http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 16 de juny del 2008

A dos minuts de la final...

Així és, a dos minuts de la fi de l’encontre de la semifinal del campionat de futbet, ens marcaren el gol que ens deixaba fora de la final. Però anem per parts.

L’any passat l’equip de la Nostra falla no va passar de la lligueta inicial, com podeu comprobar a l’article que es va fer en eixe moment. I prometérem que enguany intentariem passar eixa classificació, doncs be, així ha segut. Hem arribat a les semifinals (a vore si Espanya ens supera en l’eurocopa!!).

El primer partit que ens tocà en sort era contra la falla Che Collons, que venia d’haver guanyat el campionat en l’edició passada, amb un equip fort i molt compensat, especialment en la porteria. Férem un partit seriós, digne d’un equip aguerrit en defensa i pràctic en atac, i conseguirem la primera victòria per 1-0. Després ens tocà ballar amb la falla Verge de Sales a la que derrotarem per 5-1 en un partit sense massa història. I l’últim partit de la lligueta, en el qual ja ens haviem classificat com a primers de grup ens enfrontà a la falla Sol i Tarongers, guanyant per 5-0, també sense massa que destacar del partit.

Així doncs, ens plantarem en quarts de final invictes i amb 9 punts. Tot un èxit per a la nostra falla. Ens esperava la falla Mercat, que pareix ser tenia interés en jugar contra nosaltres en l’encreuament. El partit començà amb un domini clar de la falla mercadera, que s’avançà al marcador amb un gol. Però la constant lluita de l’equip i la voluntat per donar-li la volta al marcador, va fer que acabarem guanyant per 3 gols a 1. La falla Mercat, amb clares aspiracions a arribar a la final del campionat, quedava eliminada per un equip humil, que va saber sacrificar-se fins el pitit final.

A les semifinals ens esperava la falla Poble Vell, del Perelló, un equip dels més forts del campionat que, a la fi, va ser el guanyador del campionat. Començàrem dominant el joc, amb ocasions clares en la primera part, que acabà en 0-0. I la segona part començà de la mateixa manera que la primera, on la única falla que creava perill era la nostra, amb ocasions errades en mans a mans contra el porter, la falta d’encert per la nostra part determinà el final del partit, ja que l’equip es va volcar a l’atac i això va permetre als perelloneros en una acció de contra-atac molt ràpida establir l’1 a 0. A dos minuts per a la finalització de l’encontre. Això va fer que nosaltres anàrem desesperadament a l’atac per conseguir l’empat però no va ser possible, i en els últims instants, amb l’equip nostre totalment trencat ens féren el segon gol, que matava definitivament el partit.

No hi hagué més història, al remat, clasificarem 4rts, tot un éxit per a una falla amb un equip humil com nosaltres, però que lluita fins el final i dona tot el que te en el terreny de joc.
Quan acabà el partit nostre, com estava jugant la selección ens n’anàrem tots els integrants de l’equip cap a casa i l’altre derrotat en la semifinal fou l’Avinguda d’Espanya que al no estar nosaltres presents aconseguí la tercera plaça del campionat (al final no es va fer per sorteig).

Hi ha que donar l’enhorabona a la JLF per l’organització del campionat que, una vegada més, va ser tot un éxit. Les gràcies a tots els equips participants per l’esforç i l’esportivitat mostrada en cada encontre i com no felicitar a la Falla Poble Vell per la victòria aconseguida al campionat. Mencionar també que la falla Che Collons fou la subcampeona (equip al que nosaltres guanyarem en la primera ronda).

I vull donar l’enhorabona especialment a la Falla Av Espanya i a la Falla Plaça Cervantes, perquè son dos equips humils futbolísticament i quedaren 3er i 4rt resopectivament, realitzant un gran campionat i mostrant unes ganes i un companyerisme execpcionals.

I felicitar als integrants del nostre equip que han deixat el pabellón de la falla altísim, Gregori (el Polp), Fco Talens, Rafa (moña), Javi Andrés, Abel, Agustí, Vicent, Noel i un servidor.


Enhorabona Campions, a l’any que ve més!!!!!

61 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Enhorabona pel gran torneig que heu fet xicons, si segui així l'any que ve segur que jugueu la final.

Anònim ha dit...

enhorabona perque sou uns campions per a nosaltres, quan el dissabte per la vesprada vaig veura a Javi i em contava tots els partits guanyats i lo be que anava la falla, amb una satisfacció enorme, això val tots els diners del mon, la superació de any a any, de vore lo content que estava i la pena que tenia de saber que no podia tornar a jugar ... això es lo important, i eixa felicitat amb diners no es pot pagar¡¡¡
enhorabona campions¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Enhorabona a tots els que jugareu, efctivament hi ha que superar-nos any a any.

Anònim ha dit...

sou uns cracks!!, enhorabona per la classificació conseguida (el quart lloc no està gens malament)però el més important és que disfrutareu tots junts jugant a futbet que us encanta, suant la samarreta per els colors de la vostra falla amb la cara ben alta....!!!!!!
enhorabona als guanyadors del campionat i un altra vegada gràcies al nostre equip.
deme, l´any que ve anirem nosaltres en pompons per animar-los!!!

Anònim ha dit...

ENHORABONA CAMPEONS¡¡¡ SOU ELS MILLORS¡¡¡ HEU QUEDAT PERO QUE MOLT, MOLT BE. AL ANY QUE BE HEU TENIU MAMAT¡¡¡

SALES SI FEU UN GRUPER DE ANIMAORES A MI TAMÉ MAPUNTES, QUE SEGUR QUE MOS HEU PASEM D'ALLÓ MES BÉ¡¡JAJAJA

Anònim ha dit...

Enorabona campions, per a nosaltres sou uns vertaders campions un 4art llos está mes que be i superat, l´any que be no hi haura qui vos supere.
Aixo de animar-vos es bona idea jo tambe m´apunte.

sambori ha dit...

Enhorabona per eixe quart lloc, que no està gens malament ,tot el contrari s´ha millorar molt la classificació de l´any anterior.
Segur que ho deguèreu passar molt bé i que deixareu molt alt el nom de la nostra falla.
Ja esteu preparant-se per al pròxim dissabte???
Carmina ja m´han dit que ton pare ho està deixant tot a punt,estarà plena la pisina????es per preparar-nos la tovallola!!!

Anònim ha dit...

VETGES¡¡ ESTÀ PLENA I UN POC CALENTYETA, PERO COM ESTA SEMANA FARÁ AMUNTÓ CALOR, SACABARÁ DE PLENAR¡¡
I A QUE NO SABEU QUE TINC APUNT PER SI MOS CANSEM DE VALLAR? SI,SI,SI. EL PARCHIS¡¡¡
PETXIS VINGA VA QUE DESDL EL BATEIX QUE NO MOS ENCHUNTEM TOTES XUNTES¡¡¡

AHHH¡¡ NO SE VAL A VINDRE SENSE FLOTAOR¡¡¡ PER SI DE CAS¡¡¡

San-vala ha dit...

Enhorabona cervantins, resaltar el que ha dit Xuso que amb un equip nom tant bo com altres anys ficarem ganes i conseguirem ixe quart lloc que podia ser tercer, ja que per a mi dona igual perquè encara que havereu estat s'havera jugat a moneda....

Gràcies per les paraules Xuso cap a la meua comisió, la veritat es que feia molt de temps que no guanyaven una copa al futbet, però hem demostrat que som un equip, no tenim estrelles però el que importa es tot l'equip...

Anònim ha dit...

Va petxis que al disabte tenm caxirulo,bueno yo el disabte ya ne vag tindre un caxirulo en el nomenament de la ronda que se queda molt be va deme ya estas apunt pal disabte.

Anònim ha dit...

PICANYA COM LI PREGUNTES A LA DEME SI YA ESTÁ APUNT? SI PORTA MES DE DOS SEMANES DIGUENT QUE QUI VULLGA FESTA AL DISABTE QUE LI SE APEGUE A RODA.

Anònim ha dit...

Yo ma pege en seguira a roda pero en este moment no tinc ganes de res y de festuqui menos perque estic rebenta y costipa yo ixire un rratet y prou me reserve pa la despe de julia

San Karrega ha dit...

San vala, feia temps, no!... Mai...

Açó es històric per a nosaltres...

Gràcies per les felicitacions Xuso, la veritat es que estic orgullòs dels meus que sabent el que sabem de futbito li posarem ganes i ilusió...

Felicitats per eixe quart lloc... la llàstima es que jo volia juagar-me'l en tu a moneda però mira...

l'any que ve més...

sambori ha dit...

Enhorabona a Isabel per ser ja oficialment la F.M. dela Ronda i segur que es quedaria molt bé la festa Picanya.
Com va l´escut?????Jo propose per a esta setmana a altra fallera que es casa: Maria Cortés i que el dissabte va ser la seua despedida.
Sales no fereu fotos????

Anònim ha dit...

Voldria demanar-vos una coseta nomes que se sabeu d´algu que vinga a l´anomenament i no es conecta per aci si podrieu dirmeu, mes que res perque no voldriem quedarmos curts i que tots pogerem disfrutar d´allo mes be, x aixo si algu vos a dit jo si que anire! si podeu m´ho digeu i aixi mes o meny contarem cuants en serem.
Gracies

Anònim ha dit...

ye pues clar que estic apunt, espere que no em passe com al cumple de la Xata, que tantes ganes i despres em trobava fata¡¡ no pero este dissabte tinc ganes de passaro de lujo, i segur que ho passarem super bé¡¡¡
Ye Carmi... ahir ens quedarem esperante, desertora¡¡¡
Picanya que has dit? que tu al dissabte no ho faras llarg? mira.... tururú, això no m´ho crec de tu hasta que no ho vegen els meus propis ulls, ja m´han dit que este dissabte no parares en tot el dia ( que perrera que ers, normal que estigues constipà)
Ye Natalia t´has mort o que?
Sales a l´any que ve equip d´animaores, avore si al mirar com menejem el cul es despisten i lo unic que els fan es marcarlos gols¡¡¡

Anònim ha dit...

Ye piki, hui me esta pasant igual que a tu, perque serà.....
Tinc lo que te deixares en casa de sales el disabte, quan tingues un ratet me crides i te ho done, i si no te fa falta com al divendres ens tenim que vore, ja te la donaré.
Sandra, si te serveix de algo, de ma casa anirem tots.

Anònim ha dit...

Ye deme es de veres yo al disabte no vag a fero llarc del camp men vag a casa al divendres a les 8 en baldo pa parlar pa la despe de julia, vag a rreservarme pa la despe que es tot el dia y despues pa la de noe y el disabte ya vag ixir

Anònim ha dit...

xe xiqetes ja esta asi la noe q no ha escrit mai pero ui començe, sempre llig els comentaris pero mai escric. picañeta eres una trolera sempre dius q no u faras llag xo "ausaes" jo este disabte no anire xo ja ens vorem en la meua despe q em feu una por AH! carmina?? bueno felicitats als campions de la nostra falla.

SPIELBERG ha dit...

Si voleu que fiquem a Maria Cortés a l'escut sols necesite una foto en la que estiga be, que no se si en tenim...

Anònim ha dit...

Xarly, per la foto de "la Cor" no et preocupes,jo te la pase. per cert cada vegada estic més flipada amb Sambori, com sap ella lo de la despe i boda de la Cor??

les dels pompons... tenim que quedar per assajar!!!

felicitats a l´Avinguda pel seu tercer lloc

Anònim ha dit...

ye Picanya pues no passa res, tu al dissabte pronte a dormir, que ja ens encarregarem les altres de passaro de lujo, no se pot ixir tant de seguit i apretar tant... que ja estem entraetes en edat, i l´edat no ens perdona¡¡¡ de tota manera continue dient el matei... hasta que no ho veja amb els meus propis ulls, no em crec que t´en vatges a dormir¡¡¡
Ye Noe,que passa per ahí? ja seria hora que t´estrenares al blog, que passa que ens vols fer la pelota un poquet per a que no et fem massa mal el dia de la despe ah? pues.... apreparat¡¡¡¡
Carmi que fas?Flaki encara estas morta o que? segur que esta cara bea la fea¡

SPIELBERG ha dit...

Val Sales, espere les fotos...

sambori ha dit...

mmmmm.....Sales per qué dius ella????pot ser siga ell!!
Jo també aniré el dissabte Sandra,conta amb mi,encara que coneguent-vos com sou cert que ens eixirà tot per les orelles!!!!
I Picanya ves reservan-te que te queda molt de lio per al que queda de juny i juliol, no siga que no trobes la caseta de Polinyà i te pergues la despe de Julia.

Anònim ha dit...

A ara si sambori ta ixit rana yo no vag a la caseta de polinya y la meua cuadrilla tampoc pk nian dos despedides ara has fallat QUE GUAI

SPIELBERG ha dit...

Alguna cosa falla, no pot haver en una mateixa frase les paraules "Sambori" i "has fallat".

malo malo.

Sambori, que t'ha passat. Et queden un poc mes de tres mil visites per a que decideixques que vols fer.. je je

Anònim ha dit...

Sambori vindras sol/a o acompanayl/ada?

sambori ha dit...

Ho he conseguit!!!Picanya resulta fàcil fer-te votar!!Ho fet en intenció nomenar la caseta,però no diràs que algo no hi ha de cert,eh!!
Deme el dissabte a més del nomenament una persona molt pròxima a tú fa anyets,a vore ´si a més de la sorpresa de Carmi del parxís en penses tú alguna i així ho celebrem!!!

sambori ha dit...

Eh! recordeu el que proposarem vestimenta eibissenca???com de ràpid passa el temps,buff!! i ara ja estem de nou a punt de saborejar esta festa.
Sandra no aniré sol però pot ser porte companyia diferent a la de l´any passat.

SPIELBERG ha dit...

...però pot ser porte companyia diferent a la de l´any passat

Eh?

Anònim ha dit...

Sambori, aix� no pot ser t�has confundit i aix� a tu no et queda b� com pot ser, entonces eixa iformaci� te l�han donat de fora de la falla, i companyia diferent per al nomenament.... ai ai ai que estas donant-nos masa pistes.
Spielberg es veritat ja estan ahi les 100000 visites, que faras sambori, ens descobriras a tots la teua identitat. Jo crec que tantes te�n hem ficat ja, que el dia que siga veritat no ens ho creurem.

Anònim ha dit...

ye sambori, normal que heu sapigues... hi ha molta amistat pel mitg entre tu i la meua germana, pero pareix mentira que no sapigues que de moment no ve al nomenament, com be has dit es el seu cumple i va a celebrarho ben celebrat¡¡¡

Anònim ha dit...

ye!!!!!!!!!!!!!!! que pasa per ahi!ja estic açi,Deme no estic morta,que el disabte men vaig anar promte a casa per a reservarme per aquest disabte.
San casalla no val a tirar a la picina,bueno com a molt,jo et puc ajudar a tirar a algu,pero a mi no ,eh!!!!A tot aço,"que calor mes insoportable que fa hui"no?
Sambori,que la Deme t´ha pillat jajajajajaja

Anònim ha dit...

Picanya jo me la jue a que tu el disabte no ten vas pronte a casa
"ver para creer"

Anònim ha dit...

¿¿¿Estas diguent q la falla del Mercat no tenia un equip humil??? en aixo de que tenia clares aspiracions de arribar a la final,aixo es a lo q aspiren totes les falles,no soles la del Mercat.Jo vag jugar i hem considere ben humil.

Anònim ha dit...

Sambori que ets xica o xic?


http://informaticaparaburros.blogspot.com/

Xuso ha dit...

amic anònim, es que jo no estava però em van arribar a les orelles que un component del teu equip va dir i no eren massa afortunades, però tampoc hi ha que donar-li massa importància.

La humilitat no és nombra hi ha que demostrar-la, i no estic dient que no sigueu humils, sols em vingueren a les orelle un comentari d'una acció molt poc humil.

Anònim ha dit...

Que vol dir la paraula AGERMANATS?
algu empot dir la definició, per a l'amic anònim

Anònim ha dit...

Bon dia a tots!!! sandra com estás?
ja no et queda res, si necesiteu algo meu digueu. bessets.

Anònim ha dit...

Sandra hui no tenim curset.

Anònim ha dit...

Hey rojeta tu per aci, mira un poc nervioseta que hem tremola tot pero ho pasarem, ja se que no ni ha curset li ha dit jo a Joan que no el fera perque esta semana vaig lia.
Gracies

Anònim ha dit...

HOLA ROJETA¡¡¡ YA MAN DIT QUE ESQUEDÁ SUPER BE I SEU PASREN TOTS MOLT BE. ENHORABONA QUE YA ERES OFICIALMENT FM DE LA RONDA.

YE PETXIS QUE ESPOSEU A XARRAR PER LA VESPRA I YO NO ESTIC CONECTÁ¡¡
DEME EL CULE NO TENIA GANES DE ANAR I PER AIXO NO AGUAITÍ. YA ESTAS APUNT? NATALIA COM VA ALEX?

YE SABEU QUE ESTIC PENSANT PICANYA QUE ESTE DISABTE TAMBE PODRIEM REPETIR EN LO DEL ALMORSAR EN EL REDO. SERIA YA UN DISABTE COMPLET. FEM COMBOI? LA PILI SEGUR QUE TAMBÉ VE¡

Anònim ha dit...

ye de eso nada¡¡¡ que jo tinc que currar¡¡¡
Ara en serio en mi no conteu, apart que tinc que currar, vullc estar be per a la nit, hi ha que pelucarse i tot això...
Colli Carmen lo teu es fer comboi¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

YE QUE ERA BROMA, PERO COM DIGUEU QUE SEMPRE ESTEM APUNT.......ERA PER A SENTIRVOS UN RATO.

Anònim ha dit...

Que pasa xicones? Carmi a Alex ja la tinc super be,esta tot el mati jugant.
Que pasa cunya?tu por estos barrios"
Com van els nervis Sandra?

SAN CASALLA ha dit...

NOE LA PELUQUERA? QUE GANES DE VORET PER ASI¡¡¡ QUE DIU EL BOLA? POBRET EL FARÁS EN ELL¡¡

NATA YA ESTÁS APREPARÁ PER A LA BODA DEL DIVENDRES? COLLI TE SE CASA LA BEA¡¡

Anònim ha dit...

Ah si,al divendres men vaig de bodorrio de la meua "BEA LA FEA" que ara es bea la guapa,pues si carmi anem:Alex,Amadeo,Khoto i Jo i anem a ficarmos pamela i mantilla.jajajaja

Anònim ha dit...

hola pexis! per fi he pogut comectar-me gracies a algun vei que te internet i no te contrasenya, lo mal es que si no està conectat jo no puc entrar.
Carmina yo si que me apunte a l'esmorzar, pero tambe vullc a anar a la pelu.
Sandra no estigues nerviosa que tot eixira a la perfecció.
Ah! natalia yo tambe tinc la invitació a la boda de bea, lo que no se que posar-me... m'alegre de que Alex estiga ja milloreta.

Anònim ha dit...

HOLA ALMU¡¡ QUE ERES UNA PIRATILLA DEL INTERNET? AVORE SI ES A XUSO A QUI LI AGAFES LA CONECCIÓ?JAJAJAJA

ALMU SI VOLS EL ALMORSAR EL FEM EN EL CAMP I FEM UNA PISCINA, AIXINA LI PUC TIRAR UNA MANETA A MAMARE, ESQUE OSINOS NO PODRE, I EL ALMORSARET ES EL ARMORSARET¡ SOBRETOT QUE MEU DIGUEN A MI¡ A PICANAYA¡¡¡
BUENO ALMU YA PARLEM AL DIVENDRES SI NO TE TORNES A CONECTAR.
SEGUR QUE LA NERE TAMBE ESTÁ APUNT¡

Anònim ha dit...

Ie perres,jo també vullc picina a lo millor tambe vaig en la nana,te pareix be Carmi?
Carmi ahir vingue la xateta a vorem i em va preguntar per tu.
Bueno ja parlarem que tinc moltes ganes de parlar amb tu.

Anònim ha dit...

NATA YO AL DISABTE LI TINC QUE TIRAR UNA MANETA A MAMARE PERO SI VENIU YO ESTARÉ EN EL CAMP.
YA PUC PENDRE EL SOL? O ENCARA TENIM EFECTES DE LA FOTODEPILACIÓ?

Anònim ha dit...

Jo crec que ja pots,no crec que pase res,ja as nadat?no estas nervioseta del disabte?

Anònim ha dit...

Llamando a Deme,llamando a Deme!
Llamando a nerea,llamando a nerea!
que pasa loques,esteu mortes,jejeje

Anònim ha dit...

Ye que passa per ahí? mira que teniu poca faena¡¡¡¡
Ye Carmen jo també vullc pisinà, pero em pareix que ho tinc un poc vert, tinc que currar... pero dona igual agafare forçes per a la nit¡¡
Carmi com be diu la Flaki tenim moooollltes ganes de parlar en tu¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Ye que feu no a pogut entrar en tot el dia a tingut mogollo de faena que ya esteu preparas pal disabte,yo tampoc vag a la picina tinc peluqueria demati a latra semana si podiem fer lo de la picina que no tenim res.

Anònim ha dit...

llamando a Natalia, llamando a Natalia¡¡¡
segur que ja esta cara la Bea... ye tu per on pares? mira que eres t..........(ja ja ja)
Ye Carmen com es nota la jorna intensiva de algunes eh?

Anònim ha dit...

BON DIA A TOTS¡¡¡ PETXIS A QUE NO SABEU QUI VA VINDRE AHIR A VOREM? SIIII LA JULIANA¡¡¡¡¡ I MAYA¡¡¡¡¡¡
DEME ESTIC FENT JORNÁ INTENSIVA PERO ENCARA NO HE TENGUT UNA VESPRA PER A PASARMELA A LA BARTOLA¡
I EL DINAR D'AUTONOMES D'ESTIU? QUANT EL FEM? ANEM POSANT FETCHA QUE ENTRE BODES I DINARETS NO SE SI DONARÉ PER A TOT.
PICANYA A LA SEMANA QUE BE NO POT SER PISCINÁ, PERQUE TINC BODA I FESTA REEIFF DE MUSIQUETA DE LA MEUA I PER AL ATRE YA TINC DESPEDIDA, BODA....AIXINA DOS SEGUITS¡¡¡

Anònim ha dit...

ye Carmina com es queda ahir, be o mal? es raro que la Natalia no em cridara per a ficarme al dia, mes tard li cridare jo per telefono i que m´heu conte¡¡¡
Tia jo que volia fer picinà tambe a l´altre dissabte...

Anònim ha dit...

ES QUEDÁ BE. YO APLEGUI EN UN DOLOR DE CAP A CASA I UNA ATARANTAMENTA ANORMAL. CLAR VOLIEN PARLAR TOTES AL HORA I LO QUE PASA.... PERO S'ARREGLAT TOT.

SAN CASALLA ha dit...

ye ties que fort ahir en el internado¡¡ pero me dona una malixia en la forma que sacava sempre... sempre te d'eixen en la mal en la boca. ara rresulta que el hector de xicotet era uerfano? no si no dic yo......
a les seguidores de sin tetas no hay paraiso al dimaig fan en antena tres la pel.licula que va fer el duke en antena 3.

Anònim ha dit...

Que pasa petxis?Deme no et vaig tocar perque me vaig ficar un poc mala,ja te contare.
Carmineitor que pasa?