http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 27 d’agost del 2008

NOVA PUBLICACIÓ A SUECA...

Este cap de setmana podreu trobar als quioscs un nou periòdic d’informació local. S’anomena SUHECA.com i pretén omplir el buit actual a Sueca pel que fa a publicacions periòdiques escrites en valencià.

SUHECA.com tindrà una periodicitat mensual i costarà 1’20 euros. Al seu interior, a més, incorporarà FALLES TOT L’ANY, 12 pàgines amb informació fallera.

En el número 0 de SUHECA.com es presta especial atenció a les Festes de Sueca i a la Mostra Internacional de Mim que se celebren este mes de setembre. A banda, s’arreplega tota l’actualitat dels últims 30 dies en àmbits com la política, l’esport o la cultura.

Una de les pàgines d’esta nova publicació està dedicada a Maria Mercader, la dona de Sueca que el passat 5 d’agost va complir 100 anys. SUHECA.com ha parlat amb ella.

Esperem que vos agrade este nou projecte de TIA FRANGELICA C.B, que ve a complementar el que, des de fa tres anys, ja està en marxa, Falles tot l’any.

Ací vos adelantem la portada de la prima edicó:



Article enviat per Julian Saez a fpcervantes07@hotmail.com

6 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Bona vesprada a tots.Xiquets jo ja estic açí,la bona vida ja se m´acabat i torne a la rutina, pero al menys m´alegra el pensar que podre visotarvos tots els dies, que ja tenia ganes¡¡

Anònim ha dit...

hola wapeta ja et tobavem a faltar benvinguda de nou a la web i a la rutina diaria de la gent treballadora un beset i a vore si ens veiem prompte!!

Anònim ha dit...

Ye xicones, jo estic açí desde la semana pasada, però no hi habia ningú, açò estaba més mort que mort, donava pena.
Jo vaig tornar de les vacances el dilluns pasat i vaig fer una entrada triunfal de les vacacions, ja vos ho contaré.
Que tal Ibiza, Deme??
Ja m´ha contat Natalia algo, tu també has tornat trionfant ahhh.

SPIELBERG ha dit...

Poc a poc aneu tornant tots i açò tornarà a la normalitat.

Jo aquesta setmana estic molt liat amb la feina però la setmana que ve ja serem els de sempre.

Anònim ha dit...

Hola Sales, pues si ara ja marxa normal, jope... lo be que estava jo a Ibiza¡¡¡... pero la veritat es que sempre tens ganes de tornar cap a casa, avore si es veritat i ens veiem molt prompte, besets per a Xuso que fa temps que no el veig.
Ye Cris que passa per ahi? com que feres l´entrada triunfal? ay mare segur que et passa algo... a nosaltres ens ha passat un poc de tot, pero el mes fort va ser que perguerem el barco de tornar cap a casa, el pareix prou fort açò o no?
Besets per a toots els currantes de la web i començem a vorens tots els dies a partir de ja¡¡¡

Anònim ha dit...

Si que me va passar si, ja t´ho contaré que és prou fortet. Al divendres ens vorem i ens ho contem tot, que ens tenim que ficar al dia de moltes coses.