http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 7 de febrer del 2008

Enquestes Play-backs - Ronda 1

Bueno bueno, açò va be. Després d'una setmaneta i una primera ronda en l'esquesta de play-backs, han votat 74 en Infantil i 82 en Majors. Aquests han sigut els resultats:























En els infantils s'aprecia molt l'amor patri (això o és que ho ferem moolt be) mentre que en els majors la cosa està molt competida entre nosaltres, la Xuquer i la 18. Tal i com vaig dir, anem a tornar a ficar l'enquesta pero llevant aquells que han obtés menys votacions, per anar tancant el cercle poc a poc. Anem a llevar aquells que han obtés 1 vot o ningun.

Per cert, Mariam ens ha enviat més fotos del concurs de Play-backs, les podeu vore ací (voreu la primera de les noves, siavanceu voreu la resta).

8 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

spielberg espere que si vach al teatre poder entrar, si no vos buscare

Anònim ha dit...

Juega jo ja vaig cap allí,esteu ja tots al Lido perque ací no queda ningú!!Segur que als nostres artistes els eix bordat el sainet,però hem d´estar allí per a fer força!!no falteu que encara arrribeu a temps!

Anònim ha dit...

Sambori, ahir arribares justet eh??
Ja me vaig donar conter ja....

sambori ha dit...

Cris tens notícies dels de Disneyland París??????
Este Sardi i Rosa ho roden tot!i les teues nebodes també.
Segur que ho estàn passant molt bé.
Ah! i espere que no hagen oblidat endur-se a Cervantes.
Ja vorem fotos si ens les envien!i així participen també a Cervantes al món.

Anònim ha dit...

cris ara que saps la identitat de sambori ens podries dir qui es no?

Anònim ha dit...

Ja tinc açí a la meua family sambori, les meues nebodes no volien tornar, volien quedar-se amb minnie i mickey, meny mal que no ho han fet, jo m´haguera mort. Si que s´han endut a cervantes, clar. Ja se´n anaven en la lliçó ben estudiada. L´han passejat per eurodisney i l´han fotografiat amb els personatjes. Ja vos les enviaré.
Anònim, sols són suposicions, i no és la meua identitat la que tenim que desvetlar, si no, igual te la diria. A mi ningú me ho confirmat.

Anònim ha dit...

Spielberg molt bona idea lo de la enquesta.Jo soc de la falla Xuquer i k konste k no ha votat a la meua falla jajajajaja.Esta clar k el jurat ja te la decisio presa pero ha segut una bona idea el saber k opinen els fallers.Jo vaig organitzar el playback infantil i per a mi en infantil vos done el primer premi per a vosaltres.Enorabona per eixa actuacio.

SPIELBERG ha dit...

Moltes gràcies Virgi. Açò és al que jo em referia a votar amb el cap i no amb el cor.