http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 7 d’abril del 2008

CARLOS, JA ESTIC ACÍ

Hola a tots!
Perdoneu que em dirigisca a Carlos, però no sabeu les vegades que m'ha dit: "em deus un article", "em deus dos articles", "em deus tres articles". La veritat es que ja he perdut el compte.
Com sabeu, vaig prometre que totes les setmanes faria una crònica parlant de la reunió del divendres, i vaig començar prou bé. Però després va vindre el mes de març, i em va ser impossible, perquè la veritat a segut de "locos".

Bé, excuses a banda, ja esti ací, ara que la cosa està un poc més "tranquil.leta". I no es que no hi haja feina, perquè este any va a ser molt fort, i ja estem treballant tots els dies, però intentaré escriure alguna vegada (no se si podré totes les setmanes, ho intentaré), i anirem contant el que va passant.

Ja em fet dos reunions, i encara que no em pogut tancar l'exercici, perquè els comptes encara no estan a punt (ja no tardaran), han segut prou productives. Em contractat ja a l'orquestra i a la xaranga. Em parlat del monument faller i de la celebració del 50 aniversari. I tal vegada el més important, em parlat de les coses que han eixit bé i de les que han eixit mal. La reunió del divendres va estar molt bé (encara que varem acabar mal del cap). Tot el món va donar la seva opinió, i no patiu perquè vaig prendre nota de tot, i aquest any intentarem millorar tot el que vareu dir.

Bé, no vos canse més. Sols recordar-vos totes les coses per a les que em quedat per a esta setmana:

  • Avui a partir de les 19:00 h, al casal per anar preparant coses per al 50 aniversari. Animeu-se que hi ha molta feina que fer.
  • Tots els dies a les 20:00 h, al casal per anar a fer cartons. Per favor, col.laboració.
  • Demà dimarts dia 8 a les 20:45 h, anem a casa de Maria, per a donar les gràcies.

Com vegeu tenim l'agenda al complet, així que no falteu a res, que tot açò també es FER FALLA.

7 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

I jo m'alegre de que estigues.

Gràcies per l'explicació i fins... la setmana que ve?

Aquest any que ens ve serà moolt llarg i complicat i necessitem l'ajuda de tots. Contem amb vosaltres.

Anònim ha dit...

aÇò es una secretaria de cap a peus i lo demes son cuentos, ah Ivana, has vist a Kuman per ahí?

Anònim ha dit...

mira que vals ivana,eres la nostra mare superiora, no cambies mai te bolem molt

Agustí ha dit...

ahí estem colaborant en lo que faça falta seguiu ahí e
a un poc de propaganda si el dia 16 de maig no teniu res qe fer aneu als porxets (al costat del gambrinus)hi haurà una actuació de monologuistes suecans en els quals estaré jo i serà un ratet sobre 1 hora o això LHORA ESTÀ PER CONCRETAR SOBRE LES 10 O LES 11 DE LA NIT ADEUUUUU

Anònim ha dit...

Ivana mira k vals pa escriure escrits,eres la millor magra sentirte parlar te volem xao besets

SPIELBERG ha dit...

Sugus, si vols que algú vaja recordau la setmana anterior que la memoria ens falla molt.

Anònim ha dit...

esa cunya, com teu curres cunya m'agradat la cronica, cada dia millor ;)
sugus, pa cuant has dit que era aixo?

treball + vesprada = aburriment
aixina estic jo aburrit