http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 15 de febrer del 2011

ENHORABONA A LES POETESSES CERVANTINES

per Dulia

Només un xicotet escrit per a felicitar a dos representants de la vostra falla que el divendres passat reberen el premi de poesia satírica organitzat per la junta local.

He decidit escriure perquè pot ser molts de vosaltres no s'hageu enterat ja que vaig vore molta gent en l'entrega de premis dels play-backs i molt poca en l'entrega de poesia.

Les guardonades cervantines foren Amparo i Marian, mare i filla, una parella de poetesses que, evidentment, va fer un bon treball ja que resultaren escollides. Jo no he tingut encara l'ocasió de llegir-lo però no dubteu que ho faré només es presente l'ocasió.

Enhorabona parella, espere que continuen creant molts i molts anys.

Artilcle enviat per Dulia Serra a fpcervantes07@hotmail.com

3 comentaris (Afegix el teu):

Unknown ha dit...

Enhorabona a Mariam i Amparo, no m´havia enterat!!!!!! Grácies Dulia per informar.

Amparo ha dit...

Moltes gràcies Dulia!!!!!.
Ja saps que jo sempre et dic:Xiqueta tu vals molt!!!!!.
Un bes ben fort de Mariam i meu.
T'estimem

maria angeles matoses ha dit...

Felicitar a Amparo i Mariam per eixe premi tan important, jo si que vaig estar en el acte de entrega dels premis i va ser precios ,tant els play-backs com els de poesia.