http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 10 de juny del 2008

Açò no es un article.

Ja que poc tinc que dir, l'article sobre aquest grandiós cap de setmana (almenys per a mi) ja el faré quan m'envien les fotos que férem i així pugeu veure on estigué Cervantes. De moment sols vols deixe un link d'un vídeo del You Tube (no el fique per que no te res que veure amb la falla, este vídeo en concret) per a que vos feu una idea. El que em trobe te premi, i si que estic en eixe vídeo. Mareja un poc però de moment és l'únic en el que m'he vist.

http://www.youtube.com/watch?v=pNouHyec-Bw

******************************
I tornant a temes de falles recordar-vos a tots que el dissabte so les 12 hores de futbet de la Junta Local Fallera, es jugaran en el pavelló Cobert (encara que ploga). La nostra falla te els següents horaris.

8:00 -> Che Collons - Plaça Cervantes
11:20 -> Plaça Cervantes - Verge de Sales
14:25 -> Plaça Cervantes - Sol i Tarongers

Així que ala xiquets, fique-vos les botes i donar la vida per la falla, a vore si passem de quarts. I tots aquells que no juguem podem anar a animar, que dic podem, deguem anar a animar als que estan suant la samarreta.

14 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

IE Spieelber,si que estabes propet del cantant,i li tocares la ma i tot,aixo si que te merit,pareixia que estaben tots com una p.....cabra jajaja

SPIELBERG ha dit...

La ma? Si em va caure al damunt... No se si com una p..cabra com dius tu, però d'allò més contents segur que si. Ja ficaré les fotos quan les tinga.

SAN CASALLA ha dit...

ye Picanya podriem aguaitar al disabte despues de la sorpresa al poli a animar a la falla.
colli spielberg estic encara pegant voltes¡¡ que barbaritat¡¡¡
Natalia com quedem pa lo de la xoca? ara te toque¡

Anònim ha dit...

ok carmi si vols anem y aguaitem carmi a la vespra te contare lo que me pasa air empegaren una pilota en els jardins asperant a sheila en tota la cara que la pili encara esta rigense ya teu contare a la vespra quant mos vegem a igual te toke antes de les 7 tin el movil prop xao

Anònim ha dit...

Spielberg el premi del que parles serà per a tu, perquè és un poc difícil vore-li la cara a ningú en el video, per cert de qui era el concert? Estabes super prop.

SPIELBERG ha dit...

No se'm veu la cara però jo em reconec per altra part del meu cos.

En el t´tol del vídeo diu quin grup es.

I més prop no podia estar tinguent en conter que comencí pel final.

Ja ho contaré quan tinga les fotos.

Agustí ha dit...

ye xuso jo aniré a xuar i el meu amic abel tamé el fallero de 49 que enguany va a les reunions i tot au blogfalleros

Xuso ha dit...

o.k. sugus!!! vine demà a la reunió i parlem!!!

SAN CASALLA ha dit...

xuso aixo que se veu per el forat, es lo que yo me imatgine?

Xuso ha dit...

culo o codo????

SAN CASALLA ha dit...

YO NO SE PERO LI SASOMA UN TATUAJE I TU EN EL COLSE NO PORTES NINGUN TATU.

Xuso ha dit...

jo no veig cap tatoo san casalla!!!!!!

Xuso ha dit...

San Casalla, he canviat la imatge`, per tal de no ferir "sensibilitats", a més a més... que no és el meu estil!!!, no??

SAN CASALLA ha dit...

NOOO, SIPER MI NO TEU LLEVES. EL CULET PER EL FORAET ET QUEDAVA MILLOR¡