http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 26 de novembre del 2009

DONAR GRACIES‏

per Rosendo

Primer que tot felicitar a les falleres Majors de la vostra falla, Carmina Cañavera i Arantxa LLopis, y com no als presidents Blay i pablo .

Peró la raó que envie este article no es altre el de donarvos les gracies a tota la falla en general per l'atencio i lo be que sau portat amb la meua filla Esther , portadora de la banda de Arantxa .Te t'han sols 6 anys i, el divendres cuant la vaig areplegar de l'assaig, em va dir: papi man tratat molt be, pero jo es e deixat molt clar de quina falla soc,jjajajaja.

I despues el disapte la nana va fer el pasacarrer en vosaltres i anava com una fallerereta més , ella anava super agust i les xiquetes i xiquets de la falla plaça cervantes la cridaven per el nom, per aixo, sense enrrollarme més done les gracies en General pero en especial a Gloria per confiar en la meua filla i en Ivana, Demelsa, Conchin, Ana, Gema la presentadora,son els noms que ma di la meua filla pero jo se que hi ha es gent que m'aprecia i de nit en el ball meu demostraren.

Amics fallers no canvieu i sapiau que teniu un amic per a lo que fasa falta.

Grasies per tot i ENHORABONA.

Article i foto enviat per Rosendo Ortells a fpcervates07@hotmail.com

4 comentaris (Afegix el teu):

LA TORA ha dit...

HOLA ROSENDO, SOC NOELIA,LA MAMÀ DE JOSEP... GRASIES A TÚ PER DEIXAR QUE LA TEUA FILLA COMPARTIRA AMB LA NOSTRA FALLA UN MOMENT TAN IMPORTAN I BONIC PER A LES NOSTRES F.M. I SOBRE TOT IMPORTANT PER A ARANTXA (QUE PAREIXIA UNA PRINSESA).

JO CREC QUE PER A LA TEUA XIQUETA HA SEGUT UNA GRAN EXPERIÈNCIA QUE MAI OBLIDARÀ, I SI NO JA EM CONTARÀS...LA VERITAT TENIU UN BOMBONET I UNA DONETA.
PER AIXÒ JO CREC QUE NO DEURIES DE DONARNOS LES GRACIES....GRACIES A VOSALTRES I PER SUPOS QUE EN VOSALTRES TENIM UNS GRANS AMICS.

UN BESSET DE LA NOSTRA PART.
JOSEP I NOELIA (LA TORA).

deme ha dit...

Bueno Rosendo, no cal que et diga que tens una filla FALLERA DE CAP A PEUS¡¡¡ no es d´extranyar, perque coneguent als seus pares no podia ser d´altra manera.
Sempre havia sentit parlar molt be d´ella a Gloria, he pogut comprobar als playbacks de la teua falla lo artista que es, pero el disabte em vaig adonar que sobretot es FALLERA i ademes... de les bones¡¡¡ sabem que a la seua falla es sent com a casa, i nosaltres voliem això, que no extranyara ningú, que tant al pasacarrer com a l´escenari es sentira com una fallereta mes, i crec que ho conseguirem.
Donarvos les gracies a vosaltres per les ganes que heu posat en tot, crec que el meu nebot no haguera pogut estar millor acompanyat i esperem vorevos pel nostre cau, ja sabeu que les portes les teniu sempre obertes.

ROSENDO ha dit...

La veriat esque estaguerem molt agust,Ara vs espere atots enel meu asal el dia 16 de gener en la presentacio de la meua falla.Com b diu noelia ,si que sera una bonica esperincia pa una fallera ia vos contare una anecfota graciosa de la meu filla que va iure dalt de l'esenari,jajjaja

deme ha dit...

Rosendo jo crec que se al que et referixes.
Em vaig adonar que quant estaven cridant a les falles convidades i li toca el torn a la teua, la teua xiqueta anava gesticulant amb la boca, pero sense parlar, el nom dels preidents i les falleres matjors, quant la vaig vore em va fer moltissima gracia.
De totamanera siga el que siga m´ho crec, perque vamos... es fallera de cap a peus¡¡¡