http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 26 de gener del 2010

Fotos del dia dels reis al cau

Son les que m'ha fet arribar Amparo. Si n'envieu més, mes en ficarem. En breu les dels play-backs.

Reis Mags al casal

7 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!

Veig que encara quedabem fotos,la veritat es que sempre t´alegra tornar a recordar lo be que ens seu pasarem,jejeje...
Hi ha algú per ahi????
Esteu de resaqueta??jeje.
Algu te fotos del faller d´honor???

Cris ha dit...

Hola Natalia, com va???? Tu ja estas recuperada o que??? Jo no era la resaqueta, és que no tinc temps ni per a respirar en la faena.

Les fotos dels reis molt xules, a vore si a partir de ara ho convertim en tradició i així els fallerets de la nostra falla que sempre tinguen eixa visita tan esperada en les festes de Nadal.

Cris ha dit...

Que pasa per açí, açò està mort. Xicones per on pareu?????

mamixula ha dit...

Hola Cris com va la marxa???

Tindrem que anar parlant per al sopar del divendres,no????
Esta vesprada no perque no puc quedar
pero si vols dema vaig a t´acasa un ratet....
Deme,Nerea,Sandraetc,etc,per haón pareu¿???

Cris ha dit...

Això per on pareu????
Les del play-back tindreu que ferse l´ànim de vindre a ajudarme sinvergüenses que m´ho estic papant jo i és per a totes.
Feu el favor de quedar per a un café i vindre a ma casa

Anònim ha dit...

per que es la reunio es el dijous?

SPIELBERG ha dit...

Jo no podré anar, pero podries anar tu i després em contes.