http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 15 de desembre del 2008

La Samarreta Corredora...

per Carla

Hola a tots els fallerets i falleretes.
La setmana passada vaig rebre a casa la visita de dos amiguets de la falla: Vicent i Carmen que vinguèren acompanyats de les seues respectives mamis Noelia i Carmina.


El principal motiu d´aquesta visita era ,ni més ni menys, fer-me entrega de la samarreta corredora, com jo li anomene,si,si,…és tracta d´una samarreta que va correguent de mà en mà de tots els peques que s´incorporen a la nostra falla i com, de moment, ,jo sóc la més menudeta ,la tendré fins que arribe un nou falleret o fallereta a la comissió !!!



Ah! Ja podeu comprobar com coneix Carmen l´escut de la seua falla que fins i tot li explica a Vicent on està!!!

Segur que encara li queda molt que recòrrec a esta samarreta abans d´estes falles!!
Ja que enguany és un any en que vaig a tindre molts més amiguets a la falla que vénen de camí: Arnau, Andrea, Martina, Carles,…..així que ja pot carregar les piles la samarreta!!!!

De moment jo disfrute veient com de bé em queda!!!!,…i ja pense en qui serà el pròxim en tindre-la??????

22 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

bon dia a tots¡ que coma a anat el cap de setmana?
Bueno ...per fi s´han ficat d´acord la meua germana i Carmina per a passarli la samarreta a Carla, entre els xiquets constipats i la feina, jo pensava que li farien la visita i Carla ja tindria hasta dents. Pero be ara ja ens podem quedar tranquils, a Carla li han colocat la samareta i jo crec que esta dormint mes agust i tot al dur l´escut de la que ja es la seua falla. I la Carmen i Vicent, ay mare avore quin dels dos fa mes por¡¡¡

Enhorabona Mariam per eixa xiqueta tan reguapeta i ja m´han dit que es molt bona xiqueta.

Ara vorem qui sera el proxim o la proxima,no sera perque no hi han embarasades a la falla...

SAN CASALLA ha dit...

BON DIA ATOTS¡¡¡¡EL FIN DE SEMANA MASA CURTET, O ES PER QUE MAGUARDE MASA FEINA OPER AL FIN DE SEMANA.

LA VERITAT QUE EN VAIG SENTIR MOLT AGUST EN CASA MARIAM. TOTS SABEU COM ES ELLA, QUE TO DONA TOT, I COM NO, ENS RIGUEREM MOLT, PERQUE QUAN SENTS A MARIAM RIURES TE LA CONTAGIA.
ELS PETANOS NO PARAVEN. LO QUE MES GRACIA EN VA FER, ERA VICENT, QUE QUANT MENOS ET DONAVES CONTER YA TENIA EL XUPO DE CARLA A LA BOCA.
YO PERSONALMENT MEU VAIG PASAR MOLT BE, ENCARA QUE EN VAIG TINDRE QUE ANAR AL RATO.
MARIAM ESTA SEMANA PASARE A PER LA CAMERA QUE EN VAIG DEIXAR, QUE YA ESTAN NADALS AHI, I TINC QUE FERLI A LA CARMEN EL REPORTATGE DELS PRIMERS NADALS¡¡¡

Cris ha dit...

Que rebonics que són els nostres nanos, la veritat és que en uns anys quan ja siguen una cuadrilleta, faran por.

Xuso, he confirmat en Ana que te el dia 17 lliure, hui a les 7:30 en el casal

Sandra ha dit...

Bon dia xiquetes, jo el fin de setmana l´he aprofitat per comprar els regalets de nadal i anar de presentació (en el fred que feia).

Que guapets estan Carmen i Vicent, segur que Carla estara super contenta de tindre ja la samarreta corredora i seu pasarieu dallo mes re be, conegent a Mariam rises de segur que no en faltarien.

Enhorabona Carla.

Anònim ha dit...

SANDRA A QUE NO SAPS A QUI LI ATOCAT ANAR A PER LA CASETA?......
QUE XULA ESTA LA FOTO QUE TAS POSAT¡¡¡¡
PETXIS¡¡¡ COM TENIM LO DEL SOPAR DE AUTONOMES?

deme ha dit...

Jo ho tinc de luxe. Per mi cap problema. Javi el te divendres, pero jo divendres ja sabeu que ho tinc xungo, perque dissabte tinc que currar...

Sandra ha dit...

Pero ja quedarem que anem a sopar el disabte i el divendres veniu a macasa NO!

deme ha dit...

si si quedarem així... al divendres anem a ta casa

Anònim ha dit...

IXE CAPITOL MEL HAVIA PERDUT YO¡¡¡ AL DIVENDRES A TACASA? OK PERFECTE. DISLI A RICHARD QUE ENS A PREPARE LA SUPER PANTALLOTA EN LO DE CANTAR.

deme ha dit...

Carmi hem quedat en casa la teua cunya per a donarli el regal, no t´enrecordes que ho parlarem a tacasa i tu digueres que tambe venies...

Sandra ha dit...

Esta cunya esta cunya no sentera, Carmi cunat puges pasam les fotos per enviarles a la web.

La Nere ha dit...

Sandra a quina hora te ve bé que anem al divendres?

Sandra ha dit...

Cuan vos vinga be perque jo despra no treballe, pero m´imagine que tindra que ser a partir de les 8.30, que sera cuan acaben de treballar i d´ahi anem a la reu.

La Nere ha dit...

Supose que si será a eixa hora, peró de totes maneres a la nit en l´assaig ho parlem i ja t´avisem i a les altres també.
Al divendres hi ha reunió?

xata ha dit...

QUINES TRES PERLETES MES REGUAPES!!

ENHORABONA MIRIAM I TONI PER IXE ANGELET,QUE EN LA CARETA LI SE NOTA LO FELIÇ I BONA XIQUETA QUE ES!!

PEXIS JO EL DIVENDRES PER ARA TAMBE PUC ANAR L'ORA QUE SIGA.

deme ha dit...

XATETA SI QUE TINC EL TEU NUMERET, JA SE ON L´HAVIA COLOCAT.

xata ha dit...

VALE DEME ,PUES EL DIVENDRE EL DUS A CASA SANDRA.

sambori ha dit...

Quines tre perles estan per a menjar-se-les!!!

Ja fa uns dies que no canvia l´escut i com que fa un temps no felicite a ningú a través del blog aprofite per a felicitar a Gemma la dóna d´Amadeo que hui fa anyets i a Pepa Gil que en farà el pròxim divendres,així que ja teniu noves candidates per a l´escut,je,je!!!

I la pròxima setmana tenim més aniversaris,qui seran????????

sambori ha dit...

Ah! i se m´oblidava el dissabte tqmbé fa anyets un falleret però pot ser el Bou ens vullga dir qui és,no???????

Anònim ha dit...

GEMA FELICIDADES¡¡¡¡ ENGUANY AURA SEGUT ESPECIAL, NO? VERITAT QUE AMADEIN SA PORTAT BE? PQ OSINOS MOLS L CARREGUEM¡¡¡ JAJAJAJA
PETXIS AL DIVENDRES PORTEU DINERETS PER A LA LOTERIA DE LA PENYA XE QUIN BOU, QUE YA LA TINC.

PERFAVOR ALGU LI QUEDA LOTERIA DE LA FALLA? QUE ENGUANY ME SA PASAT I ENCARA NO NE TINC.

Anònim ha dit...

HOLA A TOTTS....JA FEIA MOLETES DIES QUE NO ENTRAVA A LA WEB, LA FEINA ES LA FEINA..!
PRIMER QUE RÉS VULLC COMENTAR LO REBÉ QUE HO PASSAREM EN CASA DE MARIAM, LA VERITAT ES QUE ELLA ES UNA PERSONA ESPECIAL EN TOTS ELS SENTITS. ELS NANOS ES DIVERTIREN MOLT, SOBRE TOT EL VICENT...MAL RETOVATO, QUE NAVEGO AMB ELS XUPLONS!!!! LA CARMEN EN EL COLUMPIO DE CARLA ESTAVA DE LO MÉS A GUST, LA TIA FIGA...!!
I CARLA, LA ANFITRIONA ES VA PORTAR COM UNA REINA, LA VERITAT ES QUE PAREIX UN BOMBONET, ENHORABONA PARELLA, CREC QUE ES PERFECTA.
SI MOS FIQUEM A PARLAR DE UELES, PUÉS...AMPARO ESTAVA ALLI AMB NOSALTRES I MOS VA MOSTRAR EL CUARTO DE CARLA I TOTES LES COSETES MÉS PAGÀ QUE EL MÓN!!
PER ULTIM SOLS VULLC DIR UNA COSA..
VIXCA LES IAIES D'AQUESTA FALLA, QUE SON LES MILLORS!!!! I A MÉS A MÉS EN SON UN BON GRAPAT.

BESSOTS, LA TORA.

Anònim ha dit...

k guapets k esteu en la foto
vicent
carla
i carmen gracies per ficarte una samarrerta de la falla adios bessets