http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 15 de febrer del 2010

Fotos dels Play-backs

Vaig a anar ficant, poc a poc, alguna de les fotos dels play-backs que tinc per a que recordem la festa que férem eixe dia.


Per si algú encara no s'ha enterat dels resultats, hem quedat tercers en la categoria de Majors (a un sol punt del segons, la 18, i a un fum dels primers, Tro i Flama). I em quedat primers en Infantils. En mostra i solista no em aconseguit res. Enhorabona a tots.

Les fotos de hui son d'Amparo i de Gonzalo (el de la Ronda que ens les fa tots els anys).

7 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Sense paraules, jo personalment hem vaig quedar sense paraules, al momentet vaig recuperar el habla i ja no vaig callar en unes quantes hores, però sense paraules.

ENHORABONA a eixa cuadrilla d´artistes que tenim en el grup de play back infantil, xiquetes SOU LES MILLORS.

I a les meues xicones, que tinc que dir. Crec que aquest any heu pogut escoltar de la meua boca i de alguna més, lo dur que ha segut. Per la meua experiència el que més des de que ixc. Però també tinc que dir que ha segut l´any que més se ha implicat gent de fora del grup del play back. Hem tingut als de sempre, i hem tingut nous fixajes que ens han deixat sense paraules. Estes persones encara que no pujen a ballar, estan en tot moment dalt de l´escenari en nosaltres, o al menys segur que esta el seu cor. Ja vos hem dit personalment a cadascú de vosaltres el que sentiem així que ja no cal dir noms. Gràcies perquè sense vosaltres no haguera segut possible aquest resultat.

I a les artistases que aquest any han afrontat açò, no puc dir més del que ja vos he dit mil i una vegades per a mí som unes CAMPIONES.

ENHORABONA A TOTS!!!!!!!!

Carmina, Natalia, ja esteu recuperades?????

mamixula ha dit...

Hola Cris!!!

Jo no vaig estar mala en ningun moment,jeje,cuant vaig arribar a casa em vaig fer un plateret de aletes frechidetes,que bones!!!!
I al disabte a les 8 30 ja estava en peu.
Bueno sobre el playback,ja en queda poc que dir,Cris ho a dit tot,estem super contentes,l´emoció a sigut imprecionant,i mil gracies a tots.
A les xiquetes en tres paraules
SOU LES MILLORS!!!!campiones...

Cris ha dit...

Menys mal que no estas prenyà perquè si no segur que li eixen les aletes en el front, mira que en donares. I mala ja se jo que no estabes, ja voras les fotos ja.

deme ha dit...

Bon dia a tots.
Bò jo crec que podem estar ben contents del resultat en el concurs de playbacks.

A les menudes dirlos que elles son insuperables (al menys per a noslatres) sols elles saben l´esforç durant practicament tot l´any i com no a Conxin, gloria i Ana que saben traure lo millor de elles.

I a les meues xiquetes ( ja un poc mes criades ) dirlos que no tenia preu vorelos la cara el divendres, eixa cara de satisfaccio i orgull de molt de temps de treball i sacrifici, sacrifici que amb moments bons i no tant bons han sabut traure endavant amb la poca ajuda, pero mooooooolllt bona i agraida per part de totes vosaltres. Ja sabeu que vos he portat tot un any al meu cor, que haguera pogut tirarvos una maneta mes de la que heu tingut per la meua part, pero heu demostrat que no hi ha res que puga amb vosaltres. He patit nervits junt amb vosaltres, pero se que es preferible no fervoselos sentir( ja estaveu prou nervioses ) i m´he emocionat vegentvos ballar amb eixes ganes que sols vosaltres li sabeu donar.

Enhorabona a totes perque enguany sabeu que ha sigut un any molt dificil pero per a vosaltres no hi ha res IMPOSIBLE¡¡¡¡¡¡

Cris ha dit...

Deme, cari a mi no me tens que dir el que hauràs patit, encara que t´hages fet la dura eh... Però ja et vaig dir el que sentia i pensava i espere que hages agafat la indirecta i que açò ens servixca per a unirmos més.

jorge ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Cris ha dit...

Jorge, porquè has eliminado el comentario????