http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 16 de setembre del 2009

Sueca ja te Fallera Major 2010

Dema vull ficar una crònica d'Agermanats 2009 però sols tinc fotos de Sandra, a veure a que espereu per a enviar-ne.

Ahir per la vesprada, al saló d'actes de 'aNjuntament va tindre lloc l'acte de Proclamació de la Fallera Major de Sueca (i festera) per a l'any 2010, així com la seua cort d'Honor. L'elegida va ser la senyoreta Gema Bermejo i Falcó.

Es membre de la Falla Via del Materal i va ser presentada pal càrrec per l'associació Amics del Coet. Des de que la mateixa persona porta els dos càrrecs (i fins els dia que el de festera s'abolisca i quede sols el de Fallera Major del Sueca, per a tot. Com en València. Algun dia.) pot ser presentada per qualsevol asociació local, sempre i quan siga fallera d'alguna comisió de Sueca el Perelló i el Mareny.


En un sencill acte, fet conjuntament pel Secretari i la Vice-secretaria de la Junta, cosa que li donà més dinamisme i rapidesa, van ser presentades totes les noves xiques i se les va imposar la banda que les declara representants de les festes de Sueca per al 2010. Així ja no cal ficar-los la banda de Festera i Cort d'Honor a la propera presentació de la Fallera Major de Sueca.

I arribat aquest punt sempre dic el mateix, que a veure quin any veig allí a xiques de la meua falla representant a les falles de Sueca... però l'espera va acabant-se, l'any que ve, l'any que ve.... I ara no em digueu que no.

13 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Enhorabona a la FM i la seua cort, encara que no conec a ninguna.

SPIELBERG ha dit...

L'any que ve les coneixeràs, l'any que ve...

mamixula ha dit...

Que qui son al l´any que ve??? jo estic desinforma.....

VANE ha dit...

Jo crec que se qui seran a lo millor clar, ja teu dire natalia.

SPIELBERG ha dit...

Desinformà? El que estàs es curta de memòria je je.

Fa un any (a este mateix article però el de l'any passat) Carmineta va dir que ella voldria ser Fallera major de Sueca, i a continuacuó Deme, la Sevi, Nerea i alguna altra van dir que serien de la Cort. Ja no ho recordeu.

Carmina encara te les ganes, i vosaltres.

Podeu veure l'article a l'històric o copiant aquest link i pegant-lo a la barra de direccions.

http://fpcervantes.blogspot.com/2008/09/sueca-ja-t-fallera-major-2009.html

deme ha dit...

Pues ... a mi sols em faltaba ser ara de la cort d la FM deSueca ¡¡¡
Se que en el seu dia si que ho vaig dir, pero per lo menos jo ho dia de broma.

Donar l´enhorabona a le FM i la seua cort i que ho pasen lo millor posible.

SPIELBERG ha dit...

Ja aneu tirant-se enrerre... al final encara em tocará ser a mi.

La Nere ha dit...

Jajajaja Jo si que m´enrecorde!!!!!
I continue pensat el mateix peró amb les mateixes condicions, que tenim que ser totes nosaltres!!!!

També voldria donar la enhorabona a Gema Bermejo que se que li feia moltissíma il.lusio ser fallera major de Sueca i com no donar també la enhorabona a la seu cort d´honor.

mamixula ha dit...

Ie que jo també vaig dir que seria de la cort, el que pasa que em pensava que anava de conya,aixo va enserio???

Cris ha dit...

A mi no me feu ninguna gràcia, perquè encara que ho diguereu en el seu dia, a l´any que ve vos vull en la falla en tot moment, així que Sueca que espere un altre any per a que siguen de la nostra falla les seues representants.

SAN CASALLA ha dit...

ENHORABONA A LA FM DE SUECA¡¡¡¡

LO DIT ESTA DIT¡¡¡ JO MAPUNTE SI ALGUNA S'HA PUNTA, PERO JO ASOLES COM A QUE ........ NO. NERE TU QUE DIUS? JAJAJAJA

CRIS PENSA QUE AL ANY QUE BE EL TRATGE ENCARA EL TINDRE NOU, PERO D'ASI DOS ANYS NO SE NI SIME VINDRA BO. I ESPERA QUE LA COSA NO ESTA CLARA.

Cris ha dit...

Carmina cari, la que ha segut aquest any fa ja dos anys que a ser FM de la seua falla, això no te res a vore, però bueno això va a gust de cada una, persupost.

SPIELBERG ha dit...

Tu també vas tirant-te enrrere Carmi, malo....