http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 12 de desembre del 2008

Gira mundial de Rebombori...

Tenia preparaet per a hui un article que em va enviar la fallereta més menudeta de la comissió, d'una visita que li féren els seus amiguets amb la samarreta de la falla, però per problemes tècnics amb les fotos, no el puc penjar. Només ho solucione, ho faré.

Així que com no tinc massa coses que dir, o este fred em te gelat el cervell... vaig a ficar unes fotos, ("la crem de la crem") que em va enviar Marieta l'altre dia. Volia guardar-les en la reserva per a inventar-me algun tipus de "chantage" (perquè són un poc censurables), però l'ocasió és esta... ja m'atendré a les conseqüències...

La història és esta, no recordeu la setmana passada com les pexinoles (per a alguns basurilles) 1500, bombardejaven el blog amb els comentaris de que anaven a vore a Rebombori en la seua gira pel Perelló, i que sopàven en casa San Casalla?? i clar el menú no era altre que casalla, casalla i casalla...

Doncs com tots sabeu, la casalla (encara que faça fred) fa efecte... i els efectes, bueno no cal que diga res més, una imatge val més que mil paraules...

També hi ha alguna o algun que altre que no son Petxinoles, però també estaven per allí (no se'n perden una) a vore si els conegueu!!!!!
Per cert, l'alcalde del Perelló s'ha fet Petxinolo, però de 49, no Petxis??? jajajaj Disfruteu amics!!!!


Ahh! per cert Spielberg, ja que han estat allí, fes-les la medició i que conte per al Cervantes al Món, no?????

Per cert, hui és divendres i HI HA REUNIÓ, hem ficat calefacció al casal, (ens l'han dut els reis Mags, que ja han passat per allí) s'està a una temperatura de 30 graus constant, a més a més, hem ficat un microclima, en les ondulacions que fa el piso, hem tirat un poquet d'areneta i en la zona de l'escenari aigua salada. Conrado ens ha pintat sobre els tableros un fons de plaja caribeña i s'està la mar de be... així que no oblideu hui la sombrilla, les xancletes, les ulleres de sol i el bvanyador quan vingueu a la reunió... Bueno supose que haureu notat un poc la sorna, sí. Tot el contrari ens han deixat més NETS QUE SAN PAULÍ!!! però ens vorem igual, no?? fins després!!!!

34 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

bon dia a tots, si es pot dir bo¡¡¡ Xuso ja sabiem que anaves a penjar estes fotos, portavem tota la setmana amb el cagalló al cul, perque ninguna de nosaltres 4 les havia vist abans. La pin ha sigut Marieta, i com que no ens agraden les fotos ni que... pues ahí esta el resultat¡¡¡
Mare meua lo que fa la Casalla, m´acave de donar conter que tenim un reportage fotografic que... ni uns novensans, no m´enrecorede jo de tanta foto¡¡¡¡
I l´alcalde del Perelló el senyor Miguel Fos, hi va haver alguna que el va convidar fina a la gala del 50 aniversari ( no Flaki ) i es que es va fer amic de nosaltres enseguideta. Un 10 per a l´alcalde del Perelló, que es el millor ( no se qui anava pitjor si ell o nosaltres ) pero bueno tots tenim dret a desbaratarnos alguna vegada¡¡¡
Xe que ho passarem de lujo, pero la resaca al dia seguent era massa, jo crec que va ser perque ens preniem els cubates calentets i sense gel¡¡¡
Petxinoles... sense dubte som les millors¡¡¡¡ heu vist a Rosota que reguapa ha eixit¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

El Perelló ja es independent? No, veritat? Per tant encara es de Sueca i aleshores no puc ficar cap mesura ja que l'escut no ha eixit de Sueca. Encara que si voleu jo la faig.

Em va dir una vegada un amic que un poble no es totalment independent fins que no te...
.........
.......
.....
...
...
...
..
..
.
..
..

.
.
.
.
..
Cementeri.

I crec que te raó.

Xuso ha dit...

Ahí estamos Spielberg, a més a més crec que en la samarreta roja de les petxinoles (olvidame no puedes mantener-me), l'escut de la falla no ix per ningún lloc... així que... se sienteeeeee

deme ha dit...

Ye Spilberg no et preocupes que no ens anem a enfadar, al fi i al cap per a nosaltres es com si haverem viatjat lo menos a Jupiter¡¡¡

Per cert Xuso, acabe de tornar a mirar les fotos i estava pensant que... un trionet antes de colocarles, no penses que no haguera estat gens mal?

Mira que t´agrada eh... si sempre vas buscantmos la volta¡¡¡ ja t´apanyarem el saquet... ara ja entens perque la teua dona al final va decidir no vindre? si es que no estem per a eixir de casa¡¡¡

Anònim ha dit...

MARE MEUA¡¡¡¡¡¡ SIN COMENTARIOS.
ALA VESPRA REU EN EL SENYOR BOU.

deme ha dit...

ye Carmina ... i lo be que ho passarem¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

A Jupiter? Això està molt propet.

Hui en dia tots sabem que allà on anem segur que hi ha algú amb una càmera de fotos, segur.
Hem de despreocupar-nos d'això, o ens quedem en casa.

Si anàrem amb miraments del que farem i del que diran, ni el bou es disfressaria ni jo acabaria dins dels congeladors, per exemple.

Sandra ha dit...

Que perres que sou i jo mala de angines en casa, mosegant-me les ungles perque jo tambe volia anar, teniu que fer una altra escapadeta de ixes,¿crec que hi ha algun soparet d´autonomes per ahi no? Bueno ja m´aviseu, que sou les millors i sense vosatros no hi hauria festa.

Hey Deme en alguna foto hi haura que ficar algun llaset roig, no?

Mos vegem a la nit

deme ha dit...

Carlos a nosaltres no ens preocupa que hi aixca o no una camera, com si hi hagueres 10... ben contentes estavem quant ens feia Marieta les fotos, i Xuso ha penjat les fotos per primera perque sap que no ens anavem a enfadar i menos amb ell, per segon ... nosaltres no ens avergonyim mai de res del que fem, i qui ens coneix sap massa que açò no es res, perque n´hem fet de pitjors¡¡¡

Sandra no et preocupes que d´açí poc ja estem de celebració altra vegada, de lo demes sin comentarios...

Anònim ha dit...

YA ESTEM EN ELS MALS DE ULLS? YE QUE A MI AIXO ME DONA MOLT DE YUYU. HI HA QUE PENSAR EN POSITIU CUNYAETA, I TANQUILA QUE SI ALGU TEN TIRA ALGUN, PA ELL NE VAN 2. PER AIXO TRANQUILA, QUE EL MAL TORNA A QUI EL FA.
LA BRUJA CASALLERA ESTA A VUESTRA DISPOSICIONES.
DEME VOLS QUE ET TIRE LES CARTES?

Anònim ha dit...

YEEEEE PETXIS¡¡¡¡ EL CLUB DE FANS DEL BOU NO TE QUE PREPARAR RES? SI ELL MOS SORPREN, PERQUE MOSATROS A ELL NO?

rocio ha dit...

Esteu molt gracioses a les fotos, jo crec que si no habera segut per vosaltres ells eren 4 gats

Sandra ha dit...

Aixo, aixo fem-li alguna sorpreseta i aixo sera el caxondeo padre.

I lo del llaset no era per res podria fer conjunt en la camisa no? De totes maneres si hi ha algun mal de ull allà qui el tire, no problem.

Cunya disfasat de la bruja casallera i esta nit ens tires les cartes, de pas per recompensarte Aleeee! casalleta al cos.

Xuso ha dit...

Deme, en les fotos esteu guapíssimes, lo que passa és que en alguna que altra el moment de apretar el botonet no era el més indicat, però... res, que sou l'ànima de la festa i qualsevol estaria molt content de tindre-vos a vosaltres de convidaes per lo que animeu el "cotarro".

Les fotos estan penjades amb carinyo, i jo crec que esteu molt gracioses, tal i com sou!!! basuriles 1500!!!! jajajaja

Xuso ha dit...

Ah! i per cert, de la reunió de hui en casa san casalla... TAMBÉ VULL FOTOOOS!!!!

Anònim ha dit...

ok carinyet¡¡¡ pasare per casa mariam a per ella, que me la vaig deixar el atre dia.
pr que no penses vindre? i sales?
no seras el unic xic que el cule tambe vol estar.

Xuso ha dit...

Doncs no havia caigut... perquè no... igual vaig!!! a vore l'espectacle, que segur que és per a no perdre-s'ho

Sandra ha dit...

Carmina si no pots anar a per la camara jo havia pensat en agafar la meua i aixina te la quedes i me traus totes les fotos que tinc.

La Nere ha dit...

Que fuerte!!! No tinc paraules!!!
Som, som, som .... SOM LES MILLORS!!!! Jajajaja
Sense dubtes, una nit inolvidable i com no per a repetir!!!

Carmi si quedeu per a fer algo pa preparar a la nit avisam val?

Anònim ha dit...

val sandra porta tu la teua i aixina depaso te la buide.
atotes les petxis a partir de les 8 en macasa que tenim que apreparar una coseta

Anònim ha dit...

MIRA QUE SON GUAPES,XULES I REBENFETES LES MEUES PEXIS!!!!CUANTS DESTARIFOS DEGUEREU FER...ARA ELS MATEIXO QUE FARIA JO!!JAJAJAJA!!PERRES.
BRUJA CASALLA JA QUE ESTA ME PODRIES DIR SI PORTE UNA PEXINOLETA O NAVAIXOLETA.
SANDRA JA ESTAS MILLORETA?

Amic fep ha dit...

Val, ara ja ho tinc clar...

... no sabia perque havien ficar desde aquesta setmana un cartell a la entrada del Perello que deia:

"Reservat el dret d'admissio"

ui, ui, ui... la basurilla que sempre va per terra es la mamixula?

Si es aixi, que la filla no vega estes fotos...

Sandra ha dit...

Si Xateta, pero este costipat dixos no s´en va i dema tinc presentaciò a les 12:00 de la nit i en el fred que fa segur que torne a caure. Vens a la nit?

Jo de bruixa tinc ven poc pero la cara que el baig vore ahir, jo diria que es pexinoleta, pero millor que teu confirme la matrona

Sandra ha dit...

Amic Fep confirmado, si es la mamixula, que el pareix?

Amic fep ha dit...

Que me pareix???

No vaig a comentar, per si de cas, que jo tambe tinc una xiqueta...

... pero si estes fotos arriven a mans de Serveis Socials...

jajajajajajajajajajajajajajajaja

Amic fep ha dit...

Que collons!!!!!! De puta mare mamixula, que nosaltres els que tenim xiquets, quant eixim ho tenim que fer tot en un munto!!!!

I si hi ha que tirar-se a terra, un es tira i ja esta!!!!!

La Nere ha dit...

Ok carmineta a les 8 ens vegem en ta casa

Xuso ha dit...

La mamixula, abanda de tirar-se per terra, li faltaren cametes x a convidar a l'alcalde del perelló al la gala, no? i a fer-se amigueta d'unes xiquetes que podrien ser filles seues!!! jajaja

si és que és boníssima esta mamixula... per cert on està?? cridem a Lobaton????

Anònim ha dit...

AIXO, AIXO ON ESTA MAMIXULA?

I EL BOU? QUE ENS TINDRA APREPARAT?. BOU A MI TAMBE MAGRADA LA MARISCA¡¡¡¡

Sandra ha dit...

Xuso a la mamixula degut a una tormeta, se li a descodificat el modem i hasta que no vaja Javi "el poli" a configurarliu, esta desaparecida en convate, aixo me va dir ahir, damunt te un mono de web que ni te conte

Xuso ha dit...

je, je, je... que vaja a la biblioteca pública de sueca que allí te internel de baes!!!!! jajajaja

deme ha dit...

Ye perfavor, açò de tindre feina no mola, ei botó... si jo sabia que les fotos durien tela marinera¡¡¡
yujuuu que guay, gracies Xuso, ja sabem que tu mai fas res amb mala intenció i menos a les Petxis, en lo que nosaltres et volem i et cuidem, al nostre Xuso que no el toque ningú. Si estes fotos les penja un altre jo crec que algun recaet li aguera caigut, o no¡¡¡ oerque com a nosaltres la vergonya no ens importa molt¡¡¡¡

La Flaki te internet trencat, ara li cridare per a que a la vesprada passe per l´oficina i vega les fotos, perque esta tota la semana preguntanme si ja les havia penjat Xuso.

Carmina esta nit ens lliges les cartes, aunque tinc que dir que hui per a mi el dia a començat be, així que el mal d´ull pa qui el tire¡¡¡¡¡

Xateta esta nit ens vegem, persupost faltabes tu... pero ja queda menos i asegurat la Xateta porta una xiqueta ( al menys per mi )

Cris ha dit...

Que perreres que sou, i jo a casa fent-li companyia al meu xic que estava malet, si arriba a ser esta semana no vull ni pensar-ho, jejeje, ara que ja el tinc bó.

Cris ha dit...

Que perreres que sou, i jo a casa fent-li companyia al meu xic que estava malet, si arriba a ser esta semana no vull ni pensar-ho, jejeje, ara que ja el tinc bó.