Major i Fallera Major Infantil respectivament) junt a les seues families esperaven impacients l´arrivada de amics i fallers.

De 21 A 21:30 acudiren tots els convidats i a les 22h començarem a sopar tot alló que ens havien preparat les nostres amfitriones, on després de menjar donarem pas a l´acte en sí del Nomenament.

Carmina i Arantxa plenes d´alegia no podien amagar els nervits del moment amb la invasió de tants i bons sentiments on aplega l´hora que acceptaren molt emocionades els carrecs de Regines, carrecs que els fa molta il.usió perqué és el somni de les dos.

Una vegada nomenades oficialment com a Falleres Majors brindarem amb xampany acompants d´uns pastissets molts suculents, peró sobretot brindarem acompanyats d´unes notes musicals molts familiars, sí, sí, sí, la nostra xaranga C-25 va voler agraïr a Carmina tota la seua hospitalitat ja que ella es la fan nº1 de la xaranga C-25 i volgues convidar-los al seu nomenament perquè els té un apreci molt gran a tots els membres de la xaranga.

Per finalitzar la vetlada barra lliure i discomòbil, es podreu imaginar el reste no???? jajajajajaja.
Ara sols falta esperar a la Proclamació!!!!!!!!!!!

Nomenament 2010


Article i fotos enviades per Nerea Luz a fpcervantes07@hotmail.com

16 comentaris (Afegix el teu):

picanya ha dit...

Enorabona a carmina i arantxa se queda tot molt be,i estaba tot molt bo jo personalment meu pasi molt be i me vag riure molt perque estaven tots molt graciosos ara a la proclamacio mes que jo ja estare recupera i podre ixir un rato en vosatros la meua enorabona a les fallers majos i a les seues families.

mamixula ha dit...

Que guay!!!!acabe de tindre un flax back,casi me muic de la risa recordant el disabte,ha Nere? i Michael Jacson...

Sandra ha dit...

Enhorabona a les falleres majors perque eixe dia es per a disfrutar i se veia en la cara que ho estabeu fent.
Que gandules que sou Natalia m´hagera agradat vorevos per un foraet, llastima que jo esta vegada no ho he pogut disfrutar pero prepareuse per a la proclamacio que la tenim que pintar ven alta, xicones.

Cris ha dit...

Es va quedar de lujo, ENHORABONA A LES DOS FALLERES MAJORS I LES SEUES FAMILIES.

mamixula ha dit...

Hola Sandra!! el dilluns vaig anar a a casa dels teus iaios i ja no estaben,aixo vol dir que ja estan alli,no??m´alegre moltissim de que les coses ja vagen millor per a tú,teu mereixes eres una tia genial,espere que pronte eixim juntes com abans,eh!!
Enhorabona a Carmineta i Arantxa,es va quedar tot de luxe...

VANE ha dit...

Enarabona Carmina, Arancha i families.
No vaig poder anar pero vegent les fotos seu deguereu pasar de lujo, i conegenvos segur que si. bueno jo ja me la vengare en la proclamacio que segur que no falle tinga lo que tinga.
BESETS a les falleres majors

deme ha dit...

Hola a tots, queja esteu recuperats del finde o que?
la veritat es que ho pasarem super be, pero... lo raro seria que nosaltres ho pasem mal¡¡¡ es notava que l gent tenia ganes de festa fallera i per no variar... ho ferem tot en un montó¡¡¡
Enhorabona a Carmina i a Arantxa, tincmolt segur que aquest any no l´oblidaran en la vida¡¡¡
Vane... qe feres el disabte? i jo esperante al Kepers¡¡¡ a que no t´ho creus? pues si si es de veresi m´en vaig anar perque ... mnos mal que m´en aní¡¡¡

VANE ha dit...

Hola bona vespra a tots.
Demel volia anar pero al final no vaig tindre ganes esque en la boda no vaig veure res perque tenia que dur el coxe i menos mal perque me para la civil pero res, i ja no tenia ganes de res pero este finde me la vengue que tinc despe de demelsa la peluquera i avorem com quedem.
A tu ja tagrada masa el kpeers ehhh. ja me contareu.

SAN CASALLA ha dit...

HOLA CARINYETS¡¡¡¡¡ QUANT VOS HECHE DE MENOS PER LA WEB¡¡¡
PRIMER QUE RES GRACIES A TOTS PER LES FELICITACIONS, MEU PASI DE LUJO AL COSTAT DE TOTS, VA SER UNA FIESTUKI UN POC MASA LOCAAAAA, PERO VALGE LA PENA.
BUENO GRACIETES A TOTES PER SER COM SOU. PER A MI SOU LES MILLORS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ I HUI NO ESTIC DE ROYO COLEGUERO¡¡¡¡ JAJAJAJAJA
CARLOS GLORIA TE MES FOTOS QUE LI HE PASAT YO, YA TE LES DONARA. AHHHH EIXE PLANO DE LA CASETA ES MOLT BO¡¡¡¡JAJAJAJA

SPIELBERG ha dit...

J m'ha passat les fotos, però hui no les podré ficar, les penje per al dilluns.

I les del Basquet?

deme ha dit...

ye Vane si si tu molta despedida aquest disabte, pero... quant tenim que fer un soparet d´estiu Les Petxis? o una picinà de les que nosaltres sabem? vinga v que estem en estiu i açò ho tenim mooooooorrrrrtttt¡¡¡¡
Pero quedem disabte, a que si Vane?
Dema hi ha reunio? crec que si. Que algu ho confirme ¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

Segons a mi em digueren fa unes dos setmanes (i fica en l'Agenda del bloc i Ultima Hora) la reunió es la setmana que ve en casa Blay en la mar.

VANE ha dit...

Demel cuant vuigues eixim o fem picina jo sempre estic apunt, es quedar i au, pero millor disabte sino divendres no es lo mateix.
Bueno perla ja heu parlem i posem un dia i eixim que tinc ganes de eixir en les pexisssssss.
Besets

Cris ha dit...

Hola bon dia tots, com va??? Com es nota que ja esta la gran majoria de la gent a la platja, açò ho tenim mitj mort.
Spielberg, tinc que comprar els tikets d´agermanats meus i de la meua germana i com ja saps sempre en tinc uns quants. Mira a vore quin dia te va be i quedem on vullgues perque jo este divendres estic fora i no tinc qe anar a la reunió. Ja hem dius alguna coseta.

SPIELBERG ha dit...

Ja t'avise jo quan puga Cris.

Cris ha dit...

Ok Spielberg quan pugues m´avises. Per la vesprà estic al camp i no tinc ordinador.