http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 27 d’octubre del 2009

Mes del mateix

Per a no variar.

El divendres hi hagué reunió de la falla, i la veritat es que no hi érem massa, trenta pocs. Els de costum.

Entre altres coses parlarem de la Proclamació ,que es aquest dissabte sobre les 21:00 al cau. Es farà l'acte protocol·lari i després hi haurà Cava i dolç per a tots, i com no podia faltar a la tradició estaran Rembombori animant la nit.
El divendres per la vesprada-nit les famílies de les falleres majors van a anar a preparar-ho, si algú vol i pot anar a ajudar que ho faça, Carmineta va dir que hi hauria casalla. La reunió es el divendres.

També parlarem de la Presentació (falta un més), de la forma que anava a fer-se i mes coses. Comentarem coses del llibret d'aquest any. Del tema que anava i del que s'estava fent.

I també parlarem de les cotes. I ací m'estenc un poc.

Encara que no ho parega (i açò ho mes que res per als fallers que durant l'any no es deixen veure massa) la falla te despeses tot l'any, no sols el més de març. Resulta que hi ha un home, que li diuen artista faller, que tots els mesos cobra, que hi ha una presentació que val uns diners de fer, hi ha que pagar l'aigua i la llum del casal, i moltes mes coses....

Dels cartons es van traguent diners, però no es prou prou per dur la falla endavant.

I ahí entren les cotes que tots paguem com a fallers a les nostres comissions, que es el que porta la falla endavant dia a dia. En aquesta comissió hi ha molta gent que la té domiciliada pel banc i s'oblida de problemes, cada més se li cobra el que toca i ja està. Per molts altres no ho tenim.

I açò pot ser un error, ja que en el meu cas vaig a la reunió pràcticament totes les setmanes i vaig pagant la cota però hi han fallers que durant l'any no s'acosten a res i ho paguen tot al final de l'exercici. I estem amb el de sempre, si tots férem així no hi hauria falla.

Per això sols vos dic que vingeu un divendres a la reunió, que sopeu en l'ambient, que formeu part de la reunió i que pague part de la cota ja que així serà millor per a tots. Per a la falla per que pot fer front a tot el que ha de pagar i per a tu ja que no hauràs de pagar tot de colp quan arribe Març. Tots guanyem.

3 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Hola bon dia!!!
Spielberg tota la raó del món tens,mira jo per ejemple ja fa 2 anys que tinc la cota pel banc,i es lo millor que he fet,m´oblide de tot.
Tan sols tens que aguardarte 1 euro al dia i al cap de un mes tens la cota del mes pagada,i no me digau que un euro al dia no sel gasteu en cualsebol tonteria...tan sols es la meua opinió,pero jo pense que es plantejarseu.

Cris ha dit...

Tens tota la raó mamixula, jo ja fa anys que la tinc pel banc i mes a mes no m´entere. De l´altra manera a última hora sempre anaves buscant algún ingrés extra per a pagar la quota.

deme ha dit...

pues si, jo tambe estic a favor de la domiciliació bancaria, la veritat es que vas pagant, com be diu Natalia 1 € al dia i quant et dones conter ja tens la cuota pagà.

Al menys si no esta la cuota domicilià, tindre la responsabilitat de anar pagant, perque sino passa el que passa, a tu se t´amuntonen les mensualitats i la falla no te un duro per a poder tirar endavant tots els gastos ( que en son molts ) aunque no ho parega.

Així que xiquets anims i a liquidar que la presentació ja la tenim ahi¡