http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 18 de gener del 2008

El play-back major.

Al fi he aconseguit pujar el vídeo al You-Tube i que isca be. Com l'àudio se sentia tan malament (o directament no s'escoltava) l'he millorat un poc, a vore si així el podem disfrutar. A la imatge no puc fer-li res.

He anat aquest matí a Tele Sueca ja que ens han demanat el cd original per a poder adaptar-lo a les imatges i així quan el tornen a passar el diumenge que s'escolte be. Jo no ho he fet així ja que el so de la gravació se desfasa amb un segon sobre el que fiquí (?) i he preferit reparar-lo que ficar-me a fer ajustos mes precisos i complicats. No se si al final ells ho faran o no.

Disfruteu-lo xiquets i xiquetes que ara ja està, mireu el que heu aconseguit.

Com molt be diu Carlos, aquest matí m'han telefonat de SuecaTv, demanant-me que els fera arribar les cançons de la nostra mostra. Degut al problèma tècnic de sò que tinguéren el dimarts. Així, intentaran acoplar el sò a les imatges i emitir-los el diumenge amb qualitat.

Des d'ací vull agraïr a SuecaTv aquest interés en arreglar el problema tècnic i fer una emissió de qualitat. Faena porta reeditar tota la mostra!!!!

Gràcies en nom de la comissió.

Xuso


17 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Bon dia a tots!!Acabe de vore el playback en el youtube i ara entre i me'l vec penjat!!M'he adelantat!!jejeje.Donar-vos l'enhorabona perque el playback està espectacular!!!jo encara no l'havia vist!!!Enguany s'heu superat!!!Es nota les hores que heu treballat!!!Altra vegada ENHORABONA!!!
Carlos el so s'escolta prou bé, bona feina!!
Ens vegem esta nit en la reunió, ale vaig a continuar treballant!!

Anònim ha dit...

Enhorabona Carlos perque ara si que podem apreciar lo be que va eixir tot¡¡¡ cada vegada que el veig em senc mes orgullosa de tot el que em treballat... aÇò al final mereix la pena per tots els aspectes¡¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

L'enhorabona es per a vosaltres, per haver-ho fet tant be.

Anònim ha dit...

Spilberg ha millorat pro la veu,eres el millor!!
el dia dels play-backs t´ho currares de valent.
Molt bé la llum i so,sense tú no seria el mateix.
Gràcies!!!!

Anònim ha dit...

spilber cambia la foto del escut, fica al xurro!!!!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Perdon, estava liat amb el video del playback, ara ho faré.

Anònim ha dit...

Carlos, eres un mestre. Diferència de com es sent ara.
Per cert, lo de Vicent a l'escut, perquè?

SPIELBERG ha dit...

Gràcies per la part que em toca. El de l'escut ho va dir SAmbori fa dues setmanes, que era el seu aniversari, no?

I pel curro que s'ha pegat als Play-backs i que no s'ha vist, que coll...

Anònim ha dit...

SPILBERG ERES GENIAL ENHORABONA I MOLTES GRAÇIES PER TOT.

Anònim ha dit...

TOT GENIAL, ESTIC ALUCINADA, QUIN VESTUARI, QUINS MAQUILLATGES, QUINS ARTISTES....
ENHORABONA DE VERITAT!!!!
ROUS

sambori ha dit...

Carlos queda molt bé Vicent a l´escut!
i continuant d´aniversaris hui és el d´altre faller:Amadeo(el flac) així que pròxim candidat a l´escut,je,je!
Com va quedar ahir la festa eixa privada???
Pel que veig molt bé que hui encara esteu tots dormint!
o hi ha d´altres que hauran anat a dur els animalets a la processó de la Milagrosa!
i.........qui serà el següent en cumplir anys????
jo sa ho sé!

SPIELBERG ha dit...

Crec que abans de ficar a Amadeo hi havia algú altre pendent, ho recordes? Tindré que buscar-ho?

De la festa jo no se res. A mi no em van dir res. Supose que demà algú ens la contarà.

Anònim ha dit...

UABEU FET ESPECTACULAR ME A AGRADAT MOLT SOU UNES ARTISTES DE PRIMERA
ENORA BONA¡¡¡¡

de la cosina de natalia de alginet
un beset molt gran
SANDRA

Anònim ha dit...

Carlos,Xicon! tu vals molt!
Vaja quins arreglets més bons que fas!.

Jo crec que els play-backs ens han deixat a tots "molt bon gust de boca",tant els menuts com els majors.

M'alegre de que a l'escut estiga Vicent ,que enguany està treballant de calent!.

Però jo propose que a continuació es fique a Conxin ,per l'èxit aconseguit en el play-back infantil.

DPeiro ha dit...

Pareix ser que el video ja no està disponible, vos passa a algú més?

Salutacions.-

SPIELBERG ha dit...

No, el video va perfectament, no se que haja pogut passar.

rocio ha dit...

Xulisim el playback, Xuso eres un artista i totes les xicones i xicons ho han fet de luxe.
Molta sort¡¡¡¡