http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 23 d’octubre del 2008

Agermanats 2008 en fotos

Ja están ací, n'he ficat 76 entre les meues, les d?amparo Vendrell, de Cris , de Jorge Delgado i de Ari. Podeu seguir enviant-ne i les seguirem ficant.

Mireu-les i rememoreu eixe duia tant especial. Gràcies a tots.








11 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Que xules, ens ho passarem tan bé, veritat???
La veritat es que quan mires les fotos d´un dia especial, sempre recordes els millors moments.
Vos vaig enviar unes que estan fetes en l´escala de l´escenari, que també estan molt xules, les ferem per a que cambiareu la que esta en la capçalera de la web.

Anònim ha dit...

Soc Cris, si fique el nom no hem deixa publicar el comentari, que pasa???

SPIELBERG ha dit...

Tot arribarà, tot arribarà.
Gràcies Cris

Anònim ha dit...

Spielberg, perquè si fique el nom no es publica el comentari, ho he intentat mil vegades

SPIELBERG ha dit...

Es una bona pregunta. Deu de tindre problemes en blogger. Jo de tu m'obriria un conter directament, tal i com ho tenen San Casalla, Sambori, Ivanna, etc...

Es fàcil i ràpid i sempre funciona.

jorge ha dit...

Bona vespra una pregunta a quin hora es la reunio a les 23:00 o antes.

Cris ha dit...

Ja me he creat el conter ara ja no fa falta ni ficar el nom ni res??

Cris ha dit...

Ostia que guai, ja esta. Gracies Carlos

sales ha dit...

hola xiques jo tb ho he fet!!! ja soc blogger!!

A vore petxis, dema a les 19:30 en la geladeria blanco per parlar de la despe de Mª Angeles (la soldado bis), Carmineta vaig a tocar-te a tu i convoquem OK??

Natalia ha dit...

ie jo tambe me e inscrit,que canya

Xuso ha dit...

Yeeee, açò és flipant!!! tots amb compter de bogger ja!!!! jajaja

I el bou comentant en la web, impressionant!!!

Spielberg!!! fica al teu primo el bou en l'escut que s'ho mereix home!!! jajaja