http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 20 d’abril del 2011

Anem de Pasqua?

I amb açò el que vull dir es que si el dijous entreu a la web i no hi ha res es per que estic de festa i no vaig a ficar res, si algú del les que poden publicar vol ficar alguna cosa que la fiquen.

També he de dir que sols em queda una cosa per ficar, un viatge, i després [ ], veurem que ens inventem o que anem traguent, però la marxa d'article per dia minvarà (ojala m'equivocara). Sabeu que podeu enviar qualsevol cosa, que ací teniu una porta oberta.

Més coses. Hui ja (ahir per als que esteu llegint açò) s'ha dit la composició de la nova junta local fallera, i ja comencem amb les activitats. Podem anar portant les cartes per a l'inscripció en el Frontó i en el Basquet Femení. Aneu pensant-s'ho. I recordeu que val la pena no apuntar-se que puntar-se i no anar.

I corre un rumor de per ahí que diu que hui hi ha reunió (?), en la passada es va dir que era per la setmana que ve, si algú ho sap cert, que ho diga per favor. Ara ja no son hores de tocar per a preguntar.

I si no ens veiem, que passeu una bona setmana santa.

EDITE: El president m'ha confirmat que hui NO hi ha reunió.

2 comentaris (Afegix el teu):

Conxin ha dit...

El president vos informa de que la propera reunió serà el divendres 29-04-2011.

SPIELBERG ha dit...

Gràcies.