http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 23 de setembre del 2009

Hui fa un any....

... i plou.


5 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!

Que si recordem??
En m´acasa encara hi han secueles,tinc portes unflades per el aigua,goteres en el terrat,i per no dir com tinc les parets,totes les de la planta de baix,per a pintar...
Encara recorde l´aigua entrant per la porta cap a dins fins el ultim racó de la casa,"aigua pel genoll".
I per no dir la miseria que l´estat va pagar,en fi,esperem que no torne a pasar...

Cris ha dit...

Jo gracies a algo, vixc en el 3º pis i desde ma casa sols es veia pasar la gent aigüa a la cintura. Però esperem que no torne a pasar, encara que fa un ratet tenia a Canal 9 enfront de la oficina i s´habia fet una cortina d´aigüa, serà una broma del clima per a que tots ho recordarem.

SAN CASALLA ha dit...

MARE MEUA¡¡¡¡ EIXE DIA ESTAVA LA PIKI EN MACASA I ESTAVEM BURLANT-NOS DE TOT EL MEU BEINAT QUE NO PARAVA DE TRAURE AIGUA DELS BUNGALOWS, PERO A COLLONS¡¡¡¡ QUAN NO QUEDAVA AIGUA PER EL CARRER COMENSA A EIXIR-ME A MI ENTRE LES JUNTES DEL PISO. A LES 12 DE LA NIT ENCARA ESTAVA TRAGENT-NE. SOCORROOOO¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ GRASIETES A NOE I AL BOLA QUE VINGUEREN A MACASA PER A LO QUE FERA FALTA I EN AGUANTARME A LA CARMEN JA FEREN PROU.

XICONEEEEESSSSSSS¡¡¡¡¡ VINGA VA QUE YA COMENSEM EN LES XARRAETES¡¡¡ AL DIVENDRES APARTIR DE LES 8 EN EL NIU, COMO LOS VIEJOS TIEMPOS¡¡¡¡¡

HI HA REUNIO?????

almu ha dit...

Si hi ha reunio jo tambe baix que tinc diners dels cartons.
Ja quedarem per al divendres.

LA TORA ha dit...

CARMINETA, TU NO POTS ANAR A LA REUNIO....ANEM A VOREMOS EN CASA DE MATIA MANOLITA DESPRES DE SOPAR I LI COLGAREM LA PANCARTA A LA VANE. SI T'ABELLEIX VINDRE ALLI ESTAREM ESTA NIT, DESPRÉS ENS FAREM UN XAMPANYET.

LA TORA.