http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 22 de setembre del 2009

Agermanats 2009, la festa.

Una setmana després, una vegada ben recuperats i tornats a la feina es moment de recordar tot el que donà de si eixos dos grans dies que foren: Agermanats 2009.

Abans que res recalcar que sols tinc fotos de Sandra i de ningú més, ja vos val a veure que espereu per a enviar-ne alguna. Jo aquest any no portava la càmera així que meues no hi han. I segons m'han dit les de Sandra ja estan en el Facebook així que ja poc interès tenen. Peró be.

Primer que res agrair-vos a tots els que vareu vindre a la festa (i als que col·laborareu i no poguéreu vindre) pel suport que ens doneu any rere any i feu possible que aquesta festa ixca endavant.

I després ja poc que contar ja que vosaltres fóreu la festa i per vosaltres fou la festa.

Si al llarg del dia tinc un ratet intente contar un poc el meu punt de vista. Això si, vaig dir que ho faria i ho faig. Donar la meua mes sincera enhorabona a Monica i a Carlos, dos fallers nous de la nostra comissió que vingueren a tot i es quederen fins el final d'Agermants 2009, fins el final de la Discomòbil.

Gràcies a tots i ens veiem en Agermanats 2010...





5 comentaris (Afegix el teu):

La Nere ha dit...

Que risa cada vegada que pense en la foto que ens ferem en Baldo i Pepi!!!! jajajajaja.
Monica i Carlos, espere que sempre siga així i que sigau els ultims en abandonar el barco en falles!!!!!

Sandra ha dit...

Colli Carlos que aspret estas no!!
Ja estan en el facebook, pues tots no tenen facebood i encara gracies que ferem fotos, la veritat que llebes les ganes a un de enviarte res.

mamixula ha dit...

Ties que fuerte!!!!pareix una raquitica fent el pino puente,jejeje
Sandra les fotos estan super guays...

almu ha dit...

Sandra totes les fotos estan molt xules!! tens que ensenyar-me a posar-les en la web.
la veritat es que ens ho pasarem super be.

SPIELBERG ha dit...

Almu, el que les fica ací soc jo. La gent les envia al correu del bloc (fpcervantes07@hotmail.com) i jo les arregle un poc i les fique en el picassa.

A ficar-les en el facebook que t'ho explique Sandra que jo d'això no en tinc.