http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 24 de juny del 2009

12 Hores de Futbet

Al dissabte juguem les 12 hores de futbet que organiotza la Junta Local fallera al Pavelló Cobert, estos son els horaris.

  1. 8:25 Contra Verge de Sales
  2. 11:45 Contra El Mercat
  3. 15:05 Contra Xuquer
Jo aniré a donar-los ànims als xicons que van a jugar, i tu?

16 comentaris (Afegix el teu):

jorge ha dit...

com que a donar anims? aniras en pompons i minifalda?

SPIELBERG ha dit...

No seria la primera vegada, no.

Agustí ha dit...

enguany este equipo promete,per lo menos promete anar dalmorsar després del primer partit

mamixula ha dit...

Hola bon dia!!!
Nere per haón pares??encara no penjeu les fotos del basquet??

SPIELBERG ha dit...

No puc penjar res que em donen o m'envien.

jorge ha dit...

problemes Spielberg?

SPIELBERG ha dit...

No entenc Jorge el que vols dir. De moment no hi ha cap (fora dels habituals)

jorge ha dit...

ho dir per "No puc penjar res que em donen o m'envien."

SPIELBERG ha dit...

Em referia a les fotos del basquet, si no me les envien o me les fan arribar en un cd no les puc penjar per que no les tinc.

Sols era això.

Cris ha dit...

Jejeje, evident.

mamixula ha dit...

Spielberg me referia a Nerea,que jo se que les te ella...
Ja no hi han més reunións???es per pagarte els tiquets de la sevi,Nerea i meus.

La Nere ha dit...

Spielberg, no t´enviat les fotos perque encara no les tinc Carmina m´ha dit que al dilluns me les donara.

SPIELBERG ha dit...

Nere, si Carmina el passa les fotos en un Cd, me'l podries fer arribar directament i així ficaria les fotos directament.

I sinò les envieu per correu i les fique com sempre.

Natalia, fins el 17 de Juny no hi han mes reunions (i el més probable es que no puga anar). Abans està el nomenament però jo tinc boda eixe dia i tampoc podré anar.

O ja quedem un dia i m'ho pagueu o quedem a la propera reunió d'Agost.

mamixula ha dit...

Val spielberg,sinos un dia que no tinga massa feina pase per t´acasa,val??

SAN CASALLA ha dit...

LA QUESTIO ES QUE ARA TINC EN EL PORTATIL EL VISTA I NO SE COM COLLONS GRABARLES¡¡¡¡
LA NERE MA DIT QUE AL DILLUNS VINDRA AL CAMP I HEU VORA.
PERFAVOR ALGU ME POT ESPLICAR COM ES GRAVA EN EL VISTA? SOCORROOOOOOOOOOO¡¡¡¡¡¡¡
SPIELBERG SEGUR QUE TU SAPS.

SPIELBERG ha dit...

Si no tens un programa de gravació que ho faça (nero, In Cd, etc..) deuries d'anar a la carpeta de on tingues les fotos, seleccionar-les i supose que en la columna de l'esquerre et diria la possibilitat d egrabar en un cd.

No ho recorde, jo no el tinc ficat, a tu qui et mana ficar-te això?