http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 18 de gener del 2008

Carta a les meues xiquetes i al meu xiquet

enviat per Conxa

Bo, xiquetes i xiquet, ja hem fet el playback, ja hem cantat i ballat per a tota Sueca, els nervis ja els hem passat, el treball de 4 mesos ha sigut gran i de vegades pesat, enguany hem treballat de valent, però ara ja està, el playback infantil s’ha quedat perfecte, si, per a mi és perfecte, perquè sou les millors artistes que conec, les més guapes, les més treballadores, les més divertides, de vegades les més mogudetes, les més carinyoses, les més simpàtiques, les més falleres, tot el que he dit també es per al meu xiquet; tots porteu la falla el cor, no ha importat que fera molt de fred al casal, que ploguera, o alguna que altra situació…, sempre hi heu estat, voluntarioses, preparades, disposades a ballar i a cantar, compaginant els deures de l’escola, els exàmens, les activitats extraescolars amb els dies d’assaig; heu sigut obedients, treballadores, sempre amb alegria i il·lusió, i per això heu aconseguit una altra vegada que el playback isquera genial, espectacular, de categoria, perquè ha eixit molt bé gràcies a la vostra il·lusió, al vostre treball, a les vostres ganes.

Des d’aquesta carta vull donar-vos les gràcies per ser tan meravelloses, tan treballadores, tan nervioses, tan alegres, tan carinyoses, perquè sense vosaltres no podríem fer el que fem, el playback infantil. També gràcies a les mares i als pares d’aquestes xiquetes i xiquet, per la seua col·laboració, per la seua confiança, per la seua paciència, per portar a les xiquetes i al xiquet, tots els dies a l’assaig encara que estigueren malaltets, amb febre, amb dolor de panxa, o dolor de genoll.

En aquest moment, jo em senc com tots vosaltres, contenta i orgullosa de les meues xiquetes i xiquet: ALBA, CLARA, SARA, ANA , ALBA, MARIA, VERO, ARANTXA, AINHOA, SHEILA, MARIA JESÚS, GEMA, MARIA, LAURA, PAULA, ANDREA, ALBA, ANDREA, ESTHER i per suposat: MOISES, a tots amb tot el meu carinyo sols em queda dir-vos: ¡GRÀCIES!, sou genials, les/el millors, i jo sempre vos portaré al meu cor.

CONXIN

Article enviat per Conxa Prima a Fpcervantes07@hotmail.com


11 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Bon dia
Quanta raò tens. Son les millors. T'en recordes del que em preguntaves el disabte per la vesprada al casal? Pues si. Ho fan perfecte.
Ah, falta una cosa. Son les més presumides! Si no, a vore qui està més d'una quiet mentres el maquillen! Sobretot Moises! Qué passada! Son increibles! Un beset per a totes i tots. I a les mamis.
Per cert, Conxin, ahir el trobarem a faltar.

Anònim ha dit...

Conxín, no és just, ja estic una altra vegada emocionada. Tens tota la raó, tan xicotetes i ja són unes artistases. Jo com a tia de dos de estes artistes, hem sen molt orgullosa de vore tot el que fan. De vore que duen la falla a la sang i disfruten desde el primer a l´últim moment.
Ahir la meua neboda Paula, hem va preguntar, Tia i ara ja no anirem al casal??? Imagineu-se, li ha pasat com a mi, vos tira de menys a totes.
Enhorabona Conxín, perquè tu fas possible que elles disfruten fent falla, i que vullguen anar al casal, perquè Conxín esta esperant-les. Quantes vegades he sentit: Acaba el deure!!!!, i fer-lo més ràpid que mai perquè Conxín les espera i no poden fer tard.
Enhorabona Conxín al menys a les meues nebodes te les has guanyat, i sobretot has conseguit que Paula ixca amb il.lusió de veritat al escenari. Gràcies i enhorabona.

sambori ha dit...

Conchin ja se te tirava a faltar per ací després d´un temps sense fer cap article ni comentari.
Poc de temps te quedaria disponible després del lio que tenies en tot açó del play-back.
Jo també vull felicitar-vos pel treball que heu fet en estos menudets que un any més ens han deleitat perquè vaja manera que tenen de cantar i ballar!

Anònim ha dit...

bueno com diu cris, estc emocionada un altra vegada. La veritat es quant les veus alli danlt, te sens tan satisfeta i te la mires i te cau la baba que tot el esforc que han fet te s'oblida.
Alba no para de vore el video, es mira i remira, al veritat que cuant comensareu a ensnyar, jo no me pensaba que alba acabaria fento tant be, i aixo tot es merit teu Conxin, aixi que la enhorabona es per a tu, bueno per a vosaltres, CONXIN I GLORIA.
Moltes gracies per estar sempre ahi.

Anònim ha dit...

Bueno pues per no ser menys ja m´heu fet emocionar a mi també¡¡¡ tenim un grup d´artistes a la falla que ja les voldrien en altres llocs, pero també he de dir, que el gran esforÇ jo pense que es per a tú Conchin, tu saps molt be que personalment t´aprecie moltissim, no son molts els anys que ens coneguem, i comenÇarem a tractar mes gracies a els playbacks de concurs, crec que eres excelent com a persona i com a fallera, ens aportes moltisim a la falla, així que enhorabona¡¡¡¡ si no que es ho pregunten a les seues xiquetes que estan en ella... que bueno, tu has conseguit traurel´s lo millor que tenen i que ni elles mateixes ho sabien, per això ha eixit tot com a eixit, i junt amb Gloria i Ana heu conseguit fer un playback que no es per a dir... pero eixe ja te un primer premi asegurat¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Conxin soc Maria Zamora acabe de llegir el teu article en el ordinador de la meua tia ( estic maleta) jo me ho he passat pipa amb tu i amb totes les meues companyeres espere que comptes amb mi per a l´any que ve encara que mamare no vuiga. !!! Gracies Conxin!!!

Anònim ha dit...

Conxin soc Rosa te done la enhorabona, jo he disfrutat molt i la meua filla Paula ni contarte perque jo crec que se sent un poquet artista i aixo ho has conseguit tu, gracies per tot i espere que seguixques ahi per a fermos disfrutar moltes vegades.

Anònim ha dit...

Ja veus si pesa Conxín, tinc a tota la meua família cara el ordi nador, i ara quan vinga Paula del cole, segur som una més, perquè li ho tindré que ensenyar a ella també.

Anònim ha dit...

Conxin soc Paula, jo tambe estic al ordinador de la meua tia vinc del cole i vull dirte alguna coseta, estaba nerviosa però no podia parar de riure i meu vaig pasar molt bé. Segur que repetiré.
Gracies i espere que arribe pronte el dinar del teu camp

Anònim ha dit...

soc Alba Salvador, jo estic maleta de angines, ja estaba el dia del play-backs pero disfruti tant ahi dalt, que nervios, hem tremolaben les cames, pero va ser un exit.
Gracies

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per tot aixó que em digueu, per a l'any venint jo conte amb totes, i ens ho passarem molt bé, perque el millor es disfrutar i passarse-ho "pipa" com diu Maria, que espere que ja estiga bona d'eixe refredat.
Per cert el dinar es el proper dissabte, el dia 26, aixi que xiquetes i xiquet, prepareu-vos que eixe es el vostre dinar, sense "mares ni pares".
Molts bessets per a totes, i una altra vegada GRÀCIES.