http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 10 d’abril del 2008

Qui beu casalla?

Mentre acabe de preparar les fotos de falles (segons l'ordre cronològic toca la festa del diumenge) ací vos deixe una foto que m'envià Amadeo, em demanà que li tapés la cara per a veure si endevinàveu qui estava bevent de la botella. Vos ficaré la solució a la nit.


Endivina, endivinalla, qui s'ampina la botella de casalla????

A que era fàcil, molts heu endevinat, era Luís el Cartero. Fep, no era Sambori. Ací vos fique la foto original. Demà mes fotos...




32 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Xe, Amadeo pareix que siga en un bus, es el de vinarós??? si és així deu ser o Pep Nadal, o Luis el cartero.

Anònim ha dit...

que es dalt del autobus segur, i eixa mà tant grosa pareix de Luis.
"me mojo por luis"

Anònim ha dit...

pero esque li veig el braç masa xicotet per a ser de luis¡¡¡..... bueno va si que el coll el du com ell du les camises pasaes.

Xuso ha dit...

qui serà, qui serà...

no recorde qui era, lo que si que recorde (jo estava davant, és que no va ser un trago i prou, en foren més i llarguets, llarguets!!!!!

Amic fep ha dit...

Jo aposte per Sambori...

Bon dia a totes i tots!!!!

Per cert amic Xuso, a mi me fiquen pel carrer eixos cartells i no eisc de casa... jajajajajajaja

Anònim ha dit...

SPIELBERG PODRIES DECORAR LA WEB EN FOTOS DIVERTIDES DE XUSO I LA SOLDADO YA QUE ES LA SEUA DESPEDIDA I TU AIXÒ TE SE DONA BE, I DE PASO EN DIVERTIM UN RRATO¡¡¡
EJEMPLO: EL CARTEL DE LA CAPERUCITA ROJA, SALES QUE SIGUA EL LOBO I XUSO LA CAPERUSITA¡¡JAJAJA
PODEU APORTAR IDEES¡¡ AVORE QUIN FEM¡¡¡¡

Anònim ha dit...

jo crec que es Vicente Manuel Delgado i Torres alias el Xurro, pero pot ser que estiga confundida, no em sona que duguera camisa amb polo gris, pero se que la casalla tambe se la feia xas, igual que les Petxis.Crec que Vicent portava una sudadera, Carmina crec que no va massa mal encamina, potser que siga Abdon o Enrique o Luis, no se nose, continuare pensant i deliverant, clar esta que es el viatge a Vinaros

Anònim ha dit...

retire el que he dit, i ara si que estic segura jo aposte que el que s´empina la botella de Casalla segur pero segur el Luis el Cartero¡

Xuso ha dit...

lo que encara no entenc es com la pobra mª sales va a casar-se amb un tio amb semejante careto!!! jajajaja

però bueno, vosaltres no digueu res, eh!!!

sambori ha dit...

Jo opine igual que Carmineta,és Luis i a més molt bons els detalls que ens dones,ha de ser ell.

Amic Fep no sé que te fa pensar que puga ser jo,però els teus motius tindràs.

Xuso no he pogut passar a vore la pancarta,vius a les Malvines, no??
Estaria bé organitzar una excusió.

Anònim ha dit...

ale Xuso que ja no queda res, aprepareuse que vos anem a fer c..... damunt, si si sobretot a tu Saletes

Anònim ha dit...

Jo recorde que davant tenies a Vicent "el xurro" pero es que despues també cambiares de lloc aixi que no tinc clar,o vicent o el carter.

Anònim ha dit...

Ja o tinc clar es el carter,que recorde que duia una xaqueta gris es el carter segur.

Amic fep ha dit...

Es Sambori... tinc les meues raons...

Anònim ha dit...

Yo tambe dic que es luis el cartero, que guai mos seu pasarem en vinaros que guai

Anònim ha dit...

Es Luis xicones, estic segura.

Anònim ha dit...

SALES, SALES, SALES.... QUE NO DONES SENYALS DE VIDA? QUE TENS PORETA?.......VAS A CAGARTE DAMUNT¡¡¡ I TU XUSO A LO QUE SENC TAMBE.¡¡¡ JAJAJAJAJA
YO NO VAIG ANAR A VINAROS PERO PER LA FORMA QUE TE LA CAMISA PASA I LA MA QUE TE DIC QUE ES LUIS¡¡¡¡

Anònim ha dit...

ES PIO EL CUINER

Anònim ha dit...

Xé mira què sou bons !!.
Sense ganes m'heu fet riure!!.Jo també recorde la casalla i l'autobús de Vinaròs,però eixa roba i eixes mans no són de Luis.
Tindrà raó Gregori????.
Si és així Pio ,el cuiner, no estava en l'autobús de Vinarós.

Spielberg ,qui és?????.
Ara ja és de nit.Ja vas a dir-ho?.

Anònim ha dit...

Spielberg! Ja sé qui és!.
He mirat millor la roba i SI que té Luís eixa rebeca marró i anava vestit així en el viatge a Vinarós.
Com diuen tots jo també dic que és Luís.

Anònim ha dit...

si Amparo diu que Luis no es com a segón obsió,dic que es Abdom colomar,pero seguis diguent que es el carter.

Xuso ha dit...

Enhorabona al tots els que heu encertat, el premi (un paquet de servilletes), el podeu recollir en el carrefour de Madrid. Hui divendres abans de les 13 hores. Gràcies per participar...

Amic fep ha dit...

Be, crec que he acertat...

Spilberg, estic segur que he acertat el que bebia cassalla.

Anònim ha dit...

bon dia, xuso on puc informarme del tema de llogar el solet per a un cumple???

Xuso ha dit...

Amic fep, has encertat si pensem amb la teua teoria de l'identitat de Sambori, però jo no sé, no sé...

Amic anònim, pots enviar-me un mail a fpcervantes07@hotmail.com

gràcies

Anònim ha dit...

Vos ho vaig dir, recorde eixos tragos com si fos ahir, estos majors que ens furtaren la botella, després diuen......jejeje

Anònim ha dit...

Jo heu savia eixa xaqueta es inconfundible

Anònim ha dit...

ie xuso i spielber,que pasa amb vosaltres,perque no fiqueu a sales en el escut? volem riuremos un ratet.
ei colli quina putadeta tan fet xuso estas pa que te maten en telesueca jajajaja

Xuso ha dit...

si Natalia, els meus amics son la mar de graciosos... por tinc a demà

Lo de l'escut és que el spielberg no està este matí i jo no sé això com furula, si no cambiaria la foto, però no se!!!!

sambori ha dit...

Crec que l´amic Fep va mal encaminat en eixa teoria,pot ser alguna vegada ho raonem personalment i ja me contes els arguments per a tal deducció.

Per cert m´he enterat que tingueres un accident pel carrer just abans de falles,com estàs????

Xuso ha dit...

un accident?? et referixes a mi sambori?? no sé de que parles!!!

Xuso ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.