http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 9 de gener del 2008

Els Play-backs a la tele

Ací vos deixe el panflet que han fet els companys de Tele Sueca, indicant quin dia eixirà cada falla.




9 comentaris (Afegix el teu):

DPeiro ha dit...

Molta sort a totes les comissions als playbacks!!

Anònim ha dit...

jo no puc vore res, punche sobre el link i no ix res

SPIELBERG ha dit...

Quin Link?

Anònim ha dit...

bueno link o com se diga lo que tu as ficat ahi, a mi m'apareix una x en rojet jo pulse sobre ella i la nova pagian que s'obri esta en blanc, igual es problema meu no heu se.

SPIELBERG ha dit...

Es problema teu. Jo he ficat una imatge escanetjada que si que puc vore i que supose que la gent també. Ho senc.

Anònim ha dit...

PUES JO TAMPOC HO PUC VORE¡¡¡¡

Xuso ha dit...

Dalt de l'article vos he ficat un link que va directe al Picasa, a vore si allí si que podeu vore la imatge. És raro perquè com diu Spielberg jo si que la veig perfectament, però per al qui no la veja, proveu a polsar en el link de dalt.

sambori ha dit...

Jo si que ho veig.
La nostra falla eixirà a la tele el dia 16 de gener que supose que és el que més vos interesa.
Dolores m´alegra vore´t de nou per ací després d´un temps de descans.
Ja sé que la teua filla Alba ho fa molt bé al play-back.
Tinc moltes ganes de poder vuere-ho al Lido,ja faré el possible per a no quedar-me sense entrada,je,je!!

Anònim ha dit...

Ara ja hue vist, com forme diu xuso.
Sambori entre tots els dies lo que pasa que ja feia temps que no escrivia, jo tambe tinc janes de que arribe eixe dia, i vore a grans i xicotetes alli dalt.