http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 1 d’abril del 2008

Anem ficant fotos

Ja comença l'espectacle i ja venen les rialles. Ja pugem les fotos, je je je. El divendres vos deia que anava a pujar les de la festa de disfresses però encara teníem unes quantes fotos del dia que féreu marató a les paelles (paelles + festa + sopar + festa + ....).

Les fotos son de Mariam, Cris i Gemma Juan, gràcies a les tres. En total n'he pujat 155, casi res. Per a la pròxima toca la festa de disfresses, ara si.

Ja he rebut algunes fotos meues del dia del congelador (prompte les ficaré) però jo vaig vore mes càmeres. O estan les de la Joventut?


FOTOS DE LES PAELLES
Les noves son d'aquesta fins el final.
Les 155 últimes.

************************************************************************

I com hui estic graciós ací teniu dos vídeos que ens va enviar Javi, de tres noves promeses de la cançó espanyola. Mireu si son bones que no els cal ni música. Fins demà.







***************************************************************

Per cert, a qui fiquem ara a l'escut?

14 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Menys mal que no volieu que ningú veguera els videos, jejejeje.
Que bones sou!!!!

Agustí ha dit...

a mi no me poseu que soc masa wapojijijijiji

Anònim ha dit...

QUE FORT CARLOS¡¡ AIXO NO VAL¡¡
QUEL PAREIX SI HEU VEU LA MEUA CARMEN?, QUE PENSARA DE S'HA MARE?
QUE BE MOS HEU PASAREN EIXE DIA¡¡ BUENO QUIN DIA NO?
DESDELUEGO¡¡¡ HUI EL PRIMER DIA DE TREVALL I QUE ME VEGA EIXE PANORAMA¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

A la teua filla no li calen vídeos per a que sàpiga qui es sa mare. Carmineta és inconfundible i inimitable.

Queixes dels videos a Javi, que ell era el càmera.

Veges tu en que acabà una partida de parxís. Je je je je

Anònim ha dit...

Que risa!!!!!!!!!
Ixe dia m´ho vaig pasar de lujo, a parir d´aquesta nit va ser un NON-STOP de 7 dies seguits on cada nit disfrutarem com si fos la ultima nit de casal, peró per a mi les millors nits foren les d´aquest dia q va ser la nit del 12 i la nit del 16, sense paraules, ESPECTACULARS!!!
Jajaja
Espere q les Falles del 2009 siguen tan bvones com les Falles del 2008.

LA NERE

El Fumat ha dit...

Si que komensàreu be les falles si... sou pok valentes!! No es tindrieu que morir mai cheee!!

Per cèrt, tenim el vidio del striptis dels camareros kasi kasi apunt, pero no sabem kom anviarlo, kuant ho averigüem vorem si el Spielberg mos el penja en la web o mos el censura...mmm

SPIELBERG ha dit...

Si teniu el vídeo de l'Striptease també tindreu fotos meues dins del congelador, no?

Jo estava dins a l'striptease i no hi havia res censurable.

Si no podeu, graveu-ho en un Cd i el divendres a la reunió me'ls doneu i ja els penjaré.

I no va només pel vídeo del fumat, tots aquells que tingau videos o fotos i no pogau enviar-les ens les podeu fer arribar qualsevol divendres a la reunió, ja siga a mi o a Xuso.

A tots aquells que ens heu enviat fotos i encara no les hem penjat (Ruth, Sandra, Nerea, Maria, Mariam, Jose, Amparo i Dolores), agrair-vos el fet i demanar-vos un poc de paciència, poc a poc aniran eixint totes. Gràcies

Anònim ha dit...

Maremeua que be meu vaig pasar eixe dia,"IMPRESIONANT".
Agarrarem un pedal, que en totes les falles no consegirem frenarlo.
jajajjajajajajjajajajjajajajajajaja
Nerea, Carmina i javi aspere que l´any que be, tornem a repetir una nit com aquesta i a poder ser superarla val?
ah!!!!!!!!!!!!fumat tu tampoc el tindries que morir mai "REBONICO"
Que guay el xuso i sales ja es casen, ala semana que be ens senanem de despedida yujuyujuyuju
que el ritmo no pare no pare no que el ritmo no deje de parar.

Anònim ha dit...

A fiqueu en el escut a MªSales per favor que com es la seua despedida li toca a ella,

sambori ha dit...

Sí Sales és candidata a l´escut però esta setmana en concret el diumenge dia 6 és l´aniversari d´una moolt fallera i festera:Eva més coneguda per tots com la Picanya així que jo la propose també per a l´escut.

I Fumat envia prompte eixe video que serà per a no predre-se´l!!!

Anònim ha dit...

Jo cada vegada crec més que sambori es la deme

Anònim ha dit...

Natalkia no crega que siga la Deme pq se s'avia el cumple de luis el cartero i com a que la deme no crega que sel sapia.
A tot aixó per on para la Deme?
Deme estás preparada per a la despedida del "2" de la Picanya i la Sevi?

Anònim ha dit...

ye Natalia tu que fumes? se t´en va la pinsa un poc¡ jo com vaig a ser Sambori, si jo fora Sambori...? estas poc xafà.Ja te val ja que estic 2 dies xita en el llit i ni mas cridat, ale ara ja no m´anjunte en tu¡¡¡
que arete eh Natalia, Nere i Carmen, jo casi vaig ser testic de l´espectacul d´estes tres junt al que feia de camera i DJ Javi i... menos mal que m´en vaig anar a dormir, pero perque currava al dia seguent, perque sino a mi no m´ho conten¡¡ este

Anònim ha dit...

pero com que estas mala Deme? no tenía ni idea,per que en lo de la revisió de la vista,la nana i tot el rotllo no e pogut tocarte,pero tu si que podries haverme tocat eh!
Que bé que mos seu pasarem en la fira el diumentge, encara estic partinme el cul de pensar,cuant el de la fira li deia a la picanya
"VAMOS LEVANTATE NEGRITA" jajajaja!!
i al disabte festeta de la bona
yujuyuju,.