http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 13 de maig del 2010

Ara a Sevilla

Son fotos del Concurs per a Cervantes al mon, enviades per Nerea, feren el viatge en Setmana Santa però del 2009.

Sevilla està a 536.34Km de la Placeta. Enhorabona.




5 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Ala ganduls a la tapita. Que fartets tornarieu

deme ha dit...

tia Nere i el traje de Sevillana? et falta una foto ben compuesta, ja saps... com te mola a tu vamos... que no falte detall¡¡¡ pero molt guay, segur que ho pasareu de lujo¡¡¡¡

mamixula ha dit...

IeeeeeeeeeNere!!!!!!!!!!!!!que be que teu montes,gandula,que li digueres al camarero;tiene gambas,tiene chopitos,tiene jamon,jejeje,

La Nere ha dit...

Alli no em vaig fer fotos de sevillana perquè no vaig tindre temps però si en tinc perquè com tinc traje i ja m´he vestit varies vegadades de sevillana en tinc un fum.
La veritat es que deuriem de guanyar el concurs de Cervantes al món en la modalitat de Cervantes més espiritual perquè mira que veguè processons, mare de Deus, jesucristos!!!!!!! jajajjajaja

Cris ha dit...

Nere no te pega massa això de les processons cari, ja m´imagine a la Nere veguent les processons amb dos copixueles, jejeje