http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 20 de novembre del 2009

PRESENTACIÓ DES DE ETIÒPIA

per Ivana


Com tots sabeu, el dissabte es la presentació de les nostres falleres, i vullc aprofitar des de açí per desitjar que tots ho passem d’alló més bé, especialment a Carmina i Arantxa, i com no a Sandra i Ainhoa, que encara que siga un dia un poc trist, també té la seva part de bonic.


Però a més, i ja que el dissabte no estaran açí amb nosaltres vos vullc presentar als nous fallerets de la comissió. Ja vos deia l’altre dia que eren dos bombonets de xocolata, i ara després de vorels em reafirme. No em direu que no es per a menjarse-los, i no es amor de tía, que en tinc molt, es la pura realitat, si no ja m’ho direu.


En fi, que espere que el dissabte passem tots un bon dia, però jo ara vaig a fer la presentació dels meus nebodets:

XIQUETA BELEN TOMÁS LLEDÓ







XIQUET NOAH TOMÁS LLEDÓ



IMAGINEU-LOS VESTITS DE FALLERETS!!!!!!!!!!!!!!

11 comentaris (Afegix el teu):

sales ha dit...

Pero que cosa més bonica, enhorabona parella!!!
Esta mati llegint els dos articles m´he emocionat moltissim!!!
Belen i Noah son dos xiquets moooolt esperats, i a mi m´agradaria que quan es facen un poquet més majors, pogueren llegir ells mateixa la benvinguda que sa tia els ha preparat des d´aci, i vegeren com la gent de la falla - que tant vol als seus papis - esperem impacients poder abraçar-los!!!!

A Ivana dir-li que sens dubte serà la tia més caldosa que conec!!!!, se que estes dos setmanetes (bo, ara ja menys) sense la teua germana seràn un poquet duretes per a tu, però ahir et vaig vore molt contenta i no era per a menys, per fi tenia les fotos dels nebodets, em diu "vaig a vore si li les envie a Carlos" i hui a les 8:00 a.m tots ja els coneguem!!!

Cada vegada que pense en la cara de Jessi i Hector en eixa primera trobada...no se que m´entra!!
Açò és molt gran xiquets, tinc ganes de pegar-vos un bon abraç!!!

Sandra ha dit...

Mare meua que guapets que son, no puc imginar la cara dels seus papis jo crec que de felicitat ens quedem curts per a descriure-los, aço si que es una alegria i mes cuant hi ha tanta gent que estem esperant-los a tots, podriem el dia que bingen montar una gran autobusa i fer-los una benvinguda impresionant.

Iva na no se si estaras mes nerviosa per una cosa o per l´altra pero conegente el teu cap deu de ser una bomba de rellotgeria, anim que d´aci poc ja es tens aci i eixes caretes de felicitat les podras viure en presona.

Enhorabona famili.

Ah! Ja ens ageren pogut enviar tambe una foto els papis perque desitjabem vore als bombonets, pero la cara d´alegria dels papis crec que tambe l´esperem vore amb entusiasme.

PEPA-ANDRES-ANDREU ha dit...

ENHORABONA JESSI I HECTOR PERQUE HEU CONSEGUIT EL VOSTRE SOMNI!
I ENHORABONA PERQUE ADEMES SON PRECIOSSOS!
DE SEGUR QUE EN UN FUTUR SERAN DOS XIQUETS ESPECIALS....(QUE JA HO SON)..COM ELS SEUS PAPIS.
DES D'ACI MOLTS BESETS DE PART NOSTRA....I A DISFRUTAR D IXA TANT VOLGUDA PATERNITAT.
VOS ESPEREM FAMILIA!

deme ha dit...

Mare meua, que cosa mes bonica de xiquets¡¡¡
Ivana la veritat es que tenies molta rao, tens uns nebots molt reguapets¡¡¡ i es que jo crec que esta parella es mereixien tot el millor del mon, vosaltres que penseu?
Ara al veure les fotos encara tenm mes ganes d´apretarlos i recibirlos tal i com sols ells es poden mereixer.
Donaria el que fera falta per a vorelos la cara als seus papis, pero ja ens falta menys¡¡¡

rous ha dit...

Enhorabona!!! Quina felicitat, quina monaeta de xiquets, que ganes de vore'ls!!! Sincerament, aquestes coses son les que et fan adonar-te que a la vida quan es lluita per algo d'eixa manera que ho han fet ells, consegueixes la teua recompensa, s'ho mereixen!!! Son guapíssims i de segur que seran tots molt feliços, vos dessitge el millor!!! Una abraçada.

La Nere ha dit...

Que gracia perfavor!!!!!!!!
Son super guapets, Noah és guapíssim i Belen pareix super feliç, una canya de nana!!!!!!!!
Molts besets per als 4.

UN FALLERO MES ha dit...

LA VERITAT ES QUE M´ALEGRE DE LO MES, PER ELLS SOBRE TOT, I PER FI ACONSEGUEIXEN EL QUE VOLIEN. BE ENHORABONA I DIC QUE NO CAL QUE PAGUEU LA COTA COMPLETA JA QUE ESTEM A MITAT D´ANY SE PAGA LA MITAT I AU, QUE COLLONS ESTA LA PAGUE JO, JA PARLE JO EN QUI PORTE EL LLIBRE DE COTES. BE UN ABRAÇ DE TOT COR. (ESTES COSES ME FIQUEN UN POC SENTIMENTAL) JO CREC QUE ES LA CALOR.

Cris ha dit...

Són de anunci de Benetton, jejeje. Encara sen´s faran models i costarà anar a dur-los la maleta totes les ties.

Són preciosos, estan per a morirse, i ja he pogut vore la cara de Jess i Héctor en fotos i crec que no hi han paraules. Ivana penja la dels quatre, que están per a vore-los. Pareixen una portà del Hola.

Tinc unes ganes de vorel´s al quatre.

sales ha dit...

qué passa, esteu morts o que????
per cert, enhorabona a les 2 falleres majors que estaven wapissimes, a les 2 eixints que tb, als presentadors que ho van fer molt be i com no...a eixa mantenidora de l´acte que ens va contagiar la seua emoció sobretot al parlar de Carmina!!! (Nere, lo teu te molt de merit)
bo, ja anirem parlant de com queda la presentació i la festeta de després (colli jo em vaig posar malalteta...) un besot!!!

La Nere ha dit...

Gracies Sales!!! Que et va passar? La veritat és que et trobarem a faltar al ball i a la teua germana també. Espere que estigues milloreta.
Vaig a enviar algunes fotos de la presentació, del acte no en tinc sols en tinc algunes en el hall del Lido, peró del ball, de Francisco Jackson i del Keeper´s siiiiiiiii, jajajajajaja

almu ha dit...

Tens molta rao Ivana, estos xiquets son guapíssim.Les paraules quan ens els has descrit s'han quedat curtes.
Enhorabona als papis i a la resta de la familia!