http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 23 de novembre del 2010

FOTOS PER AL RECORD

Després d´un temps sense fer una paradeta per la web de la nostra falla, esta nit he estat fent una ullada en fotos antigues i m´ha fet meditar.

Fa un temps note que ha decaigut l´ús d´aquest mig de comunicació que tenim els fallers,(jo sóc el primer que ha perdut la xispa),bé siga perque tots anem amb el temps justet,nous camins de comunicar-se com el facebook, i... tants i tants variats motius que han fet que passen dies i dies i no tenim cap article o comentari.

Tots sabem que Carlos masa està fent per tirar ell sol endavant tot açó, però encara recorde quan jo i molts més teniem tot el dia el cuquet d´entrar per veure que passava de nou per ací.

Bé no m´enrotlle més i vaig al gra del tema en qüestió.
He començat dient que he estat ulletjant fotos antigues i he esclatat més d´una risa jo sol cara l´ordinador pel que he pensat crear un racó de fotos per al record.

Segur que a més fallers el passa el mateix que a mi i tenen fotos que els agradaria traure del baül dels records sent aquesta una gran oportunitat.

Fins i tot es podria donar joc a les endevinalles, que iniciades per Pep el Cabut també han caigut en l´oblit.
El que pretenc es intentar motivar de nou als fallers per tal de conseguir que la nostra web no decaiga, a més de divertir-nos que és del que és tracta.

Que vos pareix????
Estic obert a sugerències i com no compte amb el teu recolzament Carlos , que sens dubte sabràs dur a terme aquesta idea millor que jo.

Per anar fent boca vos deixe una foto per la record i una endevinalla.

Ahí va una foto de la nostra F.M. i F.M.I. i de les menudes Carla i Cris.




I ara l´endevinalla: QUI ÉS????????


10 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Jo per mi no tinc cap problema. Puc crear un àlbum i anar guardant i publicant totes les fotos que ens feu arribar.

Dona igual si son digitals o estan en paper, les escanege i ja està.

Gran idea Sambori.

sambori ha dit...

Spilberg no t´has banyat en l´endevinalla.
Qui penses que és???????

Cris ha dit...

Jo encara tinc el cuquet de entrar a la web, ho continue fent tots els dies i no pense parar, el que pasa és que esta mort i no dona ganes de comentar. Entre tots tindríem que reavivar la xispa de la web.

Sambori, és Amadeo, jo recorde perfectament el viatge a Vinaròs. Que guai ho pasarem. Podríem fer una escapadeta curteta no??????

Carlos, les fotos de la proclamació te les duc el divendres en el usb, que si no te tinc que enviar 25 o 30 correus.

SPIELBERG ha dit...

Val, ja m'ho dones a la reunió.

Nelo ha dit...

Senyor Spielberg! M'alegra tant vore com cada any fas més fàcil el que pareix impossible. Et felicite per la teua joventut eterna (si més no, pel que fa a l'espenta) i t'agraïxc la disposició desinteressada. Salut.

SPIELBERG ha dit...

Gràcies a tu per seguir per ací.

Dins de les meues, cada cop menys escasses per falta de temps, possibilitats, faig el que puc per a que ací sempre quede alguna cosa.

Amparo ha dit...

Molt bona idea Sambori!.Fa falta recobrar un poc la il·lusió per la web de la falla.

Amparo ha dit...

Ah! M'olblidava de l'endevinalla.Jo no sé qui és, pot ser que siga Amade però jo no ho haguera acertat.Amadeo té la cara ben redona i en la foto, el mocador li fa la cara llarga.

deme ha dit...

Ostras, la veritat es que vegent les fotos estava recordant tantes i tantes coses que hem vixcut a la nostra falla. Sobretot les dels mes menudets de la falla que es fan grans a la carrera¡¡¡ estos si que seran falleros de cap a peus, tenen bons mestres.

El de la foto es Amadeo en Vinaros, encara mñ enrecorde d´ell, mare meua que be ho pasarem.

sambori ha dit...

Un 10 per encertar l´endevinalla a Cris i Deme!!!!
Ja veig que tniu bona memòria,....continuaran les endevinalles.