http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 19 de juny del 2009

Com funciona el Bloc

Com sabeu porte un temps encarregant-me del bloc, cosa que encara que no parega requereix una dedicació diaria i un temps que moltes vegades no tinc.


Si s'heu fixat, tots els díes des de falles cap ací s'ha publicat alguna cosa (excepte díes concrets) que tenia de temps enrerre, que vosaltres m'enviaveu o que succedien dia a dia. Totes les entrades tenen la mateixa hora, les 8:08 del matí, i com es lògic no estan fets a eixa hora.



Durant la setmana em passe tot el dia fora de casa, i moltes vegades sense accés al bloc ja que on treballe tinc a gent al meu costat i no seria plan que em ficara a escriure articles. I quan torne a casa poques ganes hi han de ficar-me a pensar fer l'article del dia després, això si tinc temps i no tinc altes coses que fer.



Fins ara, la majoria dels articles me'ls preparava el cap de setmana (quan no treballava). Escrivia part del text, arreglava i penjava les fotos, o editava i pujava els vídeos. Ho deixava mitjanament a punt per a que dia a dia amb sols uns pocs minuts poguera publicar l'article del dia després.


Sempre hi ha alguna cosa excepcional que apareixia de repent i feia que eixa nit em gitara més tard.



Però com vos vaig dir fa uns dies, tot el que tenia de falles se m'ha acabat, ara ja anem al dia a dia. Ara ja no puc preparar res els cap de setmana ja que no dispose de cap material per a preparar. Ara toca viure el moment.


I per això s'haureu fixat de que ja no fique articles tots els dies, i a mesura que avançarà l'estiu (a excepció de la proclamació i poc més) la fluidessa serà menor, sempre esperant i confiant que quan tornem de vacances tornen a hi haure temes dels que parlar.



Per això ara vos demane més que mai un poc de comprensió i de col·laboració. Escriviu articles, envieu fotos o vídeos, el que vullgau, així ho ficarem i farem que açò no decaiga en estos mesos veniders que ens hauguren llargs i calurosos dies.



Gràcies per estar ahi.

16 comentaris (Afegix el teu):

La Nere ha dit...

Despres de l´estiu quan la web esta altra vegada al seu maxim esplendor volia enviar un article del viatge que vaig fer a Pasqüa i aixina concursar al Cervantes al món peró bueno intentare en els pròxims dies redactar l´article i penjar les fotos vale???? Adeuuuuuu

Agustí ha dit...

tranquil carlos ja fas prou fent que aquest portal web, siga mes que una pagina mes, ja que ara eres lunic que lactualisa i pense qe no se te pot recriminar res

SPIELBERG ha dit...

Es el que deuries de fer Nere, enviar-ho quan pugues i no deixar-ho per a saber quan, que després s'oblida.

Jo tenia que ficar el meu viatge de Pasqua però no se que he fet de les fotos.

Gràcies Agus.

san casalla ha dit...

hola, hola¡¡¡¡ bon dia¡¡¡¡
Dorita com va la vida sense fums? vinga va que tui pots, el fum no te que ser mes que tu.
Nere com es queda el disabte? botares la foguera?
Natalia anem a patinar??, la sevi ya te patins????

ostras que jo encara nohe enviat el de pasqua, si, si el de la warner de les meues xiquetes. i el del basket.... mare meua s'ha montona la faena.

nere avore quan vens a per les fotos del basket que en el vista no se grabar.

La Nere ha dit...

Carmina esta vespra te toque i passe a per les fotos del basket val?

mamixula ha dit...

Hola guapissimes!!com esteu????
Jo per mi val,pero la sevi encara no te patins,m´ha dit que volia anar hui a comprarselos si Gabi podia..
Raquel dema també vol vindre,igual li dic a Amadeo que me duga al camp i se quede alli un ratet en el cule,i mentres patinem tu i jo val???

mamixula ha dit...

Deme per haón pares??

deme ha dit...

hola a tots¡¡¡
Flaki estic currant, per no variar¡¡
I vosaltres ja veig lo be que esteu, quedant per a patinar, que si refrescarse a la picina de la Carmi... que ganes tinc de unes vacançes, pero be no hi ha que queixarse, i que no ens falte la feina¡¡¡

Cris ha dit...

Hola hola, que feu???

Mamixula, fes el favor de anar en cuidao, que ahir vos vaig vore per les rotondes, esteu loques, vosaltres sabeu els coxes que pasen per ahí a eixes hores, aneu en molt de cuidao ahí qe pasen molt forts.

La resta, com esteu???? Imagine que pasant caloreta com tots els que currem.

mamixula ha dit...

Hola Cris quant de temps!!!

Ahir anavem a casa Carmineta i eixe troset el tenim que crusar,pero tranquila que anem molt aspaiet.
Te fas el animo i vens un dia amb nosaltres,o encara no pots??
Ahir ferem mogolló de tros,anarem de m´ha casa a casa Carmineta,de casa Carmina al estadio,li pegarem la volta sansera i tornarem a casa de carmina,despues la sevi i jo tornarem a casa,ara me la vaig pegar dos vegades,perque els meus patins van com l´ostia,jejeje

Cris ha dit...

Xi mira, que guai, algun dia aniré, ara quan faja jornada intensiva.
Ahir mira si et vaig vore concentra que no hem vaig atrevir a pitarte, hagueres pegat un bot, jejeje. Vaig pasar apegaeta a tu.

Agustí ha dit...

per cert carlos saps l'horari complet del campionat de futbet del disapte??per els jugadors no et preocupes qe ja estan seleccionats

deme ha dit...

ye que pasa amb las Nancis patinadoras? has vist Cris estes dos d´açí quatre dies estan fetes unes profesionals¡¡¡
Com es nota que ja hi ha molta de la genta la platja, açí apenes ja ni parlem

Cris ha dit...

Deme, lo de Nancis patinadoras, m´ha recordat a Jessi, que ella m´ho dia a mi quan començaba a anar, jejejeje. Hagueres vist la cara de situació de Natalia, hem va entrar una risa.

mamixula ha dit...

Que capulla eres Cris,pues si m´hagueres vist la cara quant me vaig pegar l´ostia,te mors de la risa,la sevi va estar un hora riguent-se,jejejeje...

Cris ha dit...

tinc que anar un dia, només per vore-vos